Kelpais kyllä tännekkin. Piilopervopuolensa suomalaiset miehet pitää visusti piilossa, vai eikö kellään sitä olekkaan? Jo suihinotto monille pervointa mitä tietävät.
Kylläpä sitä eletään jossain, kuin pyhäkoulussa. En ole itse normaalielämässä epäoikeudenmukainen, mutta pidän alistusleikeistä suunnattomasti vaikka se normiseksikin on yhtä mukavaa. Alistaminen on vain juttu, mitä ei voi opettaa, jos toinen ei ole seksuaalisesti siitä oikeasti kiinnostunut. Siihen täytyy tuntea vahvaa vetoa ja aitoa kiinnostusta niin paljon, että tietää ja tuntee kehollaan mitä voi tehdä ja mitä ei, sekä mikä tuntuu hyvälle ja miksi. Siis sellainenkin, mikä ei tunnu hyvälle. On oikeastaan pakko tietää anatomiasta ja fysiikasta aika paljon, jos haluaa toisen oikein nauttivan, myös kivusta ja oikeista välineistä. Totta kai pitää osata myös sitoa ja oikeilla välineillä tehdä oikein. Kaikkein vaikeinta on kuitenkin löytää oikeat välineet ja se, että saa toisen vakuuttuneeksi kaikesta, sekä oikean tunnelman. Sitä ei saa, jos kaikki nuo edellämainitut eivät ole kohdillaan ja todella harvalla alistajalla mielestäni näin on sillä saan kuulla siitä jatkuvasti, miten huonoja kokemuksia naisilla on alistumisesta. Kiva kuulla joskus hyvistäkin!
Ei niinkään siitä, että olisi tapahtunut mitään pahaa vaan siitä, että kokemus on ollut liian taidotonta ja siksi jopa raivostuttavaa osaamisen tai jopa motivaation puuuttuessa. Toki vaikka alistaja olisikin hyvä, joskus voi olla kyse siitä, että nainen ei osaa kertoa haaveistansa suoraan ja hän kuvittelee, että mies osaa lukea hänen ajatuksensa. Okei, myönnän, että itse osaan lukea ajatuksiakin välillä, mutta näin ei välttämättä käy kaiken jutun suhteen. Siksi kannattaa sanoa miehelle, mitä toivoo kokemukseltaan ja tunnelmalta. Yleinen harhakäsitys tässäkin on, että on olemassa ihmistyyppejä, jotka pystyvät vain yhdenlaiseen suoritukseen ja tunnelmaan.
Ekalla alistumiskerralla ei tarvitsekaan tietää mitään, mitä haluaa ja mikä kiinnostaa, mutta kokemukseen pitää suhtautua reippaalla asenteella ja avoimesti tai vain mielenkiinnosta vaikkakin haluaisi vastustella, vastustellahan voit siitä huolimatta. Kokeilemalla saa selville, mistä pitää ja mistä ei, mutta osaava alistaja pistää ekakertalaisenkin kiemurtelemaan.
Ja kyllä, sellaisiakin miehiä löytyy, mutta heihin ei voi tutustua yleensä tavanomaiseen tapaan sillä he kokevat alistamistaipumuksensa olevan erittäin intiimiä juttua. Se, miten käyttäytyy normaalielämässä, siitä ei voi päätellä onko mies alistuja vai alistaja. Naisesta taas joskus voi. Nämä ovat juttuja, mitä ei voi kirjoista opetella, se siis joko on tai ei ole ja joskus hyvä alistaja voi näyttää normielämässä tietyssä tilanteessa jopa alistujalta, joskus hyvä alistaja voi olla kumpaakin. Oikeasti! Tämä johtuu siitä, koska hänellä ei ole tarvetta todistaa mitään sillä hänellä on todistamattomia voimia ja hänellä on varaa myös joustaa asiassa, kuin asiassa juuri siitä syystä, ja asiassa, mikä ei välttämättä hänelle merkitse ehkä niin paljon, kuin naiselle juuri sillä hetkellä.
Tätä ei vain tahdo monet tytöt uskoa vieläkään, kun tulevat käsittelyyni. Siksi siis kannattaa sanoa, jos haluaa jotenkin tietynlaisen suhtautumisensa itseensä. Tarkoitus ei ole tarjota kaikille samaa vaan jokaiselle omaan itseensä parhaiten vaikuttava juttu, mistä voin kuitenkin itsekin nauttia ja mistä myös alistajana pidän. Jos ei sano mitään tai leikkii kovin vaikeasti selvitettävää kaikin puolin niin voi olla että pettyy sitten saamaansa kohteluun, mutta silloin on kysymys jutusta, ettei ole edes antanut toiselle mahdollisuutta miellyttää. Hyvä kysymys on, hakevatko tällaiset ihmiset sitten kuitenkin juuri tällaisia kokemuksia vaikka eivät sitä itse myönnä hakeneensa???
Minustakaan ei voi päällepäin kukaan päätellä, että haluan alistaa ja nauttia kokemastani ja että osaan myös alistaa kunnolla. Minusta sen ei pidäkään/tarvitsekaan näkyä päällepäin. Miksi pitäisi? Minua ei haittaa, mitä minusta muut ajattelevat. Etenkään miehet, koska olen hetero, mutta en silti halua heille tästä puhua. Minulle riittää täysin omat hyvät kokemukseni. Olen ihan tyytyväinen saamaani palautteeseen enkä halua tekstistäni tässäkään selviävän, miksi näin on.
Koska naiset pelkäävät paljon ko. aihetta niin se on tässä se ongelma. Itse katson niin, että pelko lisää vain kokemuksen paremmuutta. Ei suinkaan huononna sitä. Naiset vain säästelevät itseänsä säästämistään, kunnes sitten 40-v. vihdoin kyllästyvät ja heittäytyvät lutkiksi. Miksi sitä ei kannattaisi tehdä jo 18 - 30-v?. Olen tehnyt näitä juuri noille 18 - 30-v. ja pari kertaa nuoremmankin kanssa, mutta ihan voimassa olevan lain edellyttämällä tavalla. Kehotan kuitenkin kieltäytymään kaikista näistä jutuista, mihin liittyy päihteet tai alkoholi. Nämä kokemukset on hyviä vain selvinpäin tehtynä sillä silloin myös sinä alistujana joudut haavoittuvimmillesi ja silloin tämä kokemus vain toimii. Humalassa tai muiden päihteiden kanssa tällaiset kokemukset ovat osoittautuneet jopa oikeasti vaarallisiksi. Kokemuksen tulee ollakin sellainen päihdevapaa ja paljastava. Eikä näiden juttujen osaajat näistä voi kertoa minnekään eteenpäin sillä se kokemus on niin intiimiä alistajallekin.
Suosittelen tällaisia kokemuksia! Itse ihan oikeasti nautin niin, kuin toinenkin nauttii siitä mitä saa. Minut itseni tavoittaa CITYN sivuilta nimimerkillä: masterdoctor1. Missä tuo numero 1 ei tarkoita, muuta, kuin, että olen yksi näistä, jotka pitävät oikeasti tyttöjen alistamisesta, piiskaamisesta, nautinnon tuottamisesta, niin kipuna, kuin orkkuinakin, sidottuna, välineillä tai muilla tavoin. Minulla on oma yhteisö ja paikka myös, missä onnistuu vieläkin erilaiset fantasian toteutukset orjattariin ja palvelijattariin asti.
Näihin KAIKKIIN kokemuksiin ei aina edes liity paneminen tai tyydytys, muitakin roolijuttuja on siis vaihtoehtoina. Olen ollut ensimmäisiä tämän villityksen aloittajia suomessa ja ensimmäinen mies kunnon välineillä ja omalla kammiolla toimiva. En tee näitä, kuin silloin, kun mua oikeasti haluttaa ja kun oikeasti haluaa päästää jonkun tytön kiimastansa.