Itse pidän hyvin liukuvasta ydynnästä. Minä kostun aika runsaasti ja mieheni pitää siitä kovasti, vaikka nuorempana pidin sitä ongelmana. Minulla on ollut joitakin partnereita elämäni aikana, ja minulle kelpaa aivan jäykkä, tai hieman pehmeämpi penis, mutta ihan jäykkä tuntuu jännittävän liikaa ja yhdynnästä tulee huonompaa. Kun partneri on miellyttävä, seksistä tulee tietysti kiihottavampaa, ja emätineristettä tulee huomattavasti enemmän. Yhden illan jutut ja yhdyntä heidän kanssaan voi olla hauskaa, mutta vakituisen poikaystäväni kanssa se on ihanempaa ja romanttisempaakin.
Mieleeni tuli kuitenkin vielä pari kysymystä miehille.
Onko karvaton emätin parempi / kiihottavampi / kauniimpi kuin karvainen?
Minun täytyy myöntää, että pitäisin enemmäin sheivatuista peniksistä. Poikaystäväni ja minä emme kyllä enää oikeastaan ajele karvojamme.
Haluaisitteko ennen yhdyntää jotain esileikkejä / tantraa / romanttisia illallisia yms.
Itse käytän niitä poikaystäväni kanssa pari kertaa kuukaudessa. Tietysti suuseksiä harrastamme aika usein ennen yhdyntää.
Mikä on erikoisin seksin harrastamis paikkanne? ( Kysymys miehille ja naisille )
Minulla on ehkä hotellihuoneen kylpyamme Sun Set Beatch Clubissa, tai poikaystäväni vanhempien kesähuvilan tyynykasassa
Perus sänky on kuitenkin aina hyvä paikka, mutta joskus suosittelen kokeilemaan jotakin vaihtelua.