MIEHET:Posliini vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat kiihottaa, sekä karvainen römpsä, että posliini, riippuu tietysti aina myös omista fiiliksistä...
Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että vaimolla tällä hetkellä pillukarvat rehottaa ja tyttöystävä on ollut jo vuosikaudet posliini, molemmat ovat sitäpaitsi mahdottoman kiihkeitä naisia.
Tykkään nuolla ja imeä esileikkinä kumpaakin ja molemmat saavat siten helposti orkun tai useampia...Siitähän sitten päästäänkin jo panemaan tai fistaamaan valmiiksi todella märkää ja kiimaista pillua.
 
Naiset, miksi välitätte noin paljon miehen mielipiteestä? Varsinkin muiden kuin oman? Itse olen pitänyt itseni 17-vuotiaasta asti "siistinä", siis välillä kaikki pois, nykyään jätän vähän. Se on MINULLE mukavampaa, enkä kestä olla "karvainen". Minulle tärkeintä on oma mukavuuteni. Pidän itsestäni ja vartalostani, ja olen mitä olen. Jos ei jollekin kelpaa, niin olkoot ilman :-)
 
Kyl poslari on siistimpi, hygineenisempi ja kivempi leikkiä sen kans. Kimmakaveri tykkää runkata itteään nykyään paljon enemmän kun ajo itsensä ihan poslariks, sano kans et se jotenkin tuntuu kiihottavammalta varsinkin kun käyttää samal jotain lubee siis liukastetta. Karvat tuntuu karheilta.
 
ehdottomasti täysin posliini,kaikki rajaukset on koomisia,kaikki pois myös pakaravako,siisti puhdas ja kaunis!On tasapuolista et molemmilla on posliini.Itse ollu noin 15v..täysin posliini,kun vahaa,nyppii,niin ei enää juuri kasva mitää..Itsellä treenattu timmi kroppa johon et voisi kuvitella mitään karvoja ku vähä päässä.Posliinia naista nuolen mielelläni,mut karvat on raju turnOF?Treenauspiireissä kuullut et posliini jo hygienianki kannalta ehdoton.Karvat on kivikautta,posliini tätä päivää.
 
Kyl poslari on siistimpi, hygineenisempi ja kivempi leikkiä sen kans. Kimmakaveri tykkää runkata itteään nykyään paljon enemmän kun ajo itsensä ihan poslariks, sano kans et se jotenkin tuntuu kiihottavammalta varsinkin kun käyttää samal jotain lubee siis liukastetta. Karvat tuntuu karheilta.
Hygieenisempi se ei kyllä ole, otapa asioista selvää. Karvoitus kasvaa ihmiselle sukuelimien alueelle juurikin hygieniasyistä. Karvoitus hoitaa ihon hengityksen ja estää bakteerien pääsyn limakalvoille. Etsikääpä tilastotietoa asian tiimoilta: hiivasienitulehdus viihtyy juurikin parhaiten sheivatussa ympäristössä, muusta puhumattakaan. Joten, kyllä ne tautisimmat ja tulehtuneimmat vehkeet on ne karvattomat.Myös miehillä.
 
Viimeksi muokattu:
Hygieenisempi se ei kyllä ole, otapa asioista selvää. Karvoitus kasvaa ihmiselle sukuelimien alueelle juurikin hygieniasyistä. Karvoitus hoitaa ihon hengityksen ja estää bakteerien pääsyn limakalvoille. Etsikääpä tilastotietoa asian tiimoilta: hiivasienitulehdus viihtyy juurikin parhaiten sheivatussa ympäristössä, muusta puhumattakaan. Joten, kyllä ne tautisimmat ja tulehtuneimmat vehkeet on ne karvattomat.Myös miehillä.


tiivis karvoitus, edes bakteerit ei läpäise kyseistä pusikkoa. Ilmeisesti vesi ja ilmatiivis.
 
Viimeksi muokattu:
tiivis karvoitus, edes bakteerit ei läpäise kyseistä pusikkoa. Ilmeisesti vesi ja ilmatiivis.

Tuosta taisi puuttua vielä se # kaasutiivis#..!
Olen samaa mieltä että karvat ovat suojanneet roskilta yms. silloin luolakautena.. Nyky elämässä tunnen niiden olevan vaan haitaksi kainaloissa ja alapään alueellakin. Miehenikin siistii karvojaan, ja pitää pallit posliinina. Nam!
 
Viimeksi muokattu:
Tuosta taisi puuttua vielä se # kaasutiivis#..!
Olen samaa mieltä että karvat ovat suojanneet roskilta yms. silloin luolakautena.. Nyky elämässä tunnen niiden olevan vaan haitaksi kainaloissa ja alapään alueellakin. Miehenikin siistii karvojaan, ja pitää pallit posliinina. Nam!


Kuinkas monta kertaa päivässä sinä oikein peset sen pimperosi, jos et kerran karvoituksen suojaavaa vaikutusta tarvitse? Näin helteillä varmaan ainakin tunnin välein? Kyllä meinaan iho hikoaa paljaassa jalkovälissä niin kivasti, että bakteereilla ja hiivoilla on hyvä tilaisuus mellastaa alapäässä. Karvoituksen yksi tarkoitus nimittäin on johtaa hiki ja ihotali ym. paska pois iholta. Jos karvoitusta ei ole niin kaikki se paska jää ihon pinnalle. Hyi helvata sentään!
 
Viimeksi muokattu:
Nuorella tyttöystävällä on paksu ja iso karvoitus, töissä on vanha nainen ajanut vähäisetkin pois. Tykkää kun katselen sen posliini rakoa ja nain sitä. Joskus päivällkin kun jäädään kahden töissä antaa heti posliinia, välillä montakin tuntia.
 
Onhan se totta että vanhemmalla naisella römpsä on täysin poslarina kuin kynitty kana. Nuorelle se tietty sopii paremmin, siis täysposlari.
Tulee vaan fiilikset täysposlarin kanssa että tässä nyt hiukan naidaan, koskeintaan pannaan.
Kunnon tuheron kanssa taas nussitaan oikein aikuisten lailla ja eläimellisesti.
Karvaton on pillu, karvainen tuhero taas kunnon vittu.
 
Meillä duunissa oli juhlat ja minä nuorinpana poikana jäin siivoo. Ihmettelin mikä sueisee ja menin katsoo, toimitusjohtajan 60v oli sohvalla humalassa ilman housuja ja työnsi surisevaa sauvaa posliini haaroihin. Sillä meni tovi ennenkuin tajusi että katselen, halus mut mukaan sen onanoitiin ja lopulta nain sitä että huusi kunnolla. Halus vielä takaapäin molempiin reikiin ja huusi lisää kunnolla. Sain hyvän liksan korotuksen kun välillä kävin posliinin päällä pussailemassa ja naimassa kunnolla kiihkeää ja äänekästä eukkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmiä ihmisiä;10625630:
Kuinkas monta kertaa päivässä sinä oikein peset sen pimperosi, jos et kerran karvoituksen suojaavaa vaikutusta tarvitse? Näin helteillä varmaan ainakin tunnin välein? Kyllä meinaan iho hikoaa paljaassa jalkovälissä niin kivasti, että bakteereilla ja hiivoilla on hyvä tilaisuus mellastaa alapäässä. Karvoituksen yksi tarkoitus nimittäin on johtaa hiki ja ihotali ym. paska pois iholta. Jos karvoitusta ei ole niin kaikki se paska jää ihon pinnalle. Hyi helvata sentään!


Joo, ja tämän vuoksi kaljuilla miehillä käykin melkoinen melske päälaellaan, varsinkin kesällä.

Kyllä nykyihmisellä runsas karvoitus on enemmänkin epähygieeninen. Esimerkiksi joidenkin (miesten) runsas karvoitus pakaravaossa altistaa taliköhnälle ja hiivoille ja siksi karvat kannattaakin mieluummin poistaa.

Eipä se haittaa jos ne bakteerit ja hiivat mellastaa muutaman tunnin siellä alapäässä, kun ne on sitten helppo pestä pois myöhemmin. Tuskin ne nyt tunneissa mitään vahinkoa saa aikaan, jos kuitenkin huolehtii hygieniastaan päivittäin ja käyttää vieläpä hapanta pesuainetta.
 
Kyllä se kuulkaas näin on, että pornopillu on paras. Se antaa huolitellun kuvan naisesta, että kaikki ylimääräiset karvat poistettu: sääret, kainalot, kulmien muotoilu, trimmattu alapää. Nämä kuuluvat osaksi huoliteltua olemusta naisella.

Minä aloitin trimmaamaan pyrstöäni yli 10 vuotta sitten. Ja olen tehnyt sen aina sen jälkeen noin 2 kertaa viikossa. Kiharat pyrstökarvat olivat kutittelevat ja ne pingottuivat yhdynnässä ikävästi peniksen ja reiän väliin. Lisäksi uimarannallehan kuitenkin täytyy itsensä trimmata, miksei siis tehdä sitä säännöllisesti muutenkin.
 
POSLIINI! yksi kerta kun olin naisen kanssa jolla oli hirveä tuhero ja oli juuri vähäsen paikoittain ajellut karvojaan oli ollut huolimaton ja kun nuolin häntä alapäästä tuli suuhuni hirveästi karvoja ja kiihotus menikin siinä. ei tehnyt enää mieli nuolla sen pimppiä!

Minulla on posliini ollut yli kymmenen vuotta ja siitä huolimatta minä en ole saanut suuseksiä nyt kahteen vuoteen. Ja pyrstöni ei edes haise kuin joskus sperman ylimäämiltä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, ja tämän vuoksi kaljuilla miehillä käykin melkoinen melske päälaellaan, varsinkin kesällä.

Kyllä nykyihmisellä runsas karvoitus on enemmänkin epähygieeninen. Esimerkiksi joidenkin (miesten) runsas karvoitus pakaravaossa altistaa taliköhnälle ja hiivoille ja siksi karvat kannattaakin mieluummin poistaa.

Eipä se haittaa jos ne bakteerit ja hiivat mellastaa muutaman tunnin siellä alapäässä, kun ne on sitten helppo pestä pois myöhemmin. Tuskin ne nyt tunneissa mitään vahinkoa saa aikaan, jos kuitenkin huolehtii hygieniastaan päivittäin ja käyttää vieläpä hapanta pesuainetta.

Minulla ei ole ollut hiivasieni-infektiota eikä virtsatulehdusta sen jälkeen, kun aloitin trimmaamaan pyrstöäni eli yli kymmenen vuotta on kulunut ilman infektioita.
 
Viimeksi muokattu:

Similar threads

J
Viestiä
5
Luettu
2K
Seksi
trombi
T
P
Viestiä
0
Luettu
926
Seksi
Posliini
P
J
Viestiä
0
Luettu
405
J
K
Viestiä
79
Luettu
23K
Seksi
Karvailija
K

Yhteistyössä