Olen mies ja olen alastomallina piirustuskursseilla. Erektiota minulla ei ole ollut noilla tunneilla mutta joskus alapäässä on tapahtunut pienoista heräämistä eli koko vaihtelee mutta ei sentään vaaksuoraan asentoon asti. Koko vaihtelee esim. kuuman ja kylmän-tuntemuksen vaikutuksesta, ei ilmiön syntymiseen eroottisia ajatuksia tarvita.
Erektio hävettäisi kyllä hiukan, se paljastaisi että mallin ajatukset vaeltavat "jossain muualla". Oikeastaan enemmän minua pelottaa se että kostun, eli kiimatippa ilmestyy virtsaputken suulle, tippaa saattaa nimittäin alkaa roikkumaan ja se on jo härskiä.
Olen joskus kostunut mutta en usko että olisi näkynyt roikkuvaa tippaa
Olen ympärileikattu joten tippa tulee näkyviin heti toisin kuin luomumiehellä jolla esinahka useimmiten antaa näkösuojaa. Piirustustilanne ei mallin kannalta ole eroottinen niinkuin edellä on jo tullut julki, työ on raskasta, esim. kolme tuntia samaa asentoa jossa paino on toisella jalalla, paikat saattaa olla kioeänä kuin olisi käynyt raskaan juoksulenkin. Jaksaakseen mallintöitä, kuntoilua pitääkin harrastaa.