Poikamalli
Olin silloin 14v ja kinusin äidiltäni rahaa, en saanut siltä muuta kuin ei ole mene töihin ja tienaa omat rahasi, Minne 14v poika pääsee työhön minä kysyin äidiltäni. Äitini soitti jonnekkin ja kohta meille tuli yksi vanhempi nainen kylään. Ja äitini keitti kahvit ja juorus vieraan kanssa, Hän sanoi että minä tarvitsen työtä jotta saan omaa rahaa enkä ole koko ajan häneltä pyytämässä. Se nainen laittoi pallin keskelle huonetta, poika nouse tuohon päälle, ja sen jälkeen se riisui mut alasti. Se nainen katseli minua joka puolelta ja mun pilini nousi pystyyn, mun äitini rupesi hihittämään mun pelilleni. HILJAA sanoi se nainen ja mun äitini hiljeni saman tien. Sen jälkeen nainen tarkasti toimiiko mun pilini, ja se toimi nainen oli tyytyväinen minuun. Nyt sinä poika näytät mulle osaatko itse runkata itseäsi, ja minä runkkasin itseäni ja mun äitini katseli vieressä sen naisen kanssa. Nyt olet poika aamuun asti alasti minä tulen huomenna aamu päivällä tänne uudestaan, ja jos olet ollut alasti niin sinä pääset mulle töihin, aluksi minä maksan päivä palkan sulle. Summasta en tiedä vielä mitään, mutta on se enemmän kuin ei mitään. Mutta muista sinä joudut olemaan alasti mun luona joka työ päiväsi. Ja sen jälkeen se lähti pois, ja mun äitini vei mut pesulle. Sen jälkeen äitini rupesi kiusaamaan minua, soitti ihmisiä paikalle katselemaan hänen alasti olevaa poikaansa, Mutta minä en hävennyt omaa kroppaani vaan olin ylpeesti ilman vaatteita, ja aina kun tuli vieras meille, en mennyt piiloon enkä laittanut mitään mun pilini eteen, Kaikki sai nähdä että olen poika, mun pilini oli hyvin usein ylhäällä. Seuraavana päivänä tuli nainen hakemaan mut, olin alasti odottamassa häntä, aivan kuin oltiin sovittu. Naisella oli minua varten vaatteet mukana, ja se puki ne. Sen jälkeen lähdettiin töihin.