Huolestunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petteri

Vieras
Pitäsikö olla huolestunut, kun vaimo baarin lähtiessään ajelee häpykarvat siistiksi ja laittaa uudet seksikkäät alusvaatteet päälle? Mulle se ei ole niitä esitellyt ja muutenkin on sanonut, että stringit on epämukavat jalassa, silti ne laitetaan jalkaan, kun mennään tyttöjen kanssa baariin. Toivoisin vastausta naisilta, miksi puoliso tekee näin? Niitä alusvaatteitahan ei kukaan näe ellei muita vaatteita riisuta.

Itse teen aina niin, kun lähden baariin, olin sitten suhteessa tai en. Se vaan kuuluu siihen laittautumiseen. Kun ulkona tulee nykyisin käytyä vähän, niin on kiva laittautua vimpan päälle. Tosin, kyllä mä omalle ukollenikin haluan silloin tällöin laittautua. Kun tekee mieli, niin paikat miellyttäväksi ja pitsiä päälle. ;)

Jos ei muuten kuulu naisesi tapoihin..ikinä, niin ehkä silloin voikin vähän pohtia. Hän kuitenkin tulee aina baarista kotiin yöksi? Tai muuten järkevään aikaan?

Itse teen aina niin, kun lähden baariin, olin sitten suhteessa tai en. Se vaan kuuluu siihen laittautumiseen. Kun ulkona tulee nykyisin käytyä vähän, niin on kiva laittautua vimpan päälle. Tosin, kyllä mä omalle ukollenikin haluan silloin tällöin laittautua. Kun tekee mieli, niin paikat miellyttäväksi ja pitsiä päälle. ;)

Jos ei muuten kuulu naisesi tapoihin..ikinä, niin ehkä silloin voikin vähän pohtia. Hän kuitenkin tulee aina baarista kotiin yöksi? Tai muuten järkevään aikaan?

Tulee kyllä aina yöksi kotiin, mutta joskus kello on jo yli viisi, pitkät taksijonot on aina selitys.
En vieläkään ymmärrä miksi ne alusvaatteet pitää olla seksikkäät ja muutenkin paikat trimmattu, jos niitä ei aio kenellekään näyttää? Ja oletko muuten itse kertaakaan pettänyt kun olet näin tehnyt?

Viimeksi muokattu:
Tulee kyllä aina yöksi kotiin, mutta joskus kello on jo yli viisi, pitkät taksijonot on aina selitys.
En vieläkään ymmärrä miksi ne alusvaatteet pitää olla seksikkäät ja muutenkin paikat trimmattu, jos niitä ei aio kenellekään näyttää? Ja oletko muuten itse kertaakaan pettänyt kun olet näin tehnyt?

Ei se liity pettämiseen mitenkään. Vaikea sanoa näin ulkopuolisena, kun en tunne suhdettanne mitenkään, mutta omasta puolestani voin sanoa, että sillä kaikella laittautumisella ei kerta kaikkiaan ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. En tunne naistasi, mutta en voisi itse kuvitellakaan lähteväni baariin kainalokarvat, säärikarvat ja alapää rehottaen sloggeissa (joita en edes omista). Hyvin yksilökohtaista, mutta mulla vaan on parempi ja "juhlavampi" fiilis, kun kroppakin tuntuu paremmalta. Hyvä pukeutuminen lähtee alusvaatteista. ;) En mä edes tyttöjen saunailtaan puska rehottaen, koska olen tottunut huolehtimaan.

Jos sulla on huonot vibat jo jostain muusta ja tuo vaan korostaa sitä? Jos suhde on kunnossa, sano naiselle, että kivaa iltaa ja nauti, huomenna mä nautin susta. :) Kun välillä saa "levähtää" kaverien kanssa, niin aika sen oman miehenkin kanssa tuntuu taas paljon kivemmalta.

Viimeksi muokattu:
Käyn todella, todella harvoin missään ilman miestäni, mutta riippumatta siitä, menenkö ulos mieheni kanssa tai ystävieni, laittaudun aina ulos lähtiessäni. Laittautuminen on minulle osa tunnelmaan pääsemistä, ja juhlapukeutumiseen kuuluu olennaisena nätit alusvaatteet. Siis minun mielestäni.

Koskaan en ole edes harkinnut mieheni pettämistä, enkä koskaan aio harkitakaan. Olemme molemmat varsin parisuhdekeskeisiä ja uskollisuutta arvostavia ja vielä kymmenen yhteisen vuoden jälkeen kuin vastarakastuneita.

No enpä todellakaan ajele karvojani enkä laita stringejä vain sen takia että olen ulos menossa tyttöjen kanssa. Ne voin tehdä mieheni iloksi. Kuten ap toteaa ei niitä alusvaatteita kukaan näe joten sloggit kelpaa tasan hyvin. Riittää että on peseytynyt ja laittanut puhdasta päälle ja että tuoksuu hyvälle / puhtaalle. Voihan sitä pukeutua naisellisesti muutenkin kuin että olisi "naruhousut" kalsareina.

Pisti jotenkin silmään tuo, että pukeutuu alusvaatteisiin, joita ei ole sinulle "esitellyt"
Laittaudun tietenkin aina itsekin, kun lähden ulos tyttöporukalla... mutta jotenkin naisesi toiminta kuulostaa jo vähän liioitellulta - etenkin jos hän ei tee samaa muulloin (=sinua ajatellen)

Alkuperäinen kirjoittaja epäilisin.;10699295:
Pisti jotenkin silmään tuo, että pukeutuu alusvaatteisiin, joita ei ole sinulle "esitellyt"
Laittaudun tietenkin aina itsekin, kun lähden ulos tyttöporukalla... mutta jotenkin naisesi toiminta kuulostaa jo vähän liioitellulta - etenkin jos hän ei tee samaa muulloin (=sinua ajatellen)

Vaimosi on harrastanut netti seksiä ja toteuttaa sen naisten illassa nyt livenä. Kun on sopiva kaveri jo valmiiksi valkattu riittää että palautuu kotiin aamuyöllä.

Inhottava kirjoittaa tämä, mutta tein juuri kuten tyttöystäväsikin pettäessäni silloista aviomiestäni. Halusin olla seksikäs ja haluttava, mutta en aviomiehelleni vaan sille toiselle. Jos aviomieheni olisi kiinnittänyt minuun huomiota noiden iltojen jälkeen hieman, olisi minut ollut tosi helppo käräyttää. Tuoksuin toisen miehen partavedeltä, tulin niin myöhään kuin mahdollista, minulla oli reissussa hieman rähjääntynyt kampaus, olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja aivan omissa ajatuksissani. Puhumattakaan..
Mitä pidemmälle asiat etenivät, sitä kauemmaksi ajauduin aviomiehestäni kunnes ero oli väistämätön ja välttämätön. Eihän se välttämättä sinun kohdallasi ole näin.

Inhottava kirjoittaa tämä, mutta tein juuri kuten tyttöystäväsikin pettäessäni silloista aviomiestäni. Halusin olla seksikäs ja haluttava, mutta en aviomiehelleni vaan sille toiselle. Jos aviomieheni olisi kiinnittänyt minuun huomiota noiden iltojen jälkeen hieman, olisi minut ollut tosi helppo käräyttää. Tuoksuin toisen miehen partavedeltä, tulin niin myöhään kuin mahdollista, minulla oli reissussa hieman rähjääntynyt kampaus, olin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja aivan omissa ajatuksissani. Puhumattakaan..
Mitä pidemmälle asiat etenivät, sitä kauemmaksi ajauduin aviomiehestäni kunnes ero oli väistämätön ja välttämätön. Eihän se välttämättä sinun kohdallasi ole näin.

On se kamalaa kuulla totuus, kun ei haluaisi edes sitä uskoa.

Viimeksi muokattu:
Minäkin laittaudun aina baariin lähtiessäni kunnolla vaikka ei todellakaan ole mitään aikomustakaan pettää. Itsellä vain on kiva ja juhlavampi fiilis kun on karvat ajeltuna ja nätit alusvaatteet :)

Omalle miehelle en alusvaatteita esittele kun ei sitä kiinnosta.

Haiskahtaa siltä, että nainen laittaa "paikat" kuntoon ainakin varmuuden vuoksi jos pääsee panemaan toista miestä. Sinkkuna tuon ymmärtäisi...Kehityskeskustelun paikka, nainen taitaa valehdella sinulle.

Minä en harrasta yhden yön juttuja ja sen vakuudeksi pukeudun ihan tavallisiin puuvilla-alushousuihin enkä ajele säärikarvoja muista karvoista puhumattakaan. Se on ikäänkuin lisävarmistus, jonka vuoksi en mene kenenkään sänkyyn vahingossakaan, koska häpeilisin niin paljon runsasta karvoitustani, joten ei ole mitään pelkoa, että pettäisin.

AP:n tapaus kuulostaa siltä, että ihan puhtaat jauhot ei ole pussissa. Voithan sinä tarjoutua hakemaan hänet ravintolan edestä sen sulkeuduttua. Jos vaimosi kieltäytyy ehdottomasti, niin voit olla varma, että hänellä on ehkä jotakin "jatkoja" jossakin jos nyt ylipäätään käy edes baarissa. Sitä paitsi, jos esim. baarista lähtee klo 23-24, niin siinä ajassahan ehtii ihan loistavasti käydä jonkun miehen kotona tekemässä vaikka mitä ja silti ehtii hienosti vielä kotiin klo 5 aamulla.

Juu, noinhan se toimii.
Keskikokoisessa kaupungissa samojen asiakkaiden touhuja seuratessa huomaa hyvin miten kapakoissa vähän ensin tanssahdellaan, kesken illan kadotaan.................. Ja ilmeisesti myöhemmin sitten kiltisti kotiin.
Mutta me työntekijäthän emme koskaan ole nähneet mitään, se on sanaton sopimus.

Täytyy kyllä myöntää, että on naisissa ihan kilttejäkin viihteellä. He nauttivat muiden seurasta ja menevät kiltisti kotiinsa, jossa heitä odottaa oma mörökölli huolehtien monista käytännön tarpeista ja ehkä seksistäkin.

oikeastaan se on aika kätevää heille, kun miehet palvoo ja pyörittää ja ilta toisensa jälkeen jäävät katsomaan heidän peräänsä, kun heitä tullaan hakemaan datsun 100 A:lla

Pitäsikö olla huolestunut, kun vaimo baarin lähtiessään ajelee häpykarvat siistiksi ja laittaa uudet seksikkäät alusvaatteet päälle? Mulle se ei ole niitä esitellyt ja muutenkin on sanonut, että stringit on epämukavat jalassa, silti ne laitetaan jalkaan, kun mennään tyttöjen kanssa baariin. Toivoisin vastausta naisilta, miksi puoliso tekee näin? Niitä alusvaatteitahan ei kukaan näe ellei muita vaatteita riisuta.

Ei pidä olla. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä kauniiksi, vaikka vain joskus itsensä takia. Hyvä mieli lähtee jo alusvaatteista ja paikkojen trimmauksesta. Miksi sinua häiritsee vaimosi laittautuminen? Oletko epävarma vai mustasukkainen - kannattaisi miettiä omia fiiliksiäsi että miksi asia sinua häiritsee? Itse ostan alusvaatteita ihan itseni takia, en mieheni. Joskus on vain mukava tuntea itsensä viehättäväksi. Ja jos parisuhteenne tuntuu väljähtyneelle niin suurimmissa osissa syy puolisoiden etääntyminen toisistaan kuin pettäminen. Ja ehkäpä jos olisi mukavampaa seuraa vaimollesi niin hänen ei tarvitsisi lähteä ylipäätään yksin liikenteeseen...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulostat epävarmalle;10700901:
Ei pidä olla. Jokaisella on oikeus tuntea itsensä kauniiksi, vaikka vain joskus itsensä takia. Hyvä mieli lähtee jo alusvaatteista ja paikkojen trimmauksesta. Miksi sinua häiritsee vaimosi laittautuminen? Oletko epävarma vai mustasukkainen - kannattaisi miettiä omia fiiliksiäsi että miksi asia sinua häiritsee? Itse ostan alusvaatteita ihan itseni takia, en mieheni. Joskus on vain mukava tuntea itsensä viehättäväksi. Ja jos parisuhteenne tuntuu väljähtyneelle niin suurimmissa osissa syy puolisoiden etääntyminen toisistaan kuin pettäminen. Ja ehkäpä jos olisi mukavampaa seuraa vaimollesi niin hänen ei tarvitsisi lähteä ylipäätään yksin liikenteeseen...

Ja tästä vastauksesta sai varmuutta...

Minäkin kyllä sonnustaudun alusvaatteita myöten kauniisti, jos juhlatilanne tiedossa - miehen kanssa tai tyttöseurueessa.

1) stringit jalassa hameen tai housujen takamuksiin ei tule rumannäköisiä alkkarinreunan rajoja. Minusta stringit eivät tosin ole epämukavat ja käytän muutenkin jos housut tai hame ovat sileää ja ohutta matskua. Juhla-asut sinänsä eivät ole mukavimpia mahdollisia, mutta jostain kumman syystä silti päälivaatteet valitaan tilanteen eikä mukavuuden mukaan. En antaisi mieheni laittaa kulahtaneita kalsareita juhla-asun kanssa jos asian havaitsisin, olin sitten lähdössä mukaan juhlimaan tai en.
2) kauneimmat alusvaatteet ovat yleensä myös vähiten käytetyt ja siten napakoimmassa kuosissa eli imartelevat ja saavat juhla-asun näyttämään parhaalta mahdolliselta.
3) huolehdin karvatilanteestani muutenkin, joten miksi en juhlien alla? Olen myös esim. ennen työhaastattelua tai tärkeää neuvottelua särmännyt karvat, vaikkei todellakaan ole aikeita käyttää naisellisia avuja kummassakaan tilanteessa :-D Se on vain sellainen mukavuuskysymys.
4) kiireisen arjen lomassa on ihana laittautua, se on sellainen "vihdoinkin tolkkua tähän rämettymistilaan" fiilis. Arkisin käytän tosi paljon illasta aikaa liikuntaan ja opiskeluun, eikä aamulla ennen töitäkään ole oikein aikaa puleerata kuin välttämättömin.

Niin ja en ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia tietenkin baarissa aina tulee. Ei ole tehnyt mieli, en tajuu miks olla miehen kanssa yksissä jos haluaakin olla jonkun muun kanssa tai (mitä joskus näkee) kenen tahansa muun kanssa sillai.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulostat epävarmalle;10700901:

Ignore.

Taitaa pettää itse miestään...

Ignore.

Taitaa pettää itse miestään...

Tämä on outo ketju. Jos nainen pitää huolta itsestään - hän pettää. Jos nainen ajelee karvansa - hän pettää. Jos on liian hemaisevia alusvaatteita - hän pettää. Jos nainen on kaveriseurassa baarissa - hän pettää. Jos nainen tekeekin asioita itsensä vuoksi - hän miehen mielestä pettää. Mikä teitä miehiä vaivaa?

Viimeksi muokattu:
Tämä on outo ketju. Jos nainen pitää huolta itsestään - hän pettää. Jos nainen ajelee karvansa - hän pettää. Jos on liian hemaisevia alusvaatteita - hän pettää. Jos nainen on kaveriseurassa baarissa - hän pettää. Jos nainen tekeekin asioita itsensä vuoksi - hän miehen mielestä pettää. Mikä teitä miehiä vaivaa?

Ei minua ainakaan mikään vaivaa. Päinvastoin.

Jos vaimo ei pitäisi itsetään huolta mitenkään - se alkaisi vaivata.

Viimeksi muokattu: