Alkuperäinen kirjoittaja Näin se menee...;10696900:
Miehet on ihan pihalla nykyään naisten kanssa. Jos yrität seksiä niin leimataan siaksi joka haluaa vaan pillua. Jos taas ei koita niin.............
Ja oletteko jotkut naiset niin surkeita ettette osaa sytyttää miestä seksiin. Tehkää jotain, ei tarvi vaan olla ja odottaa että otetaan.
Miehet tykkää kun nainenkin on itsevarma ja ilmaisee mitä haluaa.
Toisenlaisten miesten kanssa tuleekin sitten niitä peräkammarinongelmia.
Sen takia snaoinkin ap.lle etta ryhtyy vahan tuhmaksi mieen suhteen.
Nyksani oli alussa niin "herrasmies" etta ajattelin etta joko han on homo tai sitten epaviriili. Mutta han ei vain halunnut antaa sellaista kuvaa minulle etta etsii vain seksia, han sanoi etta on kiinnotunut ns kunnon seksista missa on tunteetkin mukana
Lisaksi han naki minut jotenkin enkelimaisena.
No, mina otin sitten kovat aseet kayttoon, ja aloitin kunnon harnaamisen. Vihjailuja, seksiviesteja, vahan paljastavampaa paalle, ja joskus rohkeitakin juttuja, niin jo alkoi poksyissa seisomaan missa vain ja saatiin seksiinkin sapina, ja todella halusi panna minua
Olen huomannut miehista sen, etta joenkin jaottelevat tunteet ja seksin, kun oikein tykkaavat tytosta, niin jotenkin piilottelevat sita seksuaalista puoltaan. parempi kuitenkin etta mies nakee sinut enkelimaisena ja sitten otetaan se seksisysteemin mukaan, kuin toisinpain. jos mies ensiksi nakee sinut panopuuna niin se harvemmin tapahtuu etta alka valittamaan oikesti.
Mita enemman mes usta valittaa, sita enemman seksi on hanellekin tunteellinen juttu.