turhautunut
Olen 20v. tyttö, mieheni on muutaman vuoden minua vanhempi ja olemme seurustelleet vajaan vuoden. Olen ikäisekseni suht kokenut ja pidän seksistä. Tunsimme mieheni kanssa vuoden ajan ennen kuin aloimme seurustella ja tänä aikana päädyimme samaan sänkyyn lukemattomia kertoja ja meillä oli hauskaa. Nyt, parisuhteessa ollessamme, seksiä ei juuri harrasteta. Minä haluan (vaikka joka päivä kolmesti), mies ei (kerran viikossa, mutta pelkkä runkkauskin riittäisi).
Olemme monesti puhuneet siitä, että mikä mättää, ja hänen mielestään vika on siinä, että riitelemme usein. Olen kuitenkin huomannut, että vaikka meillä menee hyvin päivätolkulla, ei hän silti halua ja tänään otinkin asian puheeksi. Kävi ilmi, että hän taitaa myös hieman pelätä epäonnistumista. Jotenka siis, kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne oppaista hyvään parisuhdeseksiin? Olen yrittänyt miestäni kädestä pitäenkin neuvoa, että mikä tuntuu hyvältä, mutta hän vain on niin epävarma toimistaan, että kirja taitaisi olla meille paras vaihtoehto.
Eli siis, PARHAAT SEKSIOPPAAT KEHIIIIIIIN!! kiitos
Olemme monesti puhuneet siitä, että mikä mättää, ja hänen mielestään vika on siinä, että riitelemme usein. Olen kuitenkin huomannut, että vaikka meillä menee hyvin päivätolkulla, ei hän silti halua ja tänään otinkin asian puheeksi. Kävi ilmi, että hän taitaa myös hieman pelätä epäonnistumista. Jotenka siis, kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne oppaista hyvään parisuhdeseksiin? Olen yrittänyt miestäni kädestä pitäenkin neuvoa, että mikä tuntuu hyvältä, mutta hän vain on niin epävarma toimistaan, että kirja taitaisi olla meille paras vaihtoehto.
Eli siis, PARHAAT SEKSIOPPAAT KEHIIIIIIIN!! kiitos