suhteen uudelleenkäynnistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iinuliinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iinuliinu

Vieras
Erosin viime talvena neljän vuoden suhteesta kun kävi ilmi että mieheni petti minua. ero oli suhteellisen rankka ja toipuminen on joltain osin käynnissä varmaan vieläkin...

No, nyt sitten tapasin kesällä miehen joka vei totaalisesti jalat altani ja samoin tuntui käyvän hänelle. Viesteilimme tiuhaan ja kaikki sujui sillä olimme molemmat kokeneet samoja asioita ja kohtalo vienyt samaan suuntaan. Kuvittelin jo mielessäni että sinkkupäiväni olisivat ohitse ja tunsin rakastuvani pikkuhiljaa... luulin toisella osapuolella käyvän samoin, ainakin puheidensa mukaan.
Ainoa mikä "hämäsi" oli ettei mies kertaakaan pyytänyt luokseen eikä käynyt luonani joten seksiä emme harrastaneet kertaakaan, vaikka keski-iässä olemmekin.
noin kolme viikkoa sitten mies kuitenkin "katosi". Joka päiväiseen viestittelyyn tottuneena ihmettelin kun tulikin kahden päivän hiljaisuus joka ei tietenkään ole katastrofaalista mutta herätti ihmetystä. Laitoin nätin viestin, ei vastausta, toinen, ei vastausta... peräsin onko sattunu jotain... ei vastausta.
Meni vrk ja lähetti viestin ettei ole kykenevä suhteeseen eikä pysty kiintymään keneenkään!!! APUA, MITÄ??? - juuri toisenlaista "viestiä" olin itse saanut!!! no, kiitin kaikesta ja pyysin että säilyttäisimme ystävyytemme ja toivotin hyvät jatkot...
mieli oli maassa ja kolme päivää kului kunnes töissä ollessani tuli mieheltä viesti: mitä kuuluu? ja siitä se taas lähti... Tätä viestittelyä on nyt kestänyt reilun viikon... vihjailee, ikävöi.. kuitenkin vetäytyy heti kun käännän keskustelun vähän syvällisemmäksi ja tunteistaan ei suostu puhumaan... ei ole ehdottanu tapaamista eikä muutakaan mut viestejä tulee toistakymmentä päivässä... MITÄ TÄÄ TARKOITTAA??? Oon ihan pihalla enkä tiedä haluanko pelkkää tekstailua kissa-hiiri leikeistä puhumattakaan... Ja miks otti yhteyttä ja lepertelee jos ei halua vakavampaa vaikka sanoikin et oli "siinä mielentilassa" et koki mun viestit ahdisteluna ja oma elämä puski päälle et halus aikalisän meille... en tiedä... pelottaa jos taas tulee turpaan kun juuri alkaa toipua omasta erosta vaikka tää mies olis juurikin sitä mitä mieheltä haluan... AUTTAKEE!!!!! ;)

Pystyt haulla tai numerotiedustelusta kysymään onko miehen osoitteessa muita liittymiä ja millä nimellä. Elikkäs. Jos mies asuu Kettukatu kakkosessa Keravalla, niin kirjoitat hakuun Kettukatu 2 Kerava. Jos numerot ei ole salaisia tulee paluuviestissä miehen nimi ja numero ja mahdollisten muiden siellä kirjoilla olevien nimet.

Oli miten oli, unohda koko mies. Tuntuu olevan kompleksikimppu.

Pystyt haulla tai numerotiedustelusta kysymään onko miehen osoitteessa muita liittymiä ja millä nimellä. Elikkäs. Jos mies asuu Kettukatu kakkosessa Keravalla, niin kirjoitat hakuun Kettukatu 2 Kerava. Jos numerot ei ole salaisia tulee paluuviestissä miehen nimi ja numero ja mahdollisten muiden siellä kirjoilla olevien nimet.

Oli miten oli, unohda koko mies. Tuntuu olevan kompleksikimppu.

Juuh, tehty on jo mut sillä on firman liittymä enkä tiedä kotiosoitetta... :( mietin ihan samaa, et onks sillä joku "toinenkin"!!! Mut mulle kertoi kyl eronneensa ja jotenkin uskon sen. Sitä vaan ihmettelen et miks otti uudestaan yhteyttä jos kerran jo lopetti suhteemme... eiks yks "kusetus" riitä jos siitä on kyse....
Jotenki en vaan usko siihen.... en tajua! MITÄ TÄÄ NY ON???

Viimeksi muokattu:
Ainoa mikä "hämäsi" oli ettei mies kertaakaan pyytänyt luokseen eikä käynyt luonani joten seksiä emme harrastaneet kertaakaan, vaikka keski-iässä olemmekin.
noin kolme viikkoa sitten mies kuitenkin "katosi". Joka päiväiseen viestittelyyn tottuneena ihmettelin kun tulikin kahden päivän hiljaisuus joka ei tietenkään ole katastrofaalista mutta herätti ihmetystä. Laitoin nätin viestin, ei vastausta, toinen, ei vastausta... peräsin onko sattunu jotain... ei vastausta.
Meni vrk ja lähetti viestin ettei ole kykenevä suhteeseen eikä pysty kiintymään keneenkään!!! APUA, MITÄ??? - juuri toisenlaista "viestiä" olin itse saanut!!! no, kiitin kaikesta ja pyysin että säilyttäisimme ystävyytemme ja toivotin hyvät jatkot...

Mies on selkeasti ilmaissut, etta ei halua vakavaa suhdetta kanssasi. Ehka sinun kannattaisi uskoa hanta...elikka jos haluat jotain muuta kuin tekstiviestittelya niin etsi joku mies joka haluaa samanlaista suhdetta kuin sina. Huonoa kohtelua saa suhteessa ainoastaan silloin, kun antaa sen tapahtua. Han on jo kerran 'kadonnut' ja sanonut, ettei kykyne suhteeseen...kuinka monta kertaa haluat kokea taman uudelleen? Maailma on taynna miehia...etsi joku, joka on sinun arvoisesi ja joku joka etsii samanlaista suhdetta kuin sina.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä