jiiloo
Hmm, no tietysti riippuu mitä sitten pitää isona pyllynä ja mitä ei. Silloin jos ei naimaan ylety, niin täytyy olla kyllä jo aikamoinen laardiperse tai sitten minimuna.
On päivän selvää että iso pylly ja nuori nainen siinä meinaa mennä kahvikin väärään kurkkuunOlen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..
Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..
Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
on hyvä naisen tunnistaa just isosta perästäAlkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:No ketokaa mikä on iso!!!!
Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.
Onko se hyvä vai paljonko pitää laihduttaa, että olisin sopuisa ?
Kertokaa miehet !!!!
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..
Isot pyllyt ovat ihania, en edes katsele naisten perään joilla ei ole kunnon kurveja. Painoakin saa olla 80-90kg, jotta on mistä kiinni pitää, eikä se iso pyöreä herkkuperä hankaloita seksiä, vaan pistää vipinää petipuuhiin
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:No ketokaa mikä on iso!!!!
Omani ulkomitoiltaan 90 cm ja vyötärö 64 cm. Pidän takamustani, pyöreä sellainen, helkutin isona. Häpeän sitä oikeastaan.
Kertokaa miehet !!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787:No ketokaa mikä on iso!!!!
Kertokaa miehet !!!!
Kiitos kuvausksestasi... huhKypsä viiskymppinen nainen, sirot sääret, muodokas ulkoneva pylly. Ei mahaa ja isot, vähän roikkuvat rinnat. Pari tyynyä vatsan alle, rouva mahalleen pylly pystyyn. Itse selkään, kädet rinnoille ja kalu takaa kypsään tussuun. Rajua pumppausta, pitkitettyä nautintoa, lujat työnnöt syvemmälle ja syvemmälle, aah!, aah!, aaah!, lopulta sykkivä laukeaminen.
Levee perse sitä tiukempi tavararaon hyvä naisen tunnistaa just isosta perästä
Mitä isompi,sen parempi!!! Isoa tyttöä ihana naida varsinkin takaa kun kuuluu ihana litinä ja lotina!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa mikä on iso;10304787 begin_of_the_skype_highlighting**************10304787******end_of_the_skype_highlighting:No ketokaa mikä on iso!!!!
Kertokaa miehet !!!!
Minua kiinnostaisi tietää, että millaisia nk. märkä-unia miehet näkevät ? Näettekö unta tai haaveiletteko jostakin kuuluisasta filmitähdestä tai jostakin naisesta, jonka olette joskus tavannut tai nähnyt ? Ilmestyykö hän uniinne usein, ihan jatkuvasti ja heräättekö sitten tyytyväisänä näkemäänne ? Oletteko kenties ollut unissanne haaveidenne naisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole mieheni piilohomo vaan erittäin hetero;10261842:Olen pieni nainen, vyötärö 65 cm la lantio n. 90 cm pyllyn kohdalta. Yleisen käsityksen mukaan kai olen pienipyllyinen, mutta omasta mielestäni mulla helvetin iso ahteri. Itse kärsin näin isosta pyllystä kyllä.
Mies tykkäisi vaikka pienemmästä. Mieheni on myös hoikka, mutta silti mitä heteroin ja seksikäs.
Tykkään kovasti iso-pyllyisistä naisistaOlen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..
niitä on kiva rakastellaTykkään kovasti iso-pyllyisistä naisista