Iso pylly

  • Viestiketjun aloittaja arja-helena
  • Ensimmäinen viesti
arja-helena
Olen vasta löytänyt tämän palstan, joten anteeksi jos tästä on jo keskusteltu..

Minulla on aika iso pylly, sellainen joita latinattarilla näkee (tyyliin JLo mutta isompi). Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mitä miehet ajattelevat sellaisesta? Joku kirjoitti, että rakastelu on vaikeaa kun iso pylly on tiellä, mutta onhan niitä asentoja monta, joista löytyy sopiva. Löytyykö täältä ketään miestä, jota iso pylly kiihottaa? Mitä naiset ovat mieltä toisten naisten isoista takamuksista? Vai huokaisetteko sellaisen nähtyänne helpotuksesta, ettei itsellä ole niin isoa?
 
72 kg mies
Isot pyllyt ovat ihania, en edes katsele naisten perään joilla ei ole kunnon kurveja. Painoakin saa olla 80-90kg, jotta on mistä kiinni pitää, eikä se iso pyöreä herkkuperä hankaloita seksiä, vaan pistää vipinää petipuuhiin ;)
 
käyttäjätunnus on varattu
Olen hulluna isoihin peppuihin, iso sen tuleekin olla. Ei sellaista luisevaa pyllyä tykkää moni puristella. Tosin mielipiteensä kaikilla. Toiset pitävät pienemmistä rinnoista jne.
 
on hot
Minulla on iso pylly eikä valituksia ole koskaan tullut :) Ja theo fogulinille voin kertoa että iso pylly ei tarkoita että on löllö roikku pylly. Oma pyllyni on varmasti kimmoisampi kuin suurella osalla pikkupyllyjen omistajista (ja siis monella pikkupyllyisellä on myös kiinteä kiva peppu, en mitenkään heitä halua vähätellä, makunsa kullakin). Poikaystäväni palvoo peppuani yötä päivää, mikä tietysti tuntuu oikein mukavalta :p
 
arja-helena
Iso pylly ei tarkoita sitä, että se olisi hyllyvä. Minulla on iso ja kiinteä.
Kiva kuulla, että iso pyllykin voi olla herkku. Poikaystäväni on aivan kiihkona siihen, mutta itse olen epävarma... :/
 
jiiloo
Iso peppu ei todellakaan tarkoita, että se olisi hyllyvä tai roikkuva. Omani on aika iso, pyöreä ja kiinteä. Sellainen pystypeppu. Enkä ole ikinä valituksia miehiltä kuullut, pikemminkin päinvastoin.
 
Mies 44
Mulla oli reiluna parikymmpisenä tyttöystävä joka oli 180/75. Oli pyllyssä kokoa, mutta kiinteäkin oli. Joskus muistelen kaiholla millaiset kyydit sain häneltä. Nykyinen vaimoni on häntä huomattavasti pienempi. Meillä on hieman koko eroa ja muistelenkin miten hienoa oli saada upottaa kahvaa myöten. Mutta ei kaikkea voi saada, eikä tarttekaan..
Kyllä irtoaa satsi hänenkin kanssaan.
 
Laihis
Alkuperäinen kirjoittaja Riba:
Iso peba on tosi jees, sitä on kiva puristella ja paukuttaa avokämmenellä samalla kun poraa persereikää.
Sellaiset pokeleffat on ihan parhaita, joissa laardiahterilla ja jättisilareilla varustetut blondit saa valtavaa suonikasta kyrpää öljyttyyn persereikään.
 
Mies 50
Se on todella upea, silmiä hivelevä kun kadulla kävelee nainen jolla on kokoonsa nähden iso pylly. Kutsuvasti keinuvat lanteet ovat todellinen katse magneetti. Kun on hyvä mielikuvitus niin naisen riisuu mielessään ja tekee kaikkea mukavaa sen muutaman kymmenen metrin matkalla kävellessään kadulla iso pyllyisen naisen perässä. Ja tietenkin parasta on jos saa tavalla tai toisella luotua edes satunnaisen kontaktin tuohon ihastuttavaan kohteeseen.
 
samat sanat
Ainoastaan homppelit pitää naisista joilla kapea takamus...kattokaa vaikka näitä muotigurumiehiä ja heidän ihannemannekiinejaan jotka ovat kun poikia.
Kaunis rehevä pylly saa hormonit hyrräämään ---->
http://amateurblogs.justuseme.com/free_galleries/2009/10659/9_dHMyqxsX3E.jpg
 
pyllytärrr
Eli ei se pyllyn koko vaan vyötärön kapeus, näin ainakin itte oon käsittäny. Eikö ne miehet Marilynistä tykänneet, ja sillähän oli juuri tämä kurvinsa.

Taas en oo treenannu ja kiloja on tullu, pylly hyllyy... :/ siltä iso peppuni on upeinta minua kaikkien miesten mielestä joita mulla on ollu. Rinnat kiinteä c, ei mitään uhkean peppuni rinnalla siis. Ja palautetta on tullut aika monelta.
 
Ihailija
Iso pyöreä pylly, joka on sekä leveä että pullea yhdistettynä kapeaan vyötäröön ja reilusti reheviin reisiin on paras yhdistelmä. Sitten vielä keinuva kävelytyyli...sitä seuraisi vaikka kuinka pitkään.

Iso pylly yhdistettynä tikkujalkoihin taas on hirveän näköinen. Luisevat mallinaiset ei kiinnosta pätkääkään. En ymmärrä miksi sellaiset ylimalkaan dominoi mainoksissa. Naisen pitää olla naisen näköinen eli pehmeitä pyöreitä kaaria.
 
sivhos
Tänään kauppareissulla silmiini sattui söötti naisimmeinen.Ikää jotain,35,jotain sellasta.Peffa oli todella runsas.Muuten hoikka,rintavarustus hyvä.Peffa oli todella hyvast pyörea,todella seksipeffa.
 
Mies naiselle
"Jos haluan että naiseni näyttää pojalta, otan silloin pojan" sanoi joku viisaasti joskus.
Jos ei nainen saa näyttää naiselta niin turha sitten vonkaa niiden perää.
Piilohomojen hehkuttelu pieni perseisten naisten perään on ällötävintä mitä tiedän, heti naisellisten miestin ja miehekkäiden naisten jälkeen.
 
Ei ole mieheni piilohomo vaan erittäin hetero
Olen pieni nainen, vyötärö 65 cm la lantio n. 90 cm pyllyn kohdalta. Yleisen käsityksen mukaan kai olen pienipyllyinen, mutta omasta mielestäni mulla helvetin iso ahteri. Itse kärsin näin isosta pyllystä kyllä.

Mies tykkäisi vaikka pienemmästä. Mieheni on myös hoikka, mutta silti mitä heteroin ja seksikäs.
 
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Se on todella upea, silmiä hivelevä kun kadulla kävelee nainen jolla on kokoonsa nähden iso pylly. Kutsuvasti keinuvat lanteet ovat todellinen katse magneetti. Kun on hyvä mielikuvitus niin naisen riisuu mielessään ja tekee kaikkea mukavaa sen muutaman kymmenen metrin matkalla kävellessään kadulla iso pyllyisen naisen perässä. Ja tietenkin parasta on jos saa tavalla tai toisella luotua edes satunnaisen kontaktin tuohon ihastuttavaan kohteeseen.
Tuo viesti ei kyllä ole minulta, vaikkakin samalla nimimerkillä, mitenkähän?

Siis minä en todellakaan suosi isoja pyllyjä, ja voin hiukan perustella.
Yleensä ovat aivan jotain muuta kuin kiinteitä, hölskyvästä en pidä.
Myös suhteessa muuhun kroppaan pitää olla jonkinlaista järkeä, uumaakin pitää löytyä.

Yksi aivan olennainen asia on rakastelussa se että mies tarvii ulottuvuutta kun naidaan.
Eihän mitään liikettä saa aikaiseksi jos miehellä sattuu olemaan normaalia hiukankaan pienempi vemmputin. Paksut reidet ja iso pylly ei kyllä mitenkään edesauta sitä että miehen liikerata olisi juuri mimmoinenkaan.

Omat kokemukseni ovat ehdottomasti sellaiset että normaali tai hoikka nainen on se mistä pidän. Silloin pääsee jyystämään oikein kunnolla, ja sitä just haluan, kuten useimmat naisetkin.
Samoin asennot käyvät kovin vähäiseksi jos ei kunnolla pääse liikkumaan.

Nimim: Pitäisi riittää 20 cm
 

Yhteistyössä