Naisten ihanat nahkahansikkaat:)

• Viestiketjun aloittaja Poikasinkku
  • Ensimmäinen viesti
Poikasinkku
Nahkahansikkaat naisilla ovat meitsistä ihanii ja kiihottavii! Erityisest kun nainen pitää nahkahansikkaillaan kiinni tangosta julkisis kulkuvälineis tai painaa peukku kaaressa nappii:) Ja jos nahkahansikkaat viel lisäks nirskuu ni se tekee nahkahansikkaista viel entistä kiihottavammat!!!!

Toivon sydämestäni, että jos saan joskus tyttö-/naisystävän, että mun kulta tykkäis pitää nahkahansikkaita ja paineskella nappeja peukku kaaressa:) Mä palvoisin, rakastaisin ja paijailisin kultani nahkahansikkaita!!!! Näin saisin itselle kiltin pojan tunteen:)

Lisäks haluisin sydämestäin, että naiseni haluis paijata nahkahansikkaillaan mua paljaalle iholle hiuksista varpaisiin. Esinahan edestakaista hankausta varten vois olla omat nahkahansikkaat, mitkä voisin ostaa hälle.

Voisin shopata hälle myös muutkin nahkahansikkaat, joita voin sitte ihailla naisen käsissä ja kertoo kullalle kuinka ihanat ne ovat kertoo kuinka rakastan kultaani ja kullan ihanii nahkahansikkaita!!!!!)

Näin menettellis kiltti poika ja mä haluisin kovast tuntee itsein kiltiks pojaks varsinkin jos joskus saan vaimon tai naisystävän:)

Poikasinkku
Taidan ollaki! Joidenkin mielest oon varmaan ihan selvä fetissi viimeistään seur. tekstin perusteella:)

Ihastuin jo 6-vuotiaana äidin nahkahansikkaisiin! Kuulostaa varmaan oudolta, mutta tunsin ihan kuinka mulla seisoi jo pienenä poikana kun äiti paineskeli julkisissa peukulla nappeja nahkahansikkoillaan peukku kaaressa. Se oli ihanaa!

Odottelin aina että äiti painaa nahkahansikkoillaan nappii ja katselin sitä myös innoissaan ja katselu tuntui aina hyvältä.
Tästä voi todeta, että mun fetissi naisten nahkahansikkaita / nafteja nahkahansikkaita kohtaan on alkanu mulla jo 6-vuotiaana.

Mut meitsin mielest tää on ihana fetissin kohde. Myös blondit hiukset ja pitkät blondit hiukset lasken kuuluvaks fetissiini. Blondit hiukset kun vaan ovat niin ihanii! Myös mulla on poikamaiset blondhiukset, mutta pitkät blondihiukset sopii kyllä vain naisille!

Jos saan joskus vaimon tai naisystävän ni oon valmis avaamaan hälle ovia, mutta haluisin kovasti että mun vaimo olis meistä se nappeja paineskeleva osapuoli:) Vaimo painaa aina!
Olis ihanaa katsoo ja ihailla kun vaimo painaa nahkahansikkoillaan nappeja peukku kaaressa! Tykkään aidosti:)

Tykkään sydämestäni!)

vierailija
Taidan ollaki! Joidenkin mielest oon varmaan ihan selvä fetissi viimeistään seur. tekstin perusteella

Ihastuin jo 6-vuotiaana äidin nahkahansikkaisiin! Kuulostaa varmaan oudolta, mutta tunsin ihan kuinka mulla seisoi jo pienenä poikana kun äiti paineskeli julkisissa peukulla nappeja nahkahansikkoillaan peukku kaaressa. Se oli ihanaa!

Odottelin aina että äiti painaa nahkahansikkoillaan nappii ja katselin sitä myös innoissaan ja katselu tuntui aina hyvältä.
Tästä voi todeta, että mun fetissi naisten nahkahansikkaita / nafteja nahkahansikkaita kohtaan on alkanu mulla jo 6-vuotiaana.

Mut meitsin mielest tää on ihana fetissin kohde. Myös blondit hiukset ja pitkät blondit hiukset lasken kuuluvaks fetissiini. Blondit hiukset kun vaan ovat niin ihanii! Myös mulla on poikamaiset blondhiukset, mutta pitkät blondihiukset sopii kyllä vain naisille!

Jos saan joskus vaimon tai naisystävän ni oon valmis avaamaan hälle ovia, mutta haluisin kovasti että mun vaimo olis meistä se nappeja paineskeleva osapuoli Vaimo painaa aina!
Olis ihanaa katsoo ja ihailla kun vaimo painaa nahkahansikkoillaan nappeja peukku kaaressa! Tykkään aidosti

Tykkään sydämestäni!)
Joko nahkahanska - nappeja painava vaimo löytynyt?!

vierailija
Itse pidän naisen nenästä. Se on niin mukava ja kun siihen iskee pyllyn niin hyvä tulee. Nahkahansikkaat ovat kiehtova aihe meinaan niistä saa hyvän otteen vehkeistä.

Yhteistyössä