Onko muita kenellä menkat viikon myöhässä ja sitten vasta plussanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmelimyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä on vaikee puhua mutta mulla on menkat ollu todella tarkat millon alkaa ja nyt ne ovat sitten 3päivää jo myöhässä en uskalla tehdä testiä kun pelkään et menkat alkaa tai sit näyttää negaa ajattelin et jos jaksan vaan odotan vielä tämän viikon loppuun asti ja jos sitten uskallan teen testin... olen halunnut lasta jo 3vuotta mutta mieheni on saannut minua jarruttelemaan haaveita kouluni takia. Nytalkaisi viiminen vuosi koulussa ja raskauskin olisi ihana asia... mulla ei oo niin sanotusti mitään oireita ollut menkkan tapasi kipuja jonkin verran ja nipistelyä ala mahassa ja äsekn sitten huvikseen mittasin vielä lämmön niin oli 37.2 vaikka yleensä 36jotaikin mietin vaan että olenko yksi niistä harvoista joille ei tule raskaus oireita... näistä ketjuista saa hirveesti energiaa kun ihmiset eivät ole luovittaneet ja ovat saaneet plussat... tänne on helppo puhua kun on muilla samanlaisia kokemuksia ja muutenkin minun on vaikee puhua kavereitteni kanssa näistä asioista...

onkohan tämä ketju enään elossa???

Äsken mittasin taas kuumeen niin nyt oli 37.5 hullua

Viimeksi muokattu:
Ajattelin kirjoittaa tänne, koska olis kiva keskustella näistä asioista :) Täällä myös menkat myöhässä... Nyt kp 47/35, eikä mitään menkkaoireita. Kaksi testiä tehty, molemmat clearblue-testillä ja tietenkin negoja (viimeksi testi tehty n. viikko sitten). Pillerit lopetin maaliskuussa.

Vauvakuumetta mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut, mutta tässä noin vuoden ajan on tuntunut siltä, että olisihan se oma "pikkuinen" aikas ihana. En myöskään uskalla vielä uutta testiä tehdä, ettei tule pettymyksiä (tosiaan ei ole minkäälaisia raskausoireitakaan). Gynekologille menen vasta parin viikon päästä, siis vain vuositarkastukseen. Inhottavaa on tämä 'odottelu', taitaa tämä silti olla vain jotain hormonihäiriötä...

Löysin tämän ketjun, enkä malttanut olla purkamatta olotilaani.

Eli kp 37/31 ja puhdas nega tänään apteekin omalla. :(
Tänään iski voimakas pahoinvointiaalto ruoan jälkeen, jonka seurauksena jouduin poistumaan jopa työpaikaltani. Menin apteekin kautta kotiin, mittasin lämmöt (37.7) ja tein testin. Yritän laittaa nyt toivoni siihen, että virtsa ehti olla rakossani n. tunnin joten hcg-pitoisuus saattaisi olla pieni? On muitakin oireita ollut, mutta ne voi laittaa myös pms:n piikkiin, joten ei niistä sen enempiä. Yritystä takana 2v.

Mulla kuukautiset 9 päivää myöhässä. Tein pari päivää sitten testin> Näytti plussaa, ajattelin varmistaa vielä seuraavana aamuna tuloksen> Näytti miinusta.
Hämmennyin hieman tuloksista ja kävin vielä samana päivänä labrassa> Miinus tuli sieltäkin.

No kuitenkin... tuntuu siltä, että olisin kuitenkin raksaana. (Saataa olla vaan pelkkää luuloa, koska niin kovasti lasta haluan) Ei mitään suurempia oireita; pääkipua hieman, mitä nyt tavallisestikkin, kova tarve käydä vessassa, tajuton nälkä, vaika hetki sitten syönyt... Eli ihan tavallisia mitä nyt tormaalistikkin voi olla. Oon lopettanut huhtikuussa ehkäisyn ja menkat aina säännölliset.. Ärsyttää tämä odottaminen ja se, ettei voi olla vamra asiasta. :\

Koitetaan saada tänne palstalle vähän eloa. On vuodenvaihteessa vähän hiipunut kirjoittelu. :)

Plussia teille!

Mullakin on menkat nyt 4 päivää myöhässä. Aina aiemmin ollu kierto tasanen 28 päivää. Nyt vaan rupes 5 päivää sitten koskeen mahaan ja tuntuu et ne menkat alkaa, mut ei sieltä oo mitään tullu. Rinnat tosi arat, hajuaisti ihan älyttömän tarkka (tomaatti ei haissu musta kovinkaan hyvälle keskellä kaupan hevi-osastoa!), väsyttää ja jatkuvasti koskee mahaan. Testin tein eilen aamulla ja negaa näytti. Mikähän mussa on vikana?! Mietin vaan, et tulis vaik ne menkat niin kaikki toimis paremmin ja pääsis taas yrittään tai sit vaan se plussa. Ei vaan enää jaksa tämmöstä säätöö....

Kiertoni on ollut täysin normaali vuosia, 28 päivää eikä ole oikeastaan koskaan paljon heitellyt, ehkä pari päivää. Nyt 39/28, kaksi testiä olen tehnyt pari päivää sitten ja kummatkin selkeitä negoja. Raskaaksi voin tulla enkä ole käyttänyt ehkäisyä mieheni kanssa. En ole mitenkään "toivomalla toivonut" lasta vaan huomasin sisäisen kuvotuksen tunteen silloin kun menkkojen piti alkaa ja tajusin vasta silloin että menkat myöhässä kun aina noustessani sohvalta tai tehdessäni äkkinäisen liikkeen niin alavatsani oikealta puolelta "repäisee" kivuaasti- aina samasta kohtaa. Onko se normaalia? Eli noita oireita en ainakaan "lue" kuvitelluiksi eli toivotuiksi. Nyt on alkanut tulemaan sellainen elohiiren tapainen tunne alavatsaan maatessa ja tunnustellessa alavatsa on turvonnut ja kova. Rinnoissa en huomaa mitään eroa. Minua myös heittää päästä ja en oikeastaan jaksa edes käydä kaupassa- siitä huolimatta en pysty nukkumaan öisin, päivisin vain unettaa. Yleensä olen sopuisa ja rento, nyt pienikin ääni voi käydä hermoilleni. Pelästyn helposti. Ruoka haisee kamalalle vaikka olisi nälkä. Tänään olen taas menossa ostamaan testin. Tuntuu vain hullulta etten testin mukaan ole raskaana, jos kerran minulla on näin paljon oireita? Eikö useat ja vahvat oireet kuitenkin johdu juuri siitä että sitä hormonia erittyy paljon? Esikoista odottaisin jos plussaisin.

Plussasin juuri tänään :)
Ekana päivänä kun menkat jäi pois, oli testi puhdas nega. Ja viikko siitä, näkyy jo plussa. Ei ihan yhtä vahvana mitä kontrolliviiva, mutta ihan selkeänä kuitenkin.

Mulla on menkat viikon myöhässä, menkkamaista kipuilua on kyllä muutamina päivinä ollu ja muitakin "oireiluja ja oloja" mutta TK:n testintulos oli negatiivinen. Hoitsu kehotti vielä ens viikolla käymään uuelleen sairaalassa jotta testaavat toisejn kerran, mikäli menkkoja ei näy. Ehkäsy on jätetty pois joten raskaus olisi hyvinki mahollinen, peitto on heilunu kiitettävään tahtiin =) Voihan se olla, että elimistö keksii raskausoireita ja sitä on valeraskaana! Odottavan aika on pitkä ja epätietosuuessa ei ole helppoa elää mutta eihän tässä voi muuta kuin odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää...

Huh,pakko taas kirjoittaa. Ahdistaa niin kauhiasti. Mulla on kierto ollut tasainen 27-28pv muttanyt on jo menossa kp64/kp27-28. Hajoon ihan kohta! Ja raskaustestejä ehkä 4 tai 5 takana,en jaksa kohta enää laskea...ja ne kaikki on ollut erittäin puhdasta negaa. Alkaa vaan ahdistamaan.
Kaiken lisäksi sunnuntaina huomasin että nännit ovat aivan jumalattoman kipeät. Pienikin hipaisu sattuu kamalasti! Rinnat tuntuvat myös hieman isommilta kuin aiemmin. Myös valkovuoto on muuttunut tosi runsaaksi. Osaisiko joku auttaa mua?
Päätin että jos tän viikon aikana ei menkkoja kuulu eikä näy,niin sit on aika soittaa gynelle.

Heissan. Täällä kanssa yksi joka miettii että mitäs ihmettä tämä keho nyt oikein touhuaa. Minulla on käytössä Jadelle-ehkäisykapselit, jotka eivät ole olleet vielä läheskään viittä vuotta, eli pitäisi toimia vielä moitteettomasti.

Mutta. Viimeisimmät menkat alkaneet 31.7, eikä sen jälkeen ole näkynyt eikä kuulunut. Kuukautiset ovat kyllä olleet Jadellen aikaiset ajat todella epäsäännölliset, mutta yleensä toiseen suuntaan, eli olen vuotanut MONIA päiviä ja sitten ollut lyhyt tauko. Viikolla 34 minulla oli pientä tummaa, limaista tiputtelua, mutta en niitä menkoiksi laskisi sillä pikkuhousunsuojaan asti ei ikinä mitään tullut.

Tein 4. päivä (syyskuuta) ensimmäisen testin (Oli clearblue, viikkonäytöllä) ja siinä luki selvästi Ei raskaana.
Kuitenkin olo on outo. Rintoja aristaa hieman, väsyttää, maha kipristelee ja ehkä hieman yökkö olokin. Olisihan se outoa, että yhdellä ihmisellä pettäisi ensin ehkäisymenetelmä ja sen jälkeen vielä testitkin. Hieman minulla on vertauspohjaa, sillä olin raskaana 4 vuotta sitten, mutta tein abortin. Tällä hetkellä siis 20v, silloin 16v. Silloin minulla oli rinnat huomattavasti kipeämmät, mutta muita oireita ei sitten oikein ollutkaan.

Yksi testi minulla vielä olisi jemmassa, mutta koska sen sitten käyttäisi? Näin pienellä paikkakunnalla ei kuitenkaan joka viikko viitsisi apteekista hakea raskaustestejä. :D

Sanokaa te viisaammat nyt mitä ihmettä teen? =)

hmm. Nyt tein tänään toisen testin, näytti yhä negatiivista. Tarvitsisi vaan mahdollisimman pian tietää oikea tulos, sillä kapselit ovat vieläkin kädessä ja valitettavasti tuo nikotiinikäärylekin maistuu.

Jos kerta tulos on negatiivinen, MISSÄ NE MENKAT? Hulluksihan tässä tulee.. Minä sekä mies.

No parin pv:n päästä tulee lisää testejä. Tilasin nyt netin kautta sillä täällä missä asun, jos minut nähtäisiin taas ostamassa raskaustestiä. No koko kaupunki tietäisi siitä seuraavana päivänä. Ei siinä mitään jos pikkuinen on tulossa, mut olisihan se mukavampaa kertoa itse läheisille.. Tai sitten olen vielä tulossa vainoharhaiseksikin. :D

Moi mulla nyt viikon kuukautiset myöhässä eikä niitä näy aina ennen ollu säännölliset 28 pv kiertoa En ole koskaan käyttänyt pillereita tai mitään muutakaan ehkäisyä . Tänään tein testin ja negaa näytti mutta on silti sellainen turvotuksen tunne mahassa koko ajan ja oksettava olo välillä ja pissalla täytyy useammin käydä voiko siis olla mahdollista silti että olisin nytten raskaana ? vaikka testi negaa ajattelin kyllä uusia testin parin päivän kuluttua .. Neuvoja olisi hyvä saada :)

Täälläkin ollaan myöhässä, ei tosin paljoa kp 31/27 , kaksi apteekin testiä jo tehty, molemmat negaa. Paitsi ensimmäinen testi jonka hölmönä menin kaivelemaan roskiksesta reilusti yli tuntia testauksen jälkeen ja näytti (omissa silmissä) haamua. Siitä asti vaivannut. Normaalia kuukautisia enteilevää kipua ja jomotusta selässä, vatsaa vihloo, inhottavaa epätietoisuus.
Tosin olen miettinyt myös myöhäistä ovulaatiota tai sitten pillerit lopetettuani (toukokuussa) tullutta hormoonihäiriötä. Inhottavaa vain epätietoisuus koska aina ollut säännölliset, ennen pillereitä ja pillereiden jälkeen 3 säännöllistä luomukiertoa. Noh, testejä tilattu nelisen kappaletta lisää ja katsotaan miten käy :D
Kuitenkin jos vielä radikaalisti myöhässä niin lääkäri aikaa varailemaan.

Epätietoisuus täälläkin vaivaa. Viikon verran ollut nippailua vatsassa ja aaltoilevaa pahoinvointia. Vessassa on täynyt rampata useammin kuin normaalisti, mua viluttaa ja nälättää. Hetkittäin tulee sellasia "mä kuolen janoon" -kohtauksia. Kp on tänään 29/28.
Perjantaina tein Early Predictorin testin ja näytti plussaa. Lauantaina tein iltapäivällä toisen ja näytti negaa. Raskaus olisi erittäin toivottu. Nyt lupasin itselleni, että jos menkkoja ei keskiviikkoon mennessä ala kuulua saan ostaa testin.

"äidiksi" Sinullahan kuulostaisi kyllä raskaudelta. Mikäli olen oikein käsittänyt niin positiivista testiä ei voi saada ellei ole raskaana. Ja mun mielestä toi että seuraavana päivänä sait iltapäivällä negatiivisen voi johtua siitä että raskaustestissä mitattavaa raskaushormonia ei erittynyt tarpeeksi iltapäivällä. Sekun on muutoinkin parhaiten havaittavissa aamulla.

Itselläni on nyt menossa tilanne kp70/27... juuri äsken olin gynekologilla,joka ultratessa epäili että olisi alkanut raskaus. Ei voinut varmaksi sanoa. Laittoi lähetteen verikokeeseen jossa pitäisi näkyä JOS olen raskaana. Nyt vain odottelen puhelua jossa kerrotaan että raskaana vaiko ei.
Toiveet on korkealla,mutta koitan pitää itseni maanpinnalla.

Noh, kyllähän ne menkat sieltä sitten alkoi ja ovat nyt kestäneetkin sitten jonkin aikaa. Tavallaan helpottunut olo, mutta toisaalta taas todella pettynyt. Nyt tässä sitten podenkin pienenmoista vauvakuumetta.. Noh, noin kaksi vuotta vielä, sitten on Jadellejen lähtöaika. Tai tietenkin jos mies aikaisemmin innostuisi ajatuksesta, mutta luultavasti ei. :/ Onnea teille muille jotka olette plussaneet ja odotatte pientä elämän ihmettä! :)

Luin tässä parin päivän aikana koko ketjun läpi ja nyt on sitten pakko itsekin kirjoitella, vaikka näyttää kovasti hiipuneen täällä....

Meillä on kaksi kouluikäistä lasta ja pitkään olimme sitä mieltä että lapsiluku on meidän osaltamme täynnä. Saamme olla erittäin kiitollisia, että meillä on kaksi tervettä lasta. Olimmehan jo saaneet tuomion, ettemme voi koskaan lasta luomuna saada. Mutta kuinka ollakaan, tuon uutisen jälkeen esikoisemme ilmoitti tulostaan ja vajaa 2 vuotta myöhemmin, oli kuopuskin jo maailmassa.

Itse olisin vielä kolmatta lasta halunnut, mutta mies ei innostunut - kunnes sitten - kuin salama kirkkaalta taivaalta eräänä kauniina kesäiltana tänä kesänä hän kysyi - josko sittenkin sitä kolmatta :))))) (Nuorimmainen on nyt 10 v.)

Itkuhan siinä tuli...

Ehkäisyä emme ole käyttäneet nuorimmaisen syntymän jälkeen, vaan luottaneet varmoihin päiviin ;) Noh, ensimmäinen kierto ei tuottanut tulosta. Emme niin hirveästi odottele ja toivo, sillä kokemuksesta tiedämme että voi mennä pitkäänkin ennen kuin tärppää - jos tärppää - ikää kuitenkin reilusti 30+.

Nyt meneillään kp 41/31-33 ja kroppani pursuaa erilaisia raskausoireita.
Menkkamaisia kipuja ollut jo viikon verran - alavatsassa jatkuva paineentunne ja aaltomaista kipua, pissattaa, närästää, rintoja pakottaa/vihloo - mutta ovat kuitenkin ihan pehmeät, alaselkään vihloo ja särkee, jonkin verran ilmavaivoja, vihlontaa alavatsassa, varsinkin iltaisin tulee kuumia aaltoja, vasemmasta rinnasta tulee puristaessa maitotippoja ja viimeisenä tänään pissalla käynnin jälkeen hassua poltetta/kirvelyä - jos sitä nyt sillä sanalla voi kuvata.

Mutta sitten - testejä on nyt tehty 3 kpl, viimeksi eilen terkkarilla eli kp 40/33 - ja kaikki niin puhtaita negoja kuin olla ja voi!!!!! Kiertoni on ollut viimeiset 9 vuotta kokolailla säännöllinen, 31-33 - vain muutamia kertoja lipsahtanut 35:een. Hormooneissa ei mitään mullistuksia pitäisi olla tapahtunut, eihän tässä olla muuta kuin lopetettu luottaminen varmoihin päiviin ;)

En ymmärrä miksi näin vahvoja oireita jos kerran nega....varsinkin nuo maitotipat mietityttävät....

Ennen en ole näille palstoille kirjoittanut, vain sivusta seurannut, mutta nyt oli ihan pakko. Mikäli tästä pieniin päin päästään, tulee se olemaan kaikille läheisille TOD. suuri yllätys, siksi tästä en kenellekään voi edes puhua - toivottavasti täältä löytyy hieman kanssasisaria :)

Terv.hoitaja varasi eilen ultran perjantaille, jos siihen mennessä ei tilanne ole muuttunut.
Toivottavasti siellä sitten selviää oireiden syy, jos sitä ennen ei menkat ala.
Väläytteli jo kohdun ulkoisen raskaudenkin mahdollisuutta.

Toki toivoisin olevani raskaana, mutta noi negat nyt vaan ei oikein puolla tätä. Suurin toive on kuitenkin ettei mistään vakavammasta ole kyse, vaan joku häiriö jos ei kerran plussa.

Katsellaan mitä lähipäivät tuovat tullessaan

Rohkaisevaa,että plussasit vasta rv 9:llä! Tein roskishaamun kun kuukautiset oli viikon myöhässä.No,nyt ne on jo lähes 3 vko myöhässä ja jotain oireitakin on,joten testaan huomenna uudestaan.Tosiaan näyttäis siltä,että negatiivinen tulos ihan alussa ei ole tarkoita että ei voisi olla raskaana -sen sijaan haaleakin plussa testiajan puitteissa on lähes aina =raskaana.Sitä en tiedä,onko roskishaamulla/plussalla mitään arvoa..onnea mulle;heh! Kerron sit..

Huh,pakko taas kirjoittaa. Ahdistaa niin kauhiasti. Mulla on kierto ollut tasainen 27-28pv muttanyt on jo menossa kp64/kp27-28. Hajoon ihan kohta! Ja raskaustestejä ehkä 4 tai 5 takana,en jaksa kohta enää laskea...ja ne kaikki on ollut erittäin puhdasta negaa. Alkaa vaan ahdistamaan.
Kaiken lisäksi sunnuntaina huomasin että nännit ovat aivan jumalattoman kipeät. Pienikin hipaisu sattuu kamalasti! Rinnat tuntuvat myös hieman isommilta kuin aiemmin. Myös valkovuoto on muuttunut tosi runsaaksi. Osaisiko joku auttaa mua?
Päätin että jos tän viikon aikana ei menkkoja kuulu eikä näy,niin sit on aika soittaa gynelle.

Ei kai toi nännien kipeys voi paljon muusta johtua kuin raskaudesta tai ovulaatiosta (tuskin sun tapauksessa).Ja kuukautiset noin paljon myöhässä..joskus raskaus ei näy pissatesteissä.Ja runsas valkovuotokin..raskaudelta vaikuttaa.Mene lääkäriin niin saat tietää..

Viimeksi muokattu:
Rohkaisevaa,että plussasit vasta rv 9:llä! Tein roskishaamun kun kuukautiset oli viikon myöhässä.No,nyt ne on jo lähes 3 vko myöhässä ja jotain oireitakin on,joten testaan huomenna uudestaan.Tosiaan näyttäis siltä,että negatiivinen tulos ihan alussa ei ole tarkoita että ei voisi olla raskaana -sen sijaan haaleakin plussa testiajan puitteissa on lähes aina =raskaana.Sitä en tiedä,onko roskishaamulla/plussalla mitään arvoa..onnea mulle;heh! Kerron sit..
Niin..tein uuden testin: NEGATIIVINEN taas.Masentaa.Kai mun kuukautiset on jäänyt pois muuton ja tavaroiden raahaamisen takia.Kuitenkin mulla olilämpöä eilen,37,3 jopa,ja ipeä olo..ja hirmuinen töhikoilu..toivo pikkuisesta elää vielä.Tietty uusi yritys on mahdollista..

Viimeksi muokattu:
Hei,

Ihanaa löytää tälläinen ketju mistä saa toivon kipinää raskaudesta vaikka testit näyttää negaa.Toisaalta voi olla myös itselleen huijaamista ja pettyy vaan pahemmin kun ei ollutkaan raskaana.

Itselläni menkat viikon myöhässä ja testi näyttää negaa. Hassuinta tässä on se, että lopetin tupakanpolton kuin seinään. 1,5 viikkoa sitten ei vaan enään tehnyt mieli tupakkaa ja se jäi siihen eikä ole ollut edes kiusausta. Onko toiveajattelua että kroppa kertoi luonnostaan olevan nyt hyvä lopettaa ? koska outoa tämä on. Koko ajan tuntuu kun menkat alkais tai no oikeastaan kivut ovat erilaiset kun menkoissa, polttelua lähinnä ja kyljelleen makaaminen pistää kohdusta ikävästi myös sama homma jos istun ja nojaan kovasti eteenpäin.

Lapsi on erittäin toivottu täällä ja siksi pelottaa että kun sitä niin toivoo niin kroppa alkaa huijaamaan ja minä sekoan kun luulen olevani raskaana. Menkat ei koskaan tällein myöhässä..
Myös kharman-laki pelottaa...abortti tehty 3v sitten ja nyt lasta yritetty 1v...

Sanokaa joku jtn tähän, kuvittelenko kaiken?

Paljon plussaonnea teille kaikille! <3

Täällä kans tuskaillaan asian kanssa- ollako vaiko eikö olla raskaana. Muutamia oireita on ollut jo reilun viikon ajan (ajoittaista etovaa oloa, lämmöt edelleen koholla, päänsärkyä..) Nyt kiertopäivä 28/25-27 ja juuri tein aamulla negatiivisen testin. Rankkaa tämä odottaminen.. Vauva olisi haaveissa :) Pitää kuitenkin ajatella realistisesti ja varautua siihen negaankin - ei tipu sitten niin kovin korkealta. Muutama negapettymys kun on jo takana + yksi keskenmeno.

Mukava ketju, juuri tälläista etsinkin että saa jakaa ajatuksi.. :)

Täälläkin menkat myöhässä viikon verran, ja testi näyttää negaa vaikka kaksi jo tehnyt.. Viikon ajan ollut alavatsassa "menkkakipuja" mutta ei näy vuotoa ei... Kuukautiseni on ollu aina säännölliset (muutaman päivän heittoja lukuunottamatta) ja alavatsakivut ovat aina ilmoittaneet menkkojen tulon, mutta ei tällä kertaa? Milloin olisi hyvä ottaa yhteyttä terveyskeskukseen näiden menkkojen puutteen vuoksi jos negaa näyttää testit? Jos sitten verikokeeseen menisi...

Vauva olisi myös todella toivottu ja hartaasti odotetaankin, mutta pakosta ajattelee että kuvitteleeko nämä oireet? .. mutta missä menkat?

No niin, nyt jo on pakko itsekin kirjoittaa :)

Elikkäs menkat on nyt 2 viikkoa myöhässä ja joitakin oireitakin on (onko vai kuviteltuja vai oikeita) havaittu. Oireina menkkojen myöhästymisen lisäksi, jatkuva väsymys, pahoinvointia syönnin jälkeen sekä nännit kosketusarat...kuin mustelmilla olisi, koko ajan tekee mieli ruokaa, vaikka öklöolo tuleekin. Itkupotkuraivarit, ja nippailua mahassa ja "revähtämisen" tunnetta mahassa aina venyteltäessä ja seisomaan noustessa. Äkkiliikkeet tuntuu pahimmalta..... valkovuotoa tulee suhteellisenkin paljon ja silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli vanhaa verta parina päivänä ja se oli siinä...

Nyt plakkarissa 2 negaa, toinen oli Clearblue digitaalinäytöllä (ei raskaana) ja toinen ClearBluen puikko, jossa selvä nega...Näiden testien välissä oli 4 päivää eikä muutosta suuntaan tai toiseen. Pahimmat oireet alkanut nyt toisen testin jälkeen ja en jostain syystä usko noihin testeihin...

Ei olla miehen kanssa yrittämällä yritetty lasta, mutta kyllähän semmoinen kiva olisi. Suurin syy se kun mies vielä opiskelee eri paikkakunnalla, onneksi kohta valmistuu. Joten sen puolesta ei väliä :) Toivoisin nyt vaan että tämä epätietoisuus loppuisi...Eli joko se plussa tai sitten menkat niin uskon :) Tää on ihan kauheeta...

Alkuperäinen kirjoittaja Äidiksi?;10685707:
No niin, nyt jo on pakko itsekin kirjoittaa :)

Elikkäs menkat on nyt 2 viikkoa myöhässä ja joitakin oireitakin on (onko vai kuviteltuja vai oikeita) havaittu. Oireina menkkojen myöhästymisen lisäksi, jatkuva väsymys, pahoinvointia syönnin jälkeen sekä nännit kosketusarat...kuin mustelmilla olisi, koko ajan tekee mieli ruokaa, vaikka öklöolo tuleekin. Itkupotkuraivarit, ja nippailua mahassa ja "revähtämisen" tunnetta mahassa aina venyteltäessä ja seisomaan noustessa. Äkkiliikkeet tuntuu pahimmalta..... valkovuotoa tulee suhteellisenkin paljon ja silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli vanhaa verta parina päivänä ja se oli siinä...

Nyt plakkarissa 2 negaa, toinen oli Clearblue digitaalinäytöllä (ei raskaana) ja toinen ClearBluen puikko, jossa selvä nega...Näiden testien välissä oli 4 päivää eikä muutosta suuntaan tai toiseen. Pahimmat oireet alkanut nyt toisen testin jälkeen ja en jostain syystä usko noihin testeihin...

Ei olla miehen kanssa yrittämällä yritetty lasta, mutta kyllähän semmoinen kiva olisi. Suurin syy se kun mies vielä opiskelee eri paikkakunnalla, onneksi kohta valmistuu. Joten sen puolesta ei väliä :) Toivoisin nyt vaan että tämä epätietoisuus loppuisi...Eli joko se plussa tai sitten menkat niin uskon :) Tää on ihan kauheeta...

Niin ja eli syön pillereitä ja yleensä alkaa 5 päivää levyn loppumisesta menkat. Nyt kuitenkin kun kävi niin että ne ei alkanutkaan, hädissäni ajattelin että en jatka niiden syöntiä ennen kuin alkaa...Ja oltiin oltu yhdynnässä tämän tauon aikana (jota en edes ajatellut kun ratkaisun tein), joten voisko olla mahdollista että oon tullut raskaaksi sen jälkeen? eli hedelmöittyminen olisikin tapahtunut myöhemmin ja siksi ei ole vielä näkynyt testeissä? Kun nyt meni vajaa 2 viikkoa että tuli oireet???
Taas ollut asialla oikea järjen jättiläinen :D

Yhteistyössä