Mieheni on useaan otteeseen humalassa sanonut mulle mm.: mä on käynyt vieraissa jo kauan sitten, mulla on lapsi toisen kanssa ja sitten perui sanomisensa saman tien!
Väestörekisteristä voi tiedustella mahdollisista lapsista. Mielestäni mies ei ole sadisti, mutta hän ei tajua henkisen väkivallan mahdollisuutta, eikä siksi myöskään ajattele sen seurauksia, mitkä ovat tietenkin samat vaikka olisikin sadisti.
Kyllä hän toimii siten että tulet mustasukkaiseksi ja olosi pysyy epävarmana. Paras harhautus onkin sellainen että keksii tarinoita myöntäen ja kieltäen niitä rutiininomaisesti. Kuvion saa rakennettua niin isoksi ja repaleiseksi ettei kukaan saa tolkkua. Ei tarvitse itsekään muistaa mitä on tehnyt ja miten mistäkin valehdellut, kun järkeviä huomiota ei pysty pötymössöstä tekemään.
Ja kyllä, näin saa kuin saakin selville tunteesi häntä kohtaan, mutta tietoa hän ei käytä helpottaakseen oloasi. Ei ole väliä haluaako vai ei, niin tapahtuu ja olet jo tottumassa alistuvan asemaan.
Sinulle on tullut vahva vaikutelma pettämisestä ja piinaava mielikuva panolla olosta. Siis ihan kuin olisi ollut, kun siltä se elävästi tuntui. Mietit yhä pahemmin ahdistuneena ettet tiedä mitä tapahtuu oikeasti etkä epävarmana osaa päättää peläten sen olevan turha ja kohtalokkaan vakava virhe. Mikä tässä on viimein totta ja mitä todellisuudessa lopultakin tapahtuu?
KOKEMUKSESI ON TOTTA SINULLE JA KAIKKI OMASSA ELÄMÄSSÄSI ITSELLESI TODELLISUUDESSA TAPAHTUNUT
Puhui ja perui eli mm. antanut kahdesta tiedosta varmuudella ja petollisen toistuvasti myös sen väärän tiedon. Varmempi tieto siitä missä vitussa kyseinen kyrvännuppi liikkui tai liikkuuko missään, ei voi muuttaa kokemustasi pettämisestä yhtään vähemmän todeksi tai miksikään muuksi enää jälkeenpäin.
Olet jo pitkään elävästi elänyt ja kokenut, mutta mies ei asiaintilaa ja tulevaisuutta välitä muuttaa, koska mieltää tämän tilanteen jatkumisen eduksi. Elämäsi varmaan jatkuu yhä toistuvissa pettämiskokemusten tutuissa tunnelmissa, riippumatta kenekään maallisista lihan liikkeistä millään tavoin.