Tän biisin sanat osuu varsin hyvin tähän aiheeseen, kun itsellä on aina joko liian pieni, tai liian iso, tai liian käyrä, tai liian suora, tai....kuunnelkaahan semmonen biisi oikeesti ku turos hevigeen peeniskatteus ja kaikilla oli kuin itsellänkin
tuu testaa beibe (;(;(;onko mu penis pitkä ku se on erektiossa noin 25 cm
Tän biisin sanat osuu varsin hyvin tähän aiheeseen, kun itsellä on aina joko liian pieni, tai liian iso, tai liian käyrä, tai liian suora, tai....
Mutta mikä tärkeintä, niin ei koskaan hyvä sopivan kokoinen, vaan aina sillä "naapurilla" on jollain tavalla parempi... =)
ps. pienemmän koko luokan työvälineen omistaville voin sanoa kokemuksesta positiivisena asiana sen, että kun se työväline ei ole liian iso, niin se emäntä suostuu huomattavasti helpommin myös siihen anaaliseksiinkin... ihan vaan näin pienenä vinkkinä
no siis d444 toki me imetään sun suurta kyrpääs.. siis hyi helvetti mihin nää nuoret on menossa..Alkuperäinen kirjoittaja imekäääpaskaaa;10604711:no siis minullahan on maailman suurin kyrpä... imekää sitä )
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti;10605028:onko poikani penis liian pieni hän on 13 vuotta vanha ja ihmetteli saunassa kuinka muiden penikset olivat suurempia erektiossa on noin 10½ cm normaalisti noin7 onko se oikea mitta? haluan vastauksia kiitos jo etukäteen...
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.
oon 12 ja mulla on 19
Pituudella ei loppujenlopuksi niinkään väliä. tekniikka ja kestävyys ratkaisee.Oli sitten pieni tai iso älä ikinä mollaa vehkeen kantajaa.. mielummin kehu hänen välinettä.
Kyllä pienipippelinen mies tietää, että hänellä on pieni.
Totta töriset.Täyttä asiaa kirjoitat. Isoksi kehuminen ei mene läpi. Itse olen kuullut silti kohteliaisuuksia, joita olen valmis uskomaan. Oikein tiukka nainen pitää jo keskikoista penistä liian isona, ja siksi joillekin pieni on parempi. Anaaliseksiäkin mieluummin harrastetaan hoikan kuin paksupeniksisen kanssa. Pienempi penis voi olla myös kauniimpi kuin iso ja erektion terhakkuuskin voi olla jollekin isompi juttu kuin koko.
Ainoastaan kerran olen kuullut naiselta penikseni koon olevan liian vaatimaton hänelle, koska hän on tottunut isompaan ja ei pitänyt itseään tiukkana.
Erilaisilla yhdyntäasennoilla voi naisen tuntemuksia lisätä. (Edestäpäinkin naidessa mies voi pitää jalkoja naisen jalkojen ulkopuolella.) Takaapäin tuntuu useimmista naisista paremmalta ja silloin on helppo pitää polvia yhdessä, joka tekee pienemmästäkin peniksestä riittävän kokoisen. Kannattaa myös kokeilla työntyä sisään useita kertoja vain puolittain ja tehdä välillä yksittäinen työntö mahdollisimman syvälle. (Peniksen kärki osuu silloin naisen ahtaimpaan kohtaan, joka on vain muutaman sentin syvyydessä.)
Mä en kyllä sitten millään ole samaa mieltä. Oon ollut isokaluisen miehen kanssa ja oikeesti yhdyntä teki usein kipeää. Pitkässä parisuhteessa ei suinkaan aina ole loputtoman märkänä ja mieskin kyllästyy pikkuhiljaa pitkiin esileikkeihin. Nyt mulla on mies, jolla on ehkä keskivertoa hiukan pienempi ja se sopii mulle paljon paremmin. Ensinnäkin tämä mies on keskittynyt opettelemaan käyttämään penistään ja muita osiaan, tietää myös missä asennoissa pieni tuntuu enemmän. Toisekseen voimme harrastaa seksiä vaikka viidesti päivän aikana ja muhun ei siltikään satu, ei olis ikinä onnistunut entisen mieheni kanssa. Joten kyllä, mä olen huomattavasti paremmin tyydytetty tän pienimunaisen mieheni kanssa.Iso kalu on aina parempi kuin pieni, mutta niin kuin"Baddingi" aikoinaan lauloi prinsessastaan, etää pienet rinnat siedän, niin kyllä pientä kaluakin voi sietää.
Kyllä, poikaystäväsi on säälittävä pikkukulli. Jätä hänet, lähde baariin ja iske sieltä isokullinen mahtisonni... ja saat kunnon seksiä.Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.
Edelliselle et ei penis ja sen koko ole koko elämä,varmasti ole este seurustelulle,eikä sen takia pidä harrastuksia lopettaa,toki on tosi tyhmää arvostella toisen peniksen kokoa.Itse vaikka jonkun verran kokemusta onkin niin en ole koskaan tuntenut kuuluvani johonki*miesten kerhoon*itse en ole joukkuelajeja harrastanut mut käyn kyllä yleisissä suihkussa ja saunoissa,muiden seurassa ilman nolostelua.Ei ole tututkaan kommentoinu penikseni kokoa,uskaltanut sanoa tai sitä et olen täysin karvaton silmien alta,oon tottunut siihen et posliinia miestä tuijotetaan esim.uimahallissa/kylpylöissä,voi peniksen koko vähän vaikuttaa et katsotaan,kun suihkussa.saan helposti penis hieman herää niin silloin koko on 15/4,5cm..joku tuttu sanonut et sulla on aika iso kalu,oli vähän hämmentävää.