sattuu
Onko kellään vastaavia kokemuksia, et oma mies haukkuu läskiksi. Miten olette suhtautuneet`?
Onko kellään vastaavia kokemuksia, et oma mies haukkuu läskiksi. Miten olette suhtautuneet`?
Älä millekään nestelinjalle lähde, yksinkertaisin tapa laihduttaa on vhh, eli hiilihydraattien rajoittaminen. Rasva ja suklaa eivät olekaan myrkkyä, vaan leipä ja leivonnaiset. Vilja pois, tilalle kanamunaa, kanaa ja muita lihatuotteita ja tietysti salaatteja, vihanneksia, juureksia ja myös hedelmiä. Sama ruokavalio, kuin diabeetikolle.Minä päätin, et lopetan syömisen kokonaan, juon vaan teetä ja vettä. Kertokaa mulle joku hyvä laihdutusvinkki. Tien, et tämä kuuluis eri osastolle, mut silti pyydän sitä. Ajattelin nyt kuitenkin ruveta vaan nestelinjalle.
Siis ketähän nestepaastosi palvelee? Loukkaantunutta mieltäsi, uhoasi, marttyyriuttasi, mutta jos jotakin tekee vain siksi, mitä muut ajattelevat, on onnistumisen mahdollisuus aika pieni. Kyllä se muutos on oltava omaehtoista ja sisäistettyä ollakseen pysyvää lopun ikää.Minä päätin, et lopetan syömisen kokonaan, juon vaan teetä ja vettä. Kertokaa mulle joku hyvä laihdutusvinkki. Tien, et tämä kuuluis eri osastolle, mut silti pyydän sitä. Ajattelin nyt kuitenkin ruveta vaan nestelinjalle.
Älä millekään nestelinjalle lähde, yksinkertaisin tapa laihduttaa on vhh, eli hiilihydraattien rajoittaminen. Rasva ja suklaa eivät olekaan myrkkyä, vaan leipä ja leivonnaiset. Vilja pois, tilalle kanamunaa, kanaa ja muita lihatuotteita ja tietysti salaatteja, vihanneksia, juureksia ja myös hedelmiä. Sama ruokavalio, kuin diabeetikolle.
Missä sinun itsekunnioituksesi ja ylpeytesi ovat, kun kelpuutat mokoman seuraasi?On tällänen tilanne et haukkuu lihavaksi ja rumaksi mutta silti muka niin kovasti rakastaa ja ollaan oltu vasta 4,5 kk yhes että.. Eikä muuten mun mieskää mikää hoikka ole että mua kyllä haukkuu ja nauraa mulle mutta ite ei silti oo ees yhtää paremmas kunnos
En edes ymmärrä miksi olette miehen kanssa,kun haukkuu. Eksä haukkuu ja siksi se on ex. Uutta naistaan haukkuu päin naamaa ja nainen ei tajua lähtee ... Minulta kysy mitä tekis. Ja siis laps kertoi että isi haukku hänen kuullen tätä naista ett saatanan läski. Olivat riidelleet lapsen kuullen. Miten tyhmä pitää olla,mitä iloa tuommoses suhtees.En ole koskaan ymmärtänyt miten joku sietää tuollaista! Minulla on eräs hyvä ystävä, joka saa jatkuvasti kuulla mieheltään miten on lihava. Ja kaiken kukkuraksi kyseinen nainen ei sitä edes ole. Jos miehesi ei lopeta nimittelyä, mieti tarkkaan haluatko kuulla sitä koko loppuelämäsi. Koska tosirakkaus ei edes katso ulkonäköä.
En edes ymmärrä miksi olette miehen kanssa,kun haukkuu. Eksä haukkuu ja siksi se on ex. Uutta naistaan haukkuu päin naamaa ja nainen ei tajua lähtee ... Minulta kysy mitä tekis. Ja siis laps kertoi että isi haukku hänen kuullen tätä naista ett saatanan läski. Olivat riidelleet lapsen kuullen. Miten tyhmä pitää olla,mitä iloa tuommoses suhtees.En ole koskaan ymmärtänyt miten joku sietää tuollaista! Minulla on eräs hyvä ystävä, joka saa jatkuvasti kuulla mieheltään miten on lihava. Ja kaiken kukkuraksi kyseinen nainen ei sitä edes ole. Jos miehesi ei lopeta nimittelyä, mieti tarkkaan haluatko kuulla sitä koko loppuelämäsi. Koska tosirakkaus ei edes katso ulkonäköä.
On täälläkin sellainen mies. Olen ihan normaalipainoinen ja nätti, mutta mies on arvostellut monenmoisista asioista ulkonäköäni ja yrittää muuttaa sitä. Kai minulla on todella huono itsetunto, kun jäin.