Vaimo huijaa mut isäksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies ymmällään

Vieras
Paljonko naisissa on niitä jotka huijaavat oman miehensä isäksi?

Oma vaimoni on kärttänyt vauvaa 2v, mutta en todellakaan tunne olevani valmis enkä vastuuntuntoinen niin isoon juttuun. Mielestäni sitä paitsi on vastuuntuntoa olla lisääntymättä jos tietää itsestään että se ei sovi itselle. Ei kärsi ainakaan se viaton lapsi.

Vaimoni syö pillereitä, se kiekko on vessan kaapissa edelleen ja pillereitä häviää eli näyttää siltä että hän syö niitä. Muttamutta. Nyt olen alkanut epäillä. Päätyykö ne pillerit roskiksxeen 1 kerrallaan sittenkin... hän ei ole enää kärttänyt vauvaa, sen sijaan haluaa "touhuta" kanssani useammin. Puhuin asiasta kaverilleni ja hän sanoi että ei ihmettelisi, ei olisi 1. kerta.

Olemme 25 ja 31v. En ole varma haluanko koskaan lasta, mutta en kerta kaikkiaan ainakaan nyt. Yksissä on oltu 5v.

Kyllä vain tuollainen on mahdollista. Toiveet lapsen suhteen eivät aina kohtaa, mutta ketään ei tahallaan saa huijata vanhemmaksi vastoin tahtoaan. Ihan tarpeeksi syntyy muutenkin lapsia ei-toivottuina tai ainakin vähemmän kaivattuina yllätyksinä.

Itse en koskaan halunnut lasta enkä sitten tehnytkään. Kyllä tämä on tosi iso asia ja itse on saatava tehdä päätös. Miehen kanssa olemme tässä tärkeässä asiassa yksimieliset joten näiltä vaikeilta väännöiltä on keskenämme säästytty.

Kyllä vain tuollainen on mahdollista. Toiveet lapsen suhteen eivät aina kohtaa, mutta ketään ei tahallaan saa huijata vanhemmaksi vastoin tahtoaan. Ihan tarpeeksi syntyy muutenkin lapsia ei-toivottuina tai ainakin vähemmän kaivattuina yllätyksinä.

Itse en koskaan halunnut lasta enkä sitten tehnytkään. Kyllä tämä on tosi iso asia ja itse on saatava tehdä päätös. Miehen kanssa olemme tässä tärkeässä asiassa yksimieliset joten näiltä vaikeilta väännöiltä on keskenämme säästytty.

On kyllä todella alhaista huijata toinen lapsensaantiin! Ei ole ihme jos ei perhe-elämä ole ruusuista sen jälkeen, kyllä sellainen mama saa katsoa peiliin missä vika!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ymmällään;10598736:

Oma vaimoni on kärttänyt vauvaa 2v, mutta en todellakaan tunne olevani valmis enkä vastuuntuntoinen niin isoon juttuun. Mielestäni sitä paitsi on vastuuntuntoa olla lisääntymättä jos tietää itsestään että se ei sovi itselle. Ei kärsi ainakaan se viaton lapsi.

Vaimoni syö pillereitä, se kiekko on vessan kaapissa edelleen ja pillereitä häviää eli näyttää siltä että hän syö niitä. Muttamutta. Nyt olen alkanut epäillä. Päätyykö ne pillerit roskiksxeen 1 kerrallaan sittenkin... hän ei ole enää kärttänyt vauvaa, sen sijaan haluaa "touhuta" kanssani useammin. Puhuin asiasta kaverilleni ja hän sanoi että ei ihmettelisi, ei olisi 1. kerta.

Olemme 25 ja 31v. En ole varma haluanko koskaan lasta, mutta en kerta kaikkiaan ainakaan nyt. Yksissä on oltu 5v.

Kumpikaan ei saisi tuollaisesta asiasta yksin päättää. En tiedä onko sen reilumpaa sun päättää ettei toinen saa kaipaamansa lasta kuin että toinen päättää sun puolesta että lapsi tulee..

Miten paljon olette asiasta keskustelleet, ihan aikuisten oikeasti siis? Tietääkö vaimosi ettet välttämättä _koskaan_ tahdo lasta? Ja miten itse ajattelet toimia jos lapsi tulee kuitenkin? Haluatko abortin (vaikka nainenhan päättää viime kädessä omasta kehostaa) vai otatko eron? Vai mitä ajattelit? Kiukutella lopun elämää vaimolle lapsesta jota et halua?

5 vuotta yhdessä on aika pitkä aika jo ja jos naimisissakin olette niin miksi ei? Kliseinen kysymys, mutta luultavasti vaimosi ajattelee noin.. Milloin sitten olisit valmis? Jos et ole koskaan, niin kannattaako olla ihmisen kanssa, joka selkeästi toivoo lasta elämäänsä? Ei se ole oikein toista kohtaan.

Kumpikaan ei saisi tuollaisesta asiasta yksin päättää. En tiedä onko sen reilumpaa sun päättää ettei toinen saa kaipaamansa lasta kuin että toinen päättää sun puolesta että lapsi tulee..

Miten paljon olette asiasta keskustelleet, ihan aikuisten oikeasti siis? Tietääkö vaimosi ettet välttämättä _koskaan_ tahdo lasta? Ja miten itse ajattelet toimia jos lapsi tulee kuitenkin? Haluatko abortin (vaikka nainenhan päättää viime kädessä omasta kehostaa) vai otatko eron? Vai mitä ajattelit? Kiukutella lopun elämää vaimolle lapsesta jota et halua?

5 vuotta yhdessä on aika pitkä aika jo ja jos naimisissakin olette niin miksi ei? Kliseinen kysymys, mutta luultavasti vaimosi ajattelee noin.. Milloin sitten olisit valmis? Jos et ole koskaan, niin kannattaako olla ihmisen kanssa, joka selkeästi toivoo lasta elämäänsä? Ei se ole oikein toista kohtaan.

Kuka vielä väittää että velaparit olisivat itsekkäitä? Herran isä!

Lapsia halutaan ja tehdään itsekkäistä syistä.

Viimeksi muokattu:
Jos puolisoon ei pysty luottamaan tuollaisessa asiassa, niin suhde on parasta lopettaa siihen paikkaan.

Suhde on parasta lopettaa myös silloin, kun käsitykset lapsista ovat noin eroavaiset.

Aivan samaa mieltä tästä näistä asioista. Kummallekin on reilumpaa käsitellä asia kerralla kunnolla ja erota, jos käsitykset menevät pahasti ristiin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10598980:
Aivan samaa mieltä tästä näistä asioista. Kummallekin on reilumpaa käsitellä asia kerralla kunnolla ja erota, jos käsitykset menevät pahasti ristiin.

Lisäänpä vielä että ei isäksikään ihan "vahingossa" tulla... Jokainen mies tietää että joka kerta on riski saattaa nainen raskaaksi (ellei mies ole steriili) kun sisään laukeaa... Vastuuta ehkäisystä (tai sen puuttumisesta) tai raskaaksi tulemisesta ei voi yksin laittaa naisen harteille.

Mies ymmällään, jos et halua lasta niin eroa tai ainakin keskustele vakavasti vaimosi kanssa asiasta. Tai käytä kondomia, silloin et tule "huijatuksi" isäksi. Ota vastuuta itsestäsi ja tekemisistäsi myös.

Lisäänpä vielä että ei isäksikään ihan "vahingossa" tulla... Jokainen mies tietää että joka kerta on riski saattaa nainen raskaaksi (ellei mies ole steriili) kun sisään laukeaa... Vastuuta ehkäisystä (tai sen puuttumisesta) tai raskaaksi tulemisesta ei voi yksin laittaa naisen harteille.
.

Hah! Täysin samaa mieltä edelleen.

Se raskaaksi tulo ei naiselta todellakaan ihan yksinään onnistu.

Viimeksi muokattu:
Nyt olen alkanut epäillä. Päätyykö ne pillerit roskiksxeen 1 kerrallaan sittenkin... hän ei ole enää kärttänyt vauvaa, sen sijaan haluaa "touhuta" kanssani useammin.

Hyvin todennäköistä ettei vaimosi enää syö pillereitä. Aika klassinen tapa naiselta huijata mies isäksi. Aina kun näitä juttuja lukee, tuntee myötähäpeää naissukukuntaa kohtaan.

Sinulle jää ainoaksi keinoksi varmistaa "lapsettomuutesi" käyttämällä kondomia. Jos vähänkään epäilee vaimon touhuja, on aika hulluutta harrastaa seksiä paljaaltaan.

Voisi olla hyvä, jos ap kertoisit vaimollesi "tuttavasta", jonka vaimo hommautui salaa raskaaksi. Sano, että vaimo oli hieman synnytyksen jälkeen tunnustanut tekonsa, ja että hän oli tosiaan tehnyt sen jättämällä pilleri salaa syömättä. Ihmettele sitten miten kukaan voi olla niin hirviö että tekee jotain tuollaista, ja että kuinka mielestäsi tuttavan pitäisi välittömästi jättää moinen petturi ja hakea avioeroa. Hehkuta, kuinka olet onnellinen siitä että itse voit luottaa vaimoosi, ja kuinka sinun ei onneksi tarvitse edes pelätä tuollaista - ja kuinka to-del-la-kin noin tekevä narttu ansaitsee kaiken pahan, mutta sinua vain säälittää lapsi todella paljon kun hän jää nyt todennäköisesti isättä, petollisen itsekkään naisen kasvatettavaksi.

Seuraa samalla vaimosi reaktiota ja kommentteja, ja tee niistä omat johtopäätöksesi. Jos/kun vaimosi yrittää selitellä jotain "voihan vahinkoja sattua, ei ne pilleritkään ole varmat" niin siitäpä saatkin hyvän syyn käyttää jatkossa tuplaehkäisyä.

Avioliittoon mennessään olettaa ihan varmasti, että aikanaan siitä tulee perhe. Miksi yleensäkään mennä naimisiin, jos ei ole tarkoitus muuta kui varmistaa vakituinen kumppani ja asuntolainan jakaja?

Minusta on törkeää huijausta mennä vihille saakka kertomatta vakavasti toiselle, että en halua lasta. Jollei siitä ole puhuttu vakavissaan, toinen tulee harhautetuksi.

Oma mielipide tuosta ehdottomuudesta useimmiten muuttuu liitossa, jossa on keskinäinen rakkaus ja luottamus.

Sinulla taitaa olla aikuistuminen pahasti kesken, koska et halua vastuuta perheestä itsellesi? Tietysti on hyvä, että tiedostat sen. Olisi joka tapauksessa parempi, että aikuistuisit ja kehittyisit, etkä jäisi keskenkasvuiseksi yläpäästäsi, semmoiset miehet ovat raskaita "lapsia" naiselle. Ei se myöskään lupaa hyvää parisuhteen jatkumiselle. Aikansa sellaista kestää, mutta ei loputtomasti.

Jos todella tunnet, että lapsi on sinulle liian suuri vastuu kannettavaksi, mieti, mitä sinä elämältä haluat. Joka tapauksessa lapsen saaminen on naiselle niin voimakas vietti, jotta siinä voi mies mennä vaihtoon.

ERITTÄIN paljon. Luepa näitä kommentteja:
--
Opus: Jokainen mies tietää että joka kerta on riski saattaa nainen raskaaksi (ellei mies ole steriili) kun sisään laukeaa... Vastuuta ehkäisystä (tai sen puuttumisesta) tai raskaaksi tulemisesta ei voi yksin laittaa naisen harteille.

Mies ymmällään, jos et halua lasta niin eroa tai ainakin keskustele vakavasti vaimosi kanssa asiasta. Tai käytä kondomia, silloin et tule "huijatuksi" isäksi. Ota vastuuta itsestäsi ja tekemisistäsi myös.
--
Eli ilmeisesti jokaisen miehen pitäisi varmuuden vuoksi käyttää aina kondomia koska jos nainen päättää (toiselle kertomatta eli huijaamalla) heittää pillerit nurkkaan niin vastuu on miehen koska hän ei käyttänyt kondomia??
--
Eräsperäs: Se raskaaksi tulo ei naiselta todellakaan ihan yksinään onnistu.
--
No onnistuu kyllä kun toinen luulee ehkäisyn olevan kunnossa ja - ohoh - se jonka pitäisi olla elämän tärkein ja luotettavin ihminen pettää toisen luottamuksen, tekee toisen väkisin isäksi ja sen mukana lahjoittaa toiselle 18-vuoden elatusvelvollisuuden.

Kokeile tuota esimerkki avuksi -nimimerkin neuvoa. Seuraa tarkkaan naamanilmeitä.

Itse olen vapaaehtoisesti lapseton 40-v nainen ja jos minut kumppanini olisi tehnyt tahallaan raskaaksi rei'ittämällä kondomit (jos olisimme sopineet että hän hoitaa ehkäisyn) niin minulle ainoa oikea vaihtoehto olisi ollut abortti - koska lasta en ole koskaan halunnut - mutta jos minulle rakas ihminen laittaisi minut läpikäymään niin rankan kokemuksen niin se suhde olisi siinä. Ja selvennykseksi, minä olen aina jo miltei ensi treffeillä sanonut että lasta en hanki koskaan.

Tämä lauseesi kertoo että ymmärrät mistä on kysymys: Mielestäni sitä paitsi on vastuuntuntoa olla lisääntymättä jos tietää itsestään että se ei sovi itselle. Ei kärsi ainakaan se viaton lapsi.

Älkää nyt ihmiset hoputtako jos toinen ei ole vielä varma. Jos toinen haluaa harkita, antakaa harkita. Ehkä hän lisääntyy, ehkä ei mutta kyllä hänen pitää saada valita mitä tekee eikä kukaan muu saa tehdä valintaa hänen tietämättään. Kuka siinä voittaa - ei kukaan.

Jaa että rehellinen nainen on hiukan jämähtänyt jonnekin menneisyyteen, jossa raskaaksi tulo oli yksin naisen syy ja häpeä..

Hiukan vaikea ymmärtää miten minun lausuntoani voidaan käyttää todisteena siitä, että naiset huijaavat miehiä ja tulevat raskaaksi tahallaan.

Tosiasiahan on, että jos haluaa itse varmistua ettei koskaan vahingossakaan tule isäksi, on joko antaa steriloida itsensä tai jättää heteroseksuaaliset vaginaaliset penetraatiot väliin kokonaan. Muutenhan aina jonkinlainen raskaaksi saattamisen riski on aina olemassa.

Itse edelleen suosittelen ennen kaikkea eroa. Ensinnäkinm itä aloittajan naisystävä tekee miehellä joka ei luota häneen. tai aloittaja tekee naisella johon ei luota. Toisekseen miksi tuhrata elämäänsä ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta kuin itse tulevaisuudelta, Reilumpaa molempia kohtaan on yksinkertaisesti erota.

Jos minä epäilisin kuten aloittaja, että minua sahataan linssiin, eli minulla olisi vahvasti syytä epäillä mieheni reiìttäneen kondomeja ja silti harrastaisin hänen kanssaan seksiä ilman muuta ehkäisyä, niin kyllä, olisin yhtä syyllinen kuin hänkin jos tulisin raskaaksi.

Jos taas olisin tietämätön koko asiasta, niin tottavie olisin vihainen kuin ampiainen ja mies olisi eks. Olisi kyllä joka tapauksessa.

Koska kuitenkin minun kohdallani seksi edellyttää luottamusta, niin tuskinpa harrastaisin seksiä mieheni kanssa, jos epäilisin ettei hän ole luottamukseni arvoinen. Samalla tulisi myls näppärästi huolehdittua ettei niitä lapsia ainakaan pääse syntymään.

Minä en hetkeäkään pidä naisista jotka hankkiutuvat raskaaksi ilman toisen suostumusta. Mutta vielä enemmän taidan halveksia miehiä jotka eivät pysty kohtaamaan tosiasioita ja myöntämään puolisolleen etteivät he kenties koskaan tule haluaman lapsia, ja puolison olisi varamasti parasta hankkia siihen puuhaan muuta seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10599320:
Jaa että rehellinen nainen on hiukan jämähtänyt jonnekin menneisyyteen, jossa raskaaksi tulo oli yksin naisen syy ja häpeä..

Hiukan vaikea ymmärtää miten minun lausuntoani voidaan käyttää todisteena siitä, että naiset huijaavat miehiä ja tulevat raskaaksi tahallaan.

Tosiasiahan on, että jos haluaa itse varmistua ettei koskaan vahingossakaan tule isäksi, on joko antaa steriloida itsensä tai jättää heteroseksuaaliset vaginaaliset penetraatiot väliin kokonaan. Muutenhan aina jonkinlainen raskaaksi saattamisen riski on aina olemassa.

Itse edelleen suosittelen ennen kaikkea eroa. Ensinnäkinm itä aloittajan naisystävä tekee miehellä joka ei luota häneen. tai aloittaja tekee naisella johon ei luota. Toisekseen miksi tuhrata elämäänsä ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta kuin itse tulevaisuudelta, Reilumpaa molempia kohtaan on yksinkertaisesti erota.

Hei, ap kirjoitti: vaimo on kärttänyt lasta 2 v jne jne. Vastasit opuksen viestiin että olet täysin samaa mieltä, ei isäksi vahingossa tulla, jokainen laukeaminen on riski jne.

Joo, onhan ne yhdynnät riskejä, mutta on täysin ERI asia jos toinen jättää pillerit syömättä ilman että toinen tietää. eikö se sinun mielestäsi ole huijaamista?

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10599320:

Samaa mieltä olen... Turha itkeä jälkikasvun vuoksi, jos tietää että seksiä harrastamalla on mahdollisuus saattaa toinen raskaaksi. Vastuu lapsesta on yhteinen, joka tapauksessa, jos sellainen syntyy. Mutta jos mies ei lapsia ihan oikeasti halua, se ei ole pelkästään naisen pillereiden syömisestä tai syömättömyydestä kiinni, loppujen lopuksi.

Jos Mies ymmällään "ymmärtää" ettei ole valmis isäksi vielä, se on ok, ei kaikkien tarvitse tahtoa lapsia. Mutta jos vaimoon ei voi luottaa ehkäisyasioissa, niin itse on pidettävä huoli siitä omalta osalta. Tai sitten erota. Eli varmistaa sen "vastuuntunnon olla lisääntymättä". Ei varmasti tarvi enempää rautalangasta vääntää?

Jos Mies ymmällään "ymmärtää" ettei ole valmis isäksi vielä, se on ok, ei kaikkien tarvitse tahtoa lapsia. Mutta jos vaimoon ei voi luottaa ehkäisyasioissa, niin itse on pidettävä huoli siitä omalta osalta. Tai sitten erota. Eli varmistaa sen "vastuuntunnon olla lisääntymättä". Ei varmasti tarvi enempää rautalangasta vääntää?

Aivan. Avainasia on tuo ettei vaimoon voi luottaa. Kysymyshän ei ole siitä, että aloittaja luottaisi ja hänen luottamuksensa petetään. Vaan hän epäilee ja on siten itsekin vastuussa siitä miten asiat etenevät.

Viimeksi muokattu:
Hei, ap kirjoitti: vaimo on kärttänyt lasta 2 v jne jne. Vastasit opuksen viestiin että olet täysin samaa mieltä, ei isäksi vahingossa tulla, jokainen laukeaminen on riski jne.

Joo, onhan ne yhdynnät riskejä, mutta on täysin ERI asia jos toinen jättää pillerit syömättä ilman että toinen tietää. eikö se sinun mielestäsi ole huijaamista?

Ei se ole täysin eri asia.. Jokainen on itse vastuussa teoistaan. Ei ole oikein jättää kertomatta ettei syö pillereitä, mutta silloin ei suhteessa asiat ole muutenkaan kunnossa..

Ap kysyi on paljonko naisissa on niitä jotka "huijaa" miehensä isäksi... ja olen siis sitä mieltä että ihan aidosti ketään täysjärkistä miestä ei voi huijata isäksi. Varmasti sellaista tapahtuu, mutta "riskit" on edelleen kaikkien tiedossa...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10599356:
Aivan. Avainasia on tuo ettei vaimoon voi luottaa. Kysymyshän ei ole siitä, että aloittaja luottaisi ja hänen luottamuksensa petetään. Vaan hän epäilee ja on siten itsekin vastuussa siitä miten asiat etenevät.

No mikä sota siitä syntyy kun mies sanoo päin naamaa että ilman kumia en koske koska ei luota vaimoon? Siinä vaiheessa vaimo pillahtaa itkuun/suuttuu kun häntä epäillään/kieltäytyy hommista koska luottoa ei ole? Ja mies toteaa että ilman kumia en koske? Pattitilanne :(

Eikö se vaimo voisi ymmärtää että mies ei ole vielä valmis isäksi? Mä ihmettelen miksei tässä keskustelussa kauhistella vaimon toimia, enemmän syyllistetään miestä kun ei tee lasta ja kanna vastuutaan vaikka on itse sanonut ettei ole _vielä_ valmis isäksi. eihän hän ole sanonut etteikö koskaan niitä tekisi.

Ehkä minä ymmärrän enemmän tätä "vastentahtoista isää" koska tiedän miltä tuntuu kun ympärillä olevat painostaa asiaan jota ei halua - minä en koskaan, ap ei vielä. Mitä enemmän painostetaan, sitä vähemmän niitä haluaa.

Niin, siksi minusta parisuhdetta ei voikaan jatkaa jos luottamusta ei ole.

Minusta ei ole oikein pakottaa ketään vanhemmaksi. Mutta koska miehellä on kaikki valtit välttää vanhemmaksi tuleminen, niin turha myöskään häntä sen kummemmin sääliä. Kukaan ei häntä todellakaan voi veitsi kurkulla isäksi pakottaa.

Minusta pattitilanne on jo nyt.

Eikö se vaimo voisi ymmärtää että mies ei ole vielä valmis isäksi? Mä ihmettelen miksei tässä keskustelussa kauhistella vaimon toimia, enemmän syyllistetään miestä kun ei tee lasta ja kanna vastuutaan vaikka on itse sanonut ettei ole _vielä_ valmis isäksi. eihän hän ole sanonut etteikö koskaan niitä tekisi.

Ehkä minä ymmärrän enemmän tätä "vastentahtoista isää" koska tiedän miltä tuntuu kun ympärillä olevat painostaa asiaan jota ei halua - minä en koskaan, ap ei vielä. Mitä enemmän painostetaan, sitä vähemmän niitä haluaa.

Itse olen 30+, lapseton nainen parisuhteessa, enkä tiedä haluanko koskaan lapsia, vaikka painostusta on ollut ja kaikki kaverit lisääntyy..

Kyse on ehkä lähinnä siitä että ap. syyllistää/epäilee vaimoaan siitä perheen ehkäisy ei ole kunnossa. Miksi meidän muiden pitäisi kauhistella vaimon toimintaa jos mies epäilee, eikä tahdo isäksi. Edelleen, ehkäisy ei ole _vain_ naisen vastuulla. Ja miksi tulla tänne nettiin kyselemään onko muille miehille käynyt noin? Aivan kun ap olisi alistunut siihen (kärjistetysti) että "vaimo jätti pillerit syömättä ja nyt meille tulee vauva vaikka en sitä halua.."

Viimeksi muokattu:
? Aivan kun ap olisi alistunut siihen (kärjistetysti) että "vaimo jätti pillerit syömättä ja nyt meille tulee vauva vaikka en sitä halua.."

Aivan. Eli ihan kuin hän ei voisi vaikuttaa asiaan mitenkään ja asia vain tapahtuisi hänelle. Voi vitsi mitä onnetonta ja munatonta touhua!

Mitä helkkarin apua siitäkin olisi, vaikka kuorossa tuomitsisimme vaimon toiminnan, jos aloittaja ei itse tee jotain asiaan vaikuttaakseen?

Kuka vapaaehtoisesti lapseton nainen joka ei halua lapsia toimisi noin. Eli epäilisi miehensä juurikin vaikka rei`ittäneen kortsut ja ihmettelisi netissä kenelle muulle on käynyt noin. Eikä viitsis vaikuttaa asiaan itse millään tavalla ja ihmettelisi vaan, että "kai mä nyt kohta tuun raskaaksi."

Juu ja itsekin olen vapaaehtoisesti lapseton.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä