S
sype 63
Vieras
Minulla on ollut pitkään turvottusta jakirvetyä/polttelua alahuulessa.se hähän turvonnut,joskus kirvely on aika kovaakin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sain eilen postitse vastauksen koepalasta ja koepalanäytteissä todettiin ainoastaan lievä kroonistyyppinen tulehdus, mutta ei valkojäkälää tai punajäkälää. Kärsin nähtävästi vain jatkuvasta ja ärhäkästä hiivatulehduskierteestä, johon ei ainakaan toistaiseksi syksyllä aloitettu hiivanestolääkitys ole purrut. Toivotan sinulle voimia ja jaksamista sekä enemmän hyviä kausia sairautesi kanssa.
Onnea sinulle! kaiken muun kanssa pärjää, kun ovat hoidettavissa. Syövästä ei viitti puhuakaan, mut jäkälätaudit ovat syvältä. Siis vielä kerran:hyvä että edes joku sai vapautuksen.
Mulla puolen vuoden hiivakierre ja kipu alapäässä ja nyt pääsen perjantaina 2.7. tutkimukseen.Epäilen vahvasti sen olevan jompaa kumpaa jäkälää.Luulisin että valkosellaista. Suoraansanottuna KETUTTAA! On nopeasti edennyt. Minä myös syön tyrniöljykapseleita, ja jotain Immunoglucan -pillereitä. Lisäksi huuhtelen merisuolavedellä ja öljyän jättihelokin öljyllä. On ollut tähän asti ainoat keinot jotka auttaa todella kutinaan ja kihelmöintiin. Ja ei maksa hirveästi. Sipaisen sitä myös muualle:kasvoihin ja dekolteelle. Olen huomannut että minullä ärsyyntyy sellaisista voiteista, jotka sisältävät silikoneja, kuten ceridal-öljystä ja perusvoiteista.
Tsemppiä kaikille.Jos vaan muistan niin kerron sit perjantaina kuin käy. Kait se lääkäri osaa jotain sanoa jo heti, vaikka pitäähän se koepalan tuloskin odotella. Mahtava kesäloma, varsinkin sen koepalan ottamisen jälkeen :'(((
Ostin eilen luontaistuotekaupasta omega 7 tyrniöljykapseleita ja aion kokeilla niitä nyt aluksi ison paketin ja jos niistä on apua iholle ja limakalvoille niin jatkan niiden käyttöä. Epätoivoisena on valmis tarttumaan kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin, joista voisi mahdollisesti saada apua...
Luin mainoksen jossa luvattiin hyvää ihoa Bioteekin helokkiöljykapseleilla ,vaikka ihoni oli suhtkoht hyvä ,syötyäni 4 kapselia päivässä noin puolitoista kuukautta minulle puhkesi tosi ärhäkkä punajäkälä ympäri kehoa.Enkä kuulemma ole ainoa en tiedä sitten ,en ole koskaan sairastanut mitään ihottumaa.Mutta en enää laita helokkiöljyä suuhuni.
Voi itku mikä lääkärreissu!!!!Gyne lotrasi alapään väkevällä (en oikeasti tiedä minkä prosenttista, oli vaan väkevämpää kuin se jolla tavallisesti penslataan, ja he puhuivat väkevästä.Tuskin kuitenkaan sitä yli 90%) etikkahapolla, ja se turposi ja kuori ihon ja oli niin helvetin kipeä pari päivää ettei mitään rajaa....Oli kuulkaa hurjan näköinen. Gyne arveli mikroskopoinnin perusteella ettei näytä valkojäkälältä, kuulemma enemmän HPV:ltä. Siksi etikkahappo käsittely. Mutta mun mielestä leesiot eivät ole siittään parantuneet. Ja seksitön kesäloma jakuu.....23.7. tieto.
Alkuperäinen kirjoittaja punajäkälä;10837997:Minulla pnajäkäläihottumaan auttoi etanavoide, jota saa luontaistuotekaupasta. Iho rauhoittui noin viikon kuluessa voiteen käytön aloittamisesta.
Minulle annettiin tänään triptyl lääkettä ,uskon sen olevan jonkinlaista hermosärkyä,tulee välillä aaltomaisena kipuna ja häviää.Tämä toistuu peräkkäin monta kertaa.Sitten on kauhea polton tunne.Lähden apteekkiin ja katson mikä auttaa....Auttaako mikään??? ;(((Gynekologi suositteli Physiogel nimistä voidetta, jota saa apteekista ilman reseptiä. Voide poistaa kutinaa ja hoitaa ihoa. Olen kokeillut voidetta alakertaan nyt muutaman päivän ja täytyy sanoa, että voide todella poistaa kutinan. Ostin kokeeksi pienen voiteen, mutta ostan ehdottomasti seuraavalla kerralla ison voiteen. Kannattaa kokeilla !