Laitoin tämän saman viestin myös perhe-lehden palstalle mutta laitetaan myös tänne koska asia tuntuu epäilyttävän monia... Olin itsekin aika epäileväinen onnistumisen suhteen vaikka ajatus jollakin tavalla kiehtoi. Kokeilin aluksi omalla kädellä, mutta hyvää asentoa ei oikein löytynyt. Lopulta kysyin mieheltäni, haluaisiko hän kokeilla kädellä. Olemme joskus satunnaisesta käyttäneet isohkoja dildoja, mutta koska mitään tälläista "extremea" emme ole harrastaneet, oli miehenikin vähän jännissään asiasta.
Rakastelimme aluksi normaalisti ja kun olin "päässyt vauhtiin" pyysin miestäni kokeilemaan sormia sisääni. Kolme sormea meni helposti ja neljäskin hetken kuluttua. Vaikein kohta oli peukalon tyven ohitus ja se vaatikin pienen vibran käyttöä apuna rentouttamaan emättimen ympäristöä. Tuossa kohtaa täytyy edetä todella rauhallisesti. Pikkuhiljaa käsi kuitenkin eteni ja samalla hetkellä kun käsi luiskahti kokonaan sisään rannetta myöten, iski päälle elämäni valtavin ja pisin orgasmi. Tuntui kuin jokainen hyvänolon hermoni olisi ollut tulessa samaan aikaan. Huusin ja vapisin kuin horkassa ja mieheni pelästyi luullen satuttaneensa minua. Ejakuloin myös tuolloin ensimmäistä kertaa elämässäni.
Olen synnyttänyt yhden lapsen, mutta en mielestäni ole erityisesti "löystynyt". Lantiopohjan lihaksistakin olen pitänyt huolta.
Jostakin luin että homman olisi täysin mahdollista myös synnyttämättömälle, mutta itselläni ei tuolloin olisi rohkeus riittänyt...
Olemme nyt kokeilleet fistausta kymmenisen kertaa ja tuntuu että jotenkin hahmotan emättimen lihakset entistä paremmin. Kipua en ole tuntenut kertaakaan kiitos riittävän rauhallisen etenemisen ja kiihottumisen.
Ehdottomat edellytykset homman onnistumiselle:
1. "täydellinen" lämmittely
2. hellyys ja hidas eteneminen
3. naisen oma halu kokeilla
4. paljon liukastetta
Rohkaisen kaikkia kokeilemaan, mutta muistakaa kuka määrää tahdin! =)