Kokeillut
Mitä kokemuksia teillä on lesboilusta? Mulla nimittäin kävi niin että rupesin lesboksi kun olin kokeillut kerran. Onko muille käynyt samoin?
Kyllä luonto opettaa. Jos todella tunnette halua toisiinne, se toimii samoin kuin heteroilu. Ei kylläkään ole kokemusta, mutta oletan niin sen toimivan.Olen menossa ystäväni kanssa telttailemaan ja aion pyytää häntä lesboiluun...
pari asiaa on vielä auki....Kuinka lesboillaan.?
Tämä ei ole vitsi OIKEASTI haluaisin tietää miten lesboillaan....Onko lesboilu pellkkää lättäpillua vai glitan imeskelyä ja hiplaamista?
Pitääkö pillun sisälle saada jotain esim.rintoja vai??!
Kuinka voi rintoja työntää pillun sisään??? Sormet menee luontevasti, mutta rinnat!
Mitä kokemuksia teillä on lesboilusta? Mulla nimittäin kävi niin että rupesin lesboksi kun olin kokeillut kerran. Onko muille käynyt samoin?
Kyllä olen ollut pitkään naisen kanssa, joskus tekee mieli miestäkin. Pokataan kimpassa joku nuori poika joka jaksaa hoidella molemmat, olen kiinnostunut pojista vaikka en ole naiselleni kertonut.