sex boy
mä oon 25v ja on vasemmalle päin kyrpä huomattavasti myös lepotilassa vähän ei siitä haittaa óle seksi on parempaa varmasti ku teillä muilla ikinä
Älä ala retostelemaan.Jokaisella,ainakin melkein,on toinen toistaan parempaa seksiä.Olkoon heppi käyristynyt mihin suuntaan hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja sex boy:mä oon 25v ja on vasemmalle päin kyrpä huomattavasti myös lepotilassa vähän ei siitä haittaa óle seksi on parempaa varmasti ku teillä muilla ikinä
mullakin ja oon kuullu et aika monella on just tollane.....itellä ainakin on ylöspäin ja hieman vasemmalle käyrä penis...
Pyydän meidän miesten puolesta anteeksi. Asia ja huoli on vakava ja aiheellinen.Maija-78 esitti hyvin asiallisen kysymyksen, joka on häntä huolettanut. Minua masentaa todeta, ettei asialliseen kysymykseen tullut asiallisia vastauksia, irvailuja vain. Tällaisiako me miehet olemme ? Olisi paikallaan pyytää anteeksi maijalta asiattomia vastauksia, mutta taitaa olla turha sellaisia odottaa.
Marjaton
Ehkä juuri sopiva naidessa? Ylöspäin käyrä penis voi sopivasti osua sopiviin herkku kohtiin pimpin sisällä, ja näin ollen helposti voit tyydyttää naisen. Siis ole vain tyytyväinen penikseesi!Itse olen 16 vuotias ja penikseni on hieman ylöspäin käyrä , voiko penis kumminkin suoristua kun kasvu aika päättyy?
Tämä on kyllä niin totta Eräällä hoidollani on just sopivasti käyrä penis. Käyryyttä on vain hieman, mutta juuri oikeisiin paikkoihin sillä osuu.Ehkä juuri sopiva naidessa? Ylöspäin käyrä penis voi sopivasti osua sopiviin herkku kohtiin pimpin sisällä, ja näin ollen helposti voit tyydyttää naisen. Siis ole vain tyytyväinen penikseesi!
Tämä on kyllä niin totta Eräällä hoidollani on just sopivasti käyrä penis. Käyryyttä on vain hieman, mutta juuri oikeisiin paikkoihin sillä osuu.