Aika paljon olen miestensaunoissa, intissä, urheilu-, työporukoissa muiden miesten kaluja nähnyt, enkä ole havainnut minkäälaista korrelaatiota kalun ja miehen koon välillä. Kun suurin osa näkemistäni miehistä on ollut keskiarvomittaisia, eli n. 182cm, niin silti suurimmalla osalla on ollut pienempi kalun lepopituus kuin itselläni, 13cm. Enkä todellakaan usko, että on ollut näköharhaa, vaan ihan tilastollinenkin tosiasia. Itse olen kuitenkin hoikka n. 170cm, jonka kengän koko on normi 42cm. Solmetkin ja nenä on normikokoa, joten niistäkään ei voi vetää johtopäätöksiä.
Oma käsitykseni on, että ainut, mistä nainen voin arvioida miehen kalunkokoa on housujen pullotus. Pienet munat kun eivät pullota, tai venytä farkkuja munien kohdalta. Jos on ravintolassa, niin naisen ei tarvitse kuin vähän pussailla ja hipelöidä, niin vastapeluri paljastuu aika nopeasti. Itselleni kävi aikoinaan näin, kun pussailtiin ja kaluni jäi jäykkänä reittävasten pitkien kalsareiden lahkeeseen tiukkojen farkkujen alla. Vähän nolo oli nousta siitä tanssilattialle. Eipä jäänyt emännälle epäselvyyttä, eikä hänen likkafrendillekään. Aina on tuokin tavatessa muistanut laskea katseensa alemmas. Isompi muna kun näyttää pienellä miehellä vielä isommalta.