Saikulla mennään... Kyllä sitä kestäis paremmin kolotuksia kun tätä armotonta väsymystä, joka tulee siitä kun joutuu ramppaamaan yöllä vessassa 1,5-2h välein. Rupeaa vaikuttamaan jo niin paljon kaikkeen että jättäydyin suosiolla sairaslomalle. En ole ikinä ollut aamuvirkku mutta nyt herään helposti 6 maissa..
EnnaN vähän on kans hankaluuksia nousta suoraan ylös, kyl se yleensä hoituu pienen etukumaran kautta kun alaselkään kans vihloo / tuntuu tosi jäykältä istumisen jälkeen. Muutenkaan en pysty olemaan kauaa enää missään asennossa.. Kylkimakuu on paras mutta se ei ihan joka paikkaan sovellu
Nyt on pikkuhiljaa havaittavissa sormien turvotusta, onneksi ei häiritsevästi... Yöllä vähän vaikeeta löytää hyvää asentoa kun maha taas tehny kasvuspurtin, viime neuvolassa kohdunpohjan korkeus oli ihan yläkäyrillä ja niillä varmasti mennään. En oikein siis usko kun jollekkin oli sanottu että pitkillä maha kasvaa vähemmän..

Ummetus on kans uus riesa...
6 viikkoa odotettu äitiyspakkaus tuli vihdoinkin! Pari ällötystä siellä oli mutta muuten tykkäsin kovasti! Vaatteita on ostettu ja saatu aika kasa jo... Ei varmaan tarvii ostella niitä lisää ennenkun vauva syntyy ja sukupuoli selviää. Oikeestaan mitään ihmeellistä ei enää puutu, paitsi rintapumppu ja liivinsuojuksia. Kestovaippoja aloin ompelemaan.
Ekaakertaako? Joo synnytys mietityttää ja se tuntuu jotenkin omituiselta et kohta oikeesti mennään synnyttämään, mä en oikeestaan vielä usko sitä kokonaan... Oon nähnyt synnytysunia jonkin verran ja niissä se on mennyt ainakin tosi hyvin, menköön oikeestikkin! Peitto ei ole meillä viuhunut oikeestaan juuri ollenkaan, enkä jostain syystä nyt seksiä kauheasti kaipaakkaan, ja miehellekkin se sopii. Hyi hitto, näin ton dokumentin n. vuosi sitten ja oli kyllä ällöttävää...
Yammy Mammy unet on täälläkin aika painokelvotonta materiaalia

Muutenkin tulee nähtyä paljon enemmän unia kun yleensä, useimmat liittyy vauvaan, synnytykseen tai seksiin. Mammavaatteita oon ostanu parit housut ja pari paitaa, muitakin uusia vaatteita kyllä on tullut ostettua, mutta sillä ajatuksella että menevät sitten raskauden jälkeenkin, eli ei niin mammamallistoa..
Pikiselle extra terveisiä ja koita jaksaa!!
Loppuviikosta neuvola ja sokerirasitus, niitä odotellessa.
28+3