Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana. Kipeää se ei ottanut, koska immenkalvoa minulla ei kai ollut tai olin itsetyydyttämisen seurauksena saanut sen jo aiemmin puhkeamaan. Eka kerta oli täysi pettymys. Se ei suoraan sanottuna tuntunut yhtään miltään. Olin odottanut ekaa kertaa ja kun olin vakavassa suhteessa, jota oli kestänyt jo puolisen vuotta, se sai tapahtua. Miltään ei kuitenkaan tuntunut ja olin melko haluton sen kerran jälkeen. Itsetyydyttäminen oli ainut tapa, jolla sain tuntemuksia ja orgasmin. Sitä harjoitinkin liioittelematta melkein joka päivä. Seksistä olen oppinut nauttimaan kunnolla vasta nykyisessä suhteessani 24-vuotiaana. Niin kauan meni ja seitsemän miestä, joiden kanssa seksi ei tuntunut miltään. Ehkäpä vika oli siinä, että en osannut rentoutua tarpeeksi ja toisekseen siinä, etten saa yhdynnästä orgasmia ilman samanaikaista klitoriksen kiihottamista. On hyvä tutustua itse itseensä ja kertoa toisella mistä pitää. Tämä ei tietysti onnistu yhden illan suhteissa. Seksiä onkin kiva harjoitella sen oman kullan kanssa.