Mulla on yksi privaattikokemus. Pari vuotta siten Helsingin erotiikkamessuilla ostin privaattiesityksen erittäin kauniilta, todella sirolta ja pienikokoiselta nuorelta naiselta. Itse esitys maksoi ehkä n. 30 euroa, en muista tarkalleen. Hyvin pian esityksen alettua esiintyjä kysyi, josko haluaisin ostaa vielä intiimihieronnan. Ostin sen hintaan 50 euroa. Tyttö laittoi kumihanskat käsiinsä, avasi vyöni sekä housuni ja veti seisovan elimeni esiin. Hän alkoi runkata ja puristeli samalla kiveksiäni. Tyttö ei ollut vielä tässä vaiheessa riisuutunut itse juuri lainkaan, joten pyysin häntä riisumaan itsensä alastomaksi. Samalla kun hän paljasti pienet rintansa, kolmiomaisen lyhyen häpykarvoituksensa sekä pienen poikamaisen peppunsa, runkkasin itseäni. Sitten tyttö jatkoi tyydyttämistäni. Kysyin, saanko koskettaa häntä. Se sopi tytölle. Työnsin käteni hänen pakaroidensa väliin, mutta tuo kohta oli hänelle liian intiimi, joten hän sanoi "ei sieltä". Tyydyin hyväilemään ja käsilläni levittämään hänen pakaroitansa samalla kun tyttö jatkoi runkkaamistani katsoen samalla minua silmiin ja puristellen yhä kevyesti kiveksiäni. Sain orgasmin melko pian ja tyttö otti spermani kumihanskan suojaamalle kämmenelleen. Sitten hän riisui hanskat, puki päälleen, minä pyyhin kaluni tytön tarjoamaan paperiin, puin housut takaisin ylleni ja halasimme toivottaen toisillemme mukavaa illanjatkoa.