Entäs pallit?

• Viestiketjun aloittaja pussihukka
  • Ensimmäinen viesti
pussihukka
No nyt kun on käsitelty jo kalun varren koko moneen kertaan, terskakin oli tuossa alempana niin mites ne kivekset. Minkäs tyyliset pussit on kiihottavat? Päteekö siinäkin että mitä isommat niin sen parempi?

spermakylpijä
Sellaiset 4cm x 6.5cm on hyvän kokoiset. Ja spermaa saisivat tarjota desin verran. En muuta oikeastaan kaipaa. Ja mielellään aromikkaat maistelua varten ja karvaiset.

noratsu
Pallit on kivat :) ei tarvii mitkään jalkapallon kokoiset olla, mielellään suhteessa munan kokoon. Näyttää hassulle jos on valtavat pallit ja pieni muna.

Ja on ihanaa kun pallit on karvattomat. Ne on tosi herkkua imeskellä ja nuolla, ottaa koko kassit suuhun ja pyöritellä. Ei onnistu jos kassit on karvaiset, eikä tietty hikiset saa olla pahasti.

Vitjapalli
Minulla on ns. vitjapallit, eli kassit roikkuvat polvien korkeudella. Pitää varoa uimista alastomana metsälammella sorsastusaikaan, koska silloin voi saada haulisateen perässä kelluviin palleihin.

Myös saunan laudelautojen väliä tulee varoa, koska pallit luiskahtavat helposti lautojen väliin. Itselleni kävi kerran niin, että pallit olivat valahtaneet lautojen väliin. Kun minua painavampi kaverini nousi pois lauteilta, aiheutti painon väheneminen laudelautojen suoristumisen, eivätkä pallit enää mahtuneet tulemaan lautojen välistä pois. Onneksi kaveri tuli paikalle ihmettelemään sanoen:"Oletpa kovin tuntemani löylymies... jo kolmatta tuntia löylyssä yhtäjaksoisesti".

ellionoora
Hyi olkoon tuollaisia vitjapalleja. Kyllä pallien pitää olla suhteessa kalun paksuuteen ja mahd. lähellä kalua (muttei ihan kiinni), ei roikkua noin. Ehkä noin 1.5 kalun paksuudesta olisi optimi? Jos kalun paksuus on 5cm, niin 7.5cm olisi hyvä paksuus ehkäpä. Hankala tarkemmin sanoa, kun en noita ole koskaan mitannut.

PussiMissukka
Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni en ollut juuri kiinnittänyt huomiota miesten kiveksiin. Nykyisellä on kuitenkin isoimmat kivekset ja isoimmissa pusseissa mitä olen livenä nähnyt (peruspokeleffoissakaan en juuri isompia ole nähnyt) ja nykyisin kiihotun mielettömästi juuri yhdistelmästä isot kassit ja paksu penis. Oikeastaan nuo kassit ovat nyt tulleet jopa tärkeämmäksi kuin peniksen pituus. Iso penis mutta pikkiriikkiset pallerot ei kyllä näytä enää miltään.

Mieheni pitää kiveksensä karvattomina ja niitä on aivan ihana imeskellä ja hyväillä. Ihanaa kun voi ottaa raskaat muhkeat kivekset käteen samalla kun ottaa suihin =) Usein hyväilen miestä kiveksistä jos olen yhdynnässä hänen päällään tai hän nai minua takaa. Ja isot kassit kuulostavat ja tuntuvat niiiiin mahtavilta läiskyessään naidessa vasten peppuani tai reisiäni :)

Isokassiset miehet, olkaa ylpeitä kropastanne! <3 Olette herkkuja!!

Jojo-palli
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Hyi olkoon tuollaisia vitjapalleja. Kyllä pallien pitää olla suhteessa kalun paksuuteen ja mahd. lähellä kalua (muttei ihan kiinni), ei roikkua noin. Ehkä noin 1.5 kalun paksuudesta olisi optimi? Jos kalun paksuus on 5cm, niin 7.5cm olisi hyvä paksuus ehkäpä. Hankala tarkemmin sanoa, kun en noita ole koskaan mitannut.
Itselläni on noiden välimuoto, eli jojopallit. Nimitys tulee siitä, että pallit kulkevat ylös-alas, kuin jojot konsanaan. Välillä ollaan tuolla polvien korkeudella, mutta jo hetken kuluttua lähes kiinni kalussa. Onneksi liikkuvat kuitenkin rinnakkain, sillä saattaisi tuntua melko oudolta, jos toinen painelisi huimaa vauhtia alaspäin, kun toinen on jo tulossa samalla vauhdilla ylös.

Kaluni paksuus on 5,18 cm, mutta pallit vain 7,46 cm. Kelpaisikohan tämä sinulle, vai oletko kuinka kranttu asian suhteen, Ellinoora?

Taikapalli
Minulla on ns. taikapallit, joka siis tarkoittaa sitä, että yleensä pallit ovat näkösällä roikkuen vitjoistaan n. 5-10 cm, mutta sladdiksen ollessa juhlakunnossa pallit nousevat niin ylös, että katoavat lähes näkymättömiin.

Joku nainen halusi kerran kesken yhdynnän tarkistaa takkini hihat, koska hän oli kuullut, että taikuritkin piilottavat kadonneet jutun aina hihoihin. "Taikatempun " jälkeen pallit palasivat jälleen kiertoradoilleen, ja sen verran voin paljastaa, etteivät ne olleet hihassa.

Hainstain
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Ihan yleinen ilmiö on, että miehen pallit nousevat kiihottuessaan. Mutta tarpeeksi suuret eivät mene piiloon jonnekin sinne lantion sisälle, koska eivät mahdu.
Hyödyllinen tieto. Helpotit elämääni, sillä ilman tätä tietoa en olisi voinut enää elää.

maria26
Kerran näin miehen, jolla oli aivan valtavat kassit. Hänellä oli kyllä housut jalassa, mutta piti jalkojaan levällään ja housut oli varmaan tarkoituksella sen verran tiukat haaroista, että paljastivat kaiken. En kyllä voinut muuta kuin tuijottaa ja vielä vuosien jälkeenkään se kuva ei ole poistunut mielestäni. Muuten mies oli ihan tavallinen, keski-ikäinen, pulskahko, mutta ne kassit...

Western
...eilen tuli mies vastaani, valtavat kassit, oli käynyt varmaan ruokakaupassa.
Se käveli kylläkin ihan normaalisti, en tuijottanut kun mulla oli omat jutut menossa.......menossa kotiin päin.

Kassi-Allu
Alkuperäinen kirjoittaja maria26:
Kerran näin miehen, jolla oli aivan valtavat kassit. Hänellä oli kyllä housut jalassa, mutta piti jalkojaan levällään ja housut oli varmaan tarkoituksella sen verran tiukat haaroista, että paljastivat kaiken. En kyllä voinut muuta kuin tuijottaa ja vielä vuosien jälkeenkään se kuva ei ole poistunut mielestäni. Muuten mies oli ihan tavallinen, keski-ikäinen, pulskahko, mutta ne kassit...
Isot kassit = paljon siemmentä

pussihukka
Alkuperäinen kirjoittaja taivaiden kukka:
Kivekset pitaisileikata pois niin penis nayttaisi siistimmalta.

HAA! Kerrassaan mainio idea. Eihän noista palleista muutenkaan ole kuin haittaa. Sattuu niin peevelisti jos polkiessa jalka lipsahtaa ja pallit pamahtaa tankoa vasten. Silloin näkyy oikeesti tähtiä, taju lähtee

Avulias
no itelläni on ongelma ku oon 14 ja ois tyttökaveri ja mul sellast 13cmluokkaa ni en tiedä onko se tarpeeksi?
Tuo on kyllä vaikea asia, sillä toisaalta 13 cm on jo paljon, mutta toisaalta se ei riitä mihinkään.

Joskus elämäni aikana olen törmännyt siihenkin, että pojalla on ikää 13, ja sil on sellast 14 cm luokkaa.

Toivon sydämestäni, että tästä vastauksesta oli edes hiukankin apua!

Viimeksi muokattu:
No en ny tiedä.
Tuo on kyllä vaikea asia, sillä toisaalta 13 cm on jo paljon, mutta toisaalta se ei riitä mihinkään.

Joskus elämäni aikana olen törmännyt siihenkin, että pojalla on ikää 13, ja sil on sellast 14 cm luokkaa.

Toivon sydämestäni, että tästä vastauksesta oli edes hiukankin apua!

No kyl se 14vuoden ikäisenä johonkin riittäisi?

Viimeksi muokattu:
Pallivaaran pasifisti
MMMM: En tiedä miten tuo ongelmas nyt liittyy palleihin, eli KIVEKSIIN, mutta älä ala turhaan jännittämään kalus kokoa. Anna mennä sitten kun sen aika on ja muista ehkäisy. Tämä foorumi on ihan täysin provosoivaa paskaa täynnä, jota kirjoittelee pikkukakarat. Harmillista sinänsä, kun täällä olisi luultavasti myös tietoa ja asiallistakin keskustelua seksistä löytyy. Ilmeisesti pitäisi olla rekkautumispakko, ja mielellään joku tunnistautuminen verkkopankkitunnareilla tms, että saataisiin paska kitkettyä pois.

ps. Se sun vehkees kasvaa kyllä vielä luontojaan. Omalla kohdallani muistelisin luonnollisen kasvun tapahtuneen aina tuonne 16 vuoteen saakka ehkä kauemminkin.

Yhteistyössä