Turha epäily rassaa parisuhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Willow

Vieras
Mies on n. kolmen vuoden parisuhteen aikana jatkuvasti aiheuttanut riitaa ja kärsimystä turhalla epäilyllään. Epäily kohdistuu kaikkiin suht saman ikäisiin miehiin. Lähes kaikki miehen joiden kanssa olen tekemisissä ovat uhkia hänelle. Hän keksii kuinka "katselen" jotain miestä esim. harrastuksessa. Mies huomauttelee liian avonaisista vaatteista (vaikken edes käytä mitään paljastavaa) ja kyttää puhelintani/tietokonettani jatkuvasti. Tämä on ollut todellinen ongelma. Miehelle jatkuvasti pitää vakuutella, että mitään muita miehiä ei ole, hän on elämäni ja suuri rakkauteni jne.

Nyt sitten kävi ilmi, että mies olikin laittanut itselleen ilmoituksen nettiin seksiseurasta. Hän on viime syksystä asti soitellut ja viestitellyt eri naisille seksin merkeissä puhelimitse kun asui tilapäisesti muutaman päivän viikossa eri paikkakunnalla. Hän jäi kiinni, kun satuin vilkaisemaan hänen puhelintaan hänen lukiessa viestiään. Siinä sovittiin jo tapaamisesta. Ilmeisesti mies ei ollut vielä tavannut ketään. Nyt sitten vannottaa, että hän teki niin, koska on seksiriippuvainen ja oltiin muutama päivä viikossa erossa toisistamme ja hän koki itsensä yksinäiseksi. Vakuuttaa että tämä oli viimeinen kerta kun hän tekee jotain väärin minua kohtaan tai satuttaa.

Rakkautta meillä on aina riittänyt ja olen kuvitellut suhteen olevan kunnossa. Ainut mikä suhdetta on aiemmin rassannut on tuo järjetön epäily toisista miehistä. Meillä ei ole lapsia. Nyt mietin, että mikä on se paskan määrä joka pitää kestää. Jättääkkö tyyppi vai antaakko taas kerran anteeksi....

olen huomannut että joskus henkilö joka on mustasukkainen puolisoaan kohtaan, tekee juuri sitä itse, mistä toista epäilee/syyttää, liekö sitä alkaa sitten itsekin kuvittelemaan toisesta sitä, mitä ite puuhaa.

Nyt pitäisi hälyytyskellojen kilkattaa ja nimenomaan sinun päässäsi!
Vielä ei ole myöhäistä kun ei ole lapsia.
Ihan omasta kokemuksestani opiksi ottaneena varoitan sinua.
Luulotauti on tiukemmassa kuin uskotkaan. Vakuutteluista menee ajan kuluessa teho.
Sairas mies.

Aina kun huomaan ihmisiä, jotka äänekkäästi epäilevät toisia milloin mistäkin ajattelen heidän itsensä olevan samanlaisiin syyllisiä suurella todennäköisyydellä.

Mikä siinä on, että vaikka onni ja rakkaus kukoistaa, pitää lähteä hakemaan seksiä/seuraa jostain netistä salaisesti. Siis näistä deittipalveluista.

Voikohan seksiaddiktiivisen miehen kanssa edes viettää normaalia parisuhdetta, jonka kulmakivi on uskollisuus.

Miten voi luottaa enää? Valehtelua ja salaisia viestejä oman suhteen ulkopuolella, esim silloin kun toinen käy töissä. Voi helvetti sanon minä!!

Mies on n. kolmen vuoden parisuhteen aikana jatkuvasti aiheuttanut riitaa ja kärsimystä turhalla epäilyllään. Epäily kohdistuu kaikkiin suht saman ikäisiin miehiin. Lähes kaikki miehen joiden kanssa olen tekemisissä ovat uhkia hänelle. Hän keksii kuinka "katselen" jotain miestä esim. harrastuksessa. Mies huomauttelee liian avonaisista vaatteista (vaikken edes käytä mitään paljastavaa) ja kyttää puhelintani/tietokonettani jatkuvasti. Tämä on ollut todellinen ongelma. Miehelle jatkuvasti pitää vakuutella, että mitään muita miehiä ei ole, hän on elämäni ja suuri rakkauteni jne.

Nyt sitten kävi ilmi, että mies olikin laittanut itselleen ilmoituksen nettiin seksiseurasta.
...
Rakkautta meillä on aina riittänyt ja olen kuvitellut suhteen olevan kunnossa. Ainut mikä suhdetta on aiemmin rassannut on tuo järjetön epäily toisista miehistä. Meillä ei ole lapsia. Nyt mietin, että mikä on se paskan määrä joka pitää kestää. Jättääkkö tyyppi vai antaakko taas kerran anteeksi....

Siis eihän sinun suhteesi ole millään lailla "kunnossa"!! Jos mies kyttää sinun tekemisiäasi tuolla tavalla, niin parisuhteessa (tai sen toisessa osapuolessa, miehessä) on perustavanlaatuista vikaa. Itse en sietäisi tuollaista hetkeäkään. Ja tuollainen mustasukkaisuus yleensä vain pahenee ihmisten vanhetessa. Entäs jos joku kerta mies näkee kun hymyilet ja vaihdat pari sanaa jonkun miehen kanssa, ja käy sinuun mustasukkaisuuksissaan käsiksi? Pistä mies pihalle samantien, äläkä ainakaan missään nimessä hanki lapsia tuollaisen kanssa!

Viimeksi muokattu:
Rakkautta meillä on aina riittänyt ja olen kuvitellut suhteen olevan kunnossa.

Ilmeisesti sinun käsityksesi rakkaudesta on aika erilainen kuin monella muulla... mies on sairaalloisen mustasukkainen, joudut koko ajan elämään varpaisillasi jottet ärsytä/lietso mustasukkaisuutta, ja kaiken lisäksi mies PETTÄÄ sen minkä ehtii, ainakin henkisesti. Seksiseuran etsintä ja vieraan seksin suunnittelu on ainakin itselleni jo täyttä pettämistä, vaikkei petissä oltaisi vielä oltukaan (ja miksi helkutissa USKOT, että ei ole oltu?)

Suhteesi ei ole ollut kunnossa koskaan. Eikä se ole kunnossa nyt. Miksi sinun pitää vain sietää, taipua, niellä tunteesi ja kärsiä, kun mies vetelee täysin omilla teillään ja omaa linjaansa? Tee johtopäätöksesi.

Viimeksi muokattu:
Voikohan mies muuttua?
Onko kokemusta?
Pettään luottaminen ei tunnu enää mahdolliselta ollenkaan.

On aikapaljon huonoa tässä parisuhteessa kyllä. Sen myönnän.
Onse vaan niin sääli, että tässä piti käydä näin.....:(

Voikohan mies muuttua?
Onko kokemusta?
Pettään luottaminen ei tunnu enää mahdolliselta ollenkaan.

On aikapaljon huonoa tässä parisuhteessa kyllä. Sen myönnän.
Onse vaan niin sääli, että tässä piti käydä näin.....:(

Jos hän muuttuisi sinun takiasi, se olisi tapahtunut jo.

Minä henk. koht. en edes yrittäisi luottaa ihmiseen, joka puolustelee pettämistään tai pettämisaikeitaan seksiriippuvuudella. Miksi hän on parisuhteessa, jos jo parin päivän ero saa hakeutumaan toiseen jalkoväliin?

Niele ylpeytesi. Sääli on sairautta. Surkea suhde on vielä sairaampaa. Ja säälittävämpää. Ja se säälihän on sairautta. Jne...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä