Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
JukkaP
Olen naurua pidätellen katsonut sieltä täältä kyseistä palstaa ja lopputulokseksi päätynyt ainoastaan siihen, että naiset puhuvat miehistä mitä haluavat ja miesten pitää siihen vain tyytyä.
Miksi? Tasa-arvoko on laittanut naisten pään sekaisin, koska he luulevat olevansa jotain. Ennen nainen oli perheen ja hellan välissä ja nykyään he osallistuvat joka paikkaan, miksi näin? Ne muutamat naiset, jotka olivat vahvoja tekemään tietä itselleen miesten maailmassa olivat valitettavan sinisilmäisiä ottaessaan muut naiset mukaansa tähän vallan tavoitteluun. Sinisilmäisyydellä tarkoitan näitä tasa-arvo asioita kuten sukupuolikiintiöt, yleisesti tällä naurettavalla asialla taataan naisten pääsy tärkeisiin virkoihin, miksi? Jos nämä miesten kalujen vertailijat olisivat evoluution tässävaiheessa valmiita tärkeisiin virkoihin yms olisivat he näissä paikoissa ilman tälläisiä lakejakin. Nainen osaa hakata miehen henkisesti lyttyyn kunhan vain ottaa tämän vehkeen puheen aiheeksi ja kertoo kuinka hyvin ystävättären miehellä on asiat. Usein sanotaan, että mies aiheutti avioeron tai löi, mutta harvoin sanotaan mistä se lähti. En puolusta miestä joka on kätensä kohottanut, mutta vähän kuitenkin ymmärrän sillä rajansa kaikella. Joten neuvona naisille katsokaa peiliin ja miettikää miksi suurinta osaa teistä ei ole valittu maailman halutuimmaksi naiseksi ja silti te olette joillekkin miehille kelvanneet..
Näin kirjoittaa ylipainoinen, puhevikainen, pienikullinen ja heikolla itsetunnolla varustettu mies.
Tosin niin heikko ei ole itsetuntoni, ettenkö uskaltaisi nimelläni kirjoittaa. Jukka Peräkorpi
 
Anonyymi
Arvelinkin, että suuseksin antamisesta nauttivat naiset voisivat tykätä tuollaisesta pienemmän munan imuttelusta, itse ainakin kiihotuin ajatuksesta. Ja anaaliseksiä olisi kiva koittaa pienemmän kanssa, olisi varmasti eri tavalla nautinnollista kuin peruskalikkojen kanssa.
Pienipeniksiset miehet monesti pelkäävät, että peniksen koolla olisi vaikutusta naisten saamiseen. En halua pelotella ketään, koska yleensä peniksen koko ei ole niin tärkeä kuin luullaan.

Minulle tapahtui kuitenkin kauan sitten juuri se mitä luultavasti kaikki miehet pelkäävät. Olin tavannut (nuorena ja kokemattomana) naisen joka puheiden perusteella halusi vain seksiä. Nainen oli noin viisitoista vuotta itseäni vanhempi, mutta todella sopiva seksin opettajattareksi. Vartalo oli timmissä kunnossa ja rinnat silti isot. Hiukset olivat pitkät ja vaaleat ja kasvotkin pieniä naurunryppyjä lukuunottamatta viehättävät. Todella tuuri tuntui käyneen, kun puhuimme monet kerrat minkälaista seksiä olisi kiva harrastaa. Jutut olivat siis todella suorasukaisia ja seksin harrastus tuntui olevan vain ajasta ja paikasta kiinni.

Blondilla oli aikaisemmin ollut vain seksiä varten mies, joka oli muuttanut tai muuten vain lopettanut tapaamiset. Ehdotin uintimatkaa sopivan rauhalliseen paikkaan ja nainen oli juonessa mukana ihan vilpittömästi. Etukäteen olin jo hehkuttanut kaikenlaisesta seksistä jota harrastettaisiin ja siltikin menemisen esteenä oli vain sopiva ajankohta.

Kävi kuitenkin niin, että nainen näki erektioni ennen varsinaista h-hetkeä, ja hänen mielenkiintonsa katosi kokonaan. Sähköpostissa hän selitteli jotain, että on tottunut isoon penikseen. Joillekin naisille peniksen koko on hyvinkin tärkeä, vaikka en sitä siihen mennessä ollut uskonut. Ihan saman olen kuullut eri muodoissa senkin jälkeen mutta ensimmäinen kerta jäi eniten mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
10cent
Itse olen tuosta Leanea kuvaileman ja nuoren Rekun välistä. En niin vapautunut kuin Rekku, että olisin uskaltanut yrittääkään seksiä, mutta en sentään käsillä peittele, jos joutuu alasti muiden (naistenkin) seurassa olemaan. "Hammasta purren" välillä kyllä mennään, vaikka täysin rentoa yritänkin esittää. Nuorempana se välitön häpeä tuntui olevan se suurin ongelma. Siihen häpeään on nyt teini-iän jälkeen kuluneen reilun 15v aikana turtunut niin, että vaikka se tunne edelleen aina tulee, ei sillä ole enää sellaista lamauttavaa vaikutusta.

Nyt vanhempana häpeää aiheuttaa enemmän se, että on täysin kokematon ja ihan teini-ikäisen tasolla taidoissa. Enkä tarkoita seksiä, vaan ihan perusseurustelutaitoja ja sitä miten toimia, kun tulee jotain kiinnostusta puolin ja toisin. Vaikka kuinka yrittää toimia ikäisellään tavalla, niin todella hävettää kun tulee tehtyä mokia asioissa jotka olis pitäny opetella 20v sitten. Eikä siinä toisaalta mitään jos vain itseä hävettäis, ehkä näistä jotain oppii, mutta nolottaa se, että asettaa toisen tahtomattaan kiusalliseen tilanteeseen. Seksissä pelottaa se häpeä, jos huomaakin että toinen ei saakaan siitä yhdynnästä mitään. En halua johdattaa toista siihen kiusalliseen tilanteeseen.

Ehkä suurin mörkö ei enää olekaan tämä katkarapu/10cm vaan häpeänpelko liittyen noihin seksuaalis-sosiaalisiin tilanteisiin. Pitäisi saada positiivisia tuntemuksia/kokemuksia että saisi itseluottamusta, mutta niitä ei meinaa saada ennen kun on sitä itseluottamusta. Muna-kana ongelma :) Se on varmaa että en ala esittämään jotain muuta kuin mitä olen. Aidolla ja rehellisellä linjalla mennään. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että toisin tätä ongelmaa aktiivisesti esille ja rypisin avoimesti itsesäälissä noissa tilanteissa.

Pitäs löytää joku joka olis kiinnostunut ihan ihmisenä ja sitten olis valmis hyväksymään nämä puutteet, mutta vaikeaa on kun tämä kömpelyys tuntuu pelottavan naiset pois. Treffi-ilmoituksissakin aina haetaan miestä joka tiedää mitä tekee :) Mitenköhän toi pitäs tulkita? :)
 
joo ii k
Luin eräästä veteraani lehdestä että on olemassa sellainen jäykkä sukka joka laitetaan vähän lerpun tai pienen pilin päälle.. itse keksijä oli sitä mietä että kyllä naiset tykkää.tulee pituutta ja paksuutta vielä. pappa kertoo siinä..

Itse pakko kyllä sanoa että en ole pieni kaluista ja sormitaitoista miestä tavannut joka kompensoisi tuota vaivaa. sen sijaan olen tavannut norm. mulkkuja ja siltikin mies työntää vielä sormet peliin.. eli kyllä se on se kokonaisuus miten naista laulatat..


Itse olen tuosta Leanea kuvaileman ja nuoren Rekun välistä. En niin vapautunut kuin Rekku, että olisin uskaltanut yrittääkään seksiä, mutta en sentään käsillä peittele, jos joutuu alasti muiden (naistenkin) seurassa olemaan. "Hammasta purren" välillä kyllä mennään, vaikka täysin rentoa yritänkin esittää. Nuorempana se välitön häpeä tuntui olevan se suurin ongelma. Siihen häpeään on nyt teini-iän jälkeen kuluneen reilun 15v aikana turtunut niin, että vaikka se tunne edelleen aina tulee, ei sillä ole enää sellaista lamauttavaa vaikutusta.

Nyt vanhempana häpeää aiheuttaa enemmän se, että on täysin kokematon ja ihan teini-ikäisen tasolla taidoissa. Enkä tarkoita seksiä, vaan ihan perusseurustelutaitoja ja sitä miten toimia, kun tulee jotain kiinnostusta puolin ja toisin. Vaikka kuinka yrittää toimia ikäisellään tavalla, niin todella hävettää kun tulee tehtyä mokia asioissa jotka olis pitäny opetella 20v sitten. Eikä siinä toisaalta mitään jos vain itseä hävettäis, ehkä näistä jotain oppii, mutta nolottaa se, että asettaa toisen tahtomattaan kiusalliseen tilanteeseen. Seksissä pelottaa se häpeä, jos huomaakin että toinen ei saakaan siitä yhdynnästä mitään. En halua johdattaa toista siihen kiusalliseen tilanteeseen.

Ehkä suurin mörkö ei enää olekaan tämä katkarapu/10cm vaan häpeänpelko liittyen noihin seksuaalis-sosiaalisiin tilanteisiin. Pitäisi saada positiivisia tuntemuksia/kokemuksia että saisi itseluottamusta, mutta niitä ei meinaa saada ennen kun on sitä itseluottamusta. Muna-kana ongelma :) Se on varmaa että en ala esittämään jotain muuta kuin mitä olen. Aidolla ja rehellisellä linjalla mennään. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että toisin tätä ongelmaa aktiivisesti esille ja rypisin avoimesti itsesäälissä noissa tilanteissa.

Pitäs löytää joku joka olis kiinnostunut ihan ihmisenä ja sitten olis valmis hyväksymään nämä puutteet, mutta vaikeaa on kun tämä kömpelyys tuntuu pelottavan naiset pois. Treffi-ilmoituksissakin aina haetaan miestä joka tiedää mitä tekee :) Mitenköhän toi pitäs tulkita? :)
 
Viimeksi muokattu:
c2pc
Ehkä suurin mörkö ei enää olekaan tämä katkarapu/10cm vaan häpeänpelko liittyen noihin seksuaalis-sosiaalisiin tilanteisiin.:)
Miehet helposti laittavat naisenpuutteensa pienen peniksen syyksi, vaikka syyt ovat jossain muualla. Samat ongelmat toistuvat sukupolvelta toiselle, ja aina tehdään myös samat virheet. Myös samat harhaluulot toistuvat uudestaan ja uudestaan.

Itse olin todella estoinen naisten suhteen, ja 'epäonnea' jatkui sinuakin pidempään. Koska en osannut tanssiakaan, huomasin, että kymmeneen vuoteen kukaan nainen ei ollut edes koskettanut minua sormella hipaisemallakaan. Itsetunto oli todella maassa. Nuoret naiset osaavat olla myös todella ilkeitä pudottaessaan maan pinnalle, jos yritti jotain alkeellista iskuyritystä.

Noin parinkymmenen tutun joukosta yhdellä meistä pojista oli seksisuhteita useiden tyttöjen kanssa samaan aikaan. Kaikki tytöt kokivat ensirakkautensa ja menettivät usein myös neitsyytensä samalle tutulleni, joka ei miehenä ollut mielestäni erityisen komea. Kaikki muut joukosta löysivät naisen vasta, kun lopettivat aktiivisimman etsimisensä.

Myytti maailmassa käynnissä olevista seksiorgioista (joissa kukaan ei tunnu olevan mukana) johtuu joka baarissa pyörivästä kantaporukasta jotka harrastavat seksiä keskenään ja hyvin aktiivisesti kaiken lisäksi. Jos onnistuisi (sosiaalisilla taidoilla) hurmaamaan baarista naisen yöksi, niin naisella olisi ennestään seksikokemuksia kaikkien sosiaalisilla taidoilla varustettujen miesten kanssa.

Valtaosa ihmisistä kuuluu vain seksiorgioiden sivustaseuraajiin. Oma puoliso löytyy silloin kun vähiten etsii ja vähiten sitä odottaa. Olen muuten tosi tyytyväinen nykyään, että en saanut koskaan yhdenyönseuraa baareista ja kaupungin seksikkäimmät naiset pitivät minua säälittävänä hyypiönä, jolle ei ikinä voisi antaa.
 
Viimeksi muokattu:
pikku nainen
Sinkkuaikoina tapailin pari viikkoa miestä jolla oli järkyttävän pieni penis. Aikomuksena oli aloittaa seksisuhde, sillä kummatkaan eivät halunneet silloin parisuhdetta, mutta se jäi kyllä ihan kokeiluasteelle kun penis ei tuntunut missään. Koin että ei ole mitään hyötyä aloittaa seksisuhdetta miehen kanssa jonka elin ei tunnu. Muuten mies oli ihan mukava ja hyvä persoona, joten kyllä hänen kanssaan vois parisuhteeseen alkaa jos sellaista haluaa. Parisuhteessa sillä elimen koolla ei pitäis olla niin suurta väliä.
 
mimosa_5
Noin yleisesti moni kysyy täällä, millä oikeuksilla naiset saavat vaatia isoa munaa. Ei se hirveän oikeutettua olekaan, mutta surullinen tosiasia on, että jostain syystä yhtä naista kohti on seuranhakupaikoissa (baari, netin foorumit ja kuvagalleriat, treffipalstat, arkitilanteet kuten palveluammatit) aloitteellisia miehiä ehkä 100 kertaa niin paljon.

Tunnen monta miestä, jotka ovat hiton komeita, älykkäitä ja hyvin toimeen tulevia. Käyvät työkaveriporukassa baarissa joka viikko. Ehkä saavat 1-2 aloitetta naisilta 10 vuodessa!

Sitten taas, ihan sama minne kuljen, iskijöitä löytyy joka lähtöön. Jos nyt rehellisesti arvioin hiukan alakanttiin, minulle seksiä eri väylien kautta ehdotetaan ainakin pari kertaa viikossa, vaikken baarissa kävisi. Baarissa ja palveluammatissa näkee milloin mitäkin. Kuitteja, joissa nimmarin tilalla puhelinnumero, vaaleanpunaisia sydämenmuotoisia lappuja tipin ohessa, suoria vihjailuja kähminnällä höystettynä. Baarissa asiakkaana on vilkkaana iltana 2-5 minuutin välein iskuyrityksen kohteena, kun menee hakemaan jotain kurkun kostuketta ja harvoin tarvii itse maksaa.

Tästä kaikesta tulee sellainen olo, että on yöelämän ja seksin ylipapitar. Tottakai alkaa vaatia. Ja oma suosikki on melko iso muna.
 
kj
mun poikafrendin muna ei oo siel isoimmasta päästä mutta, oon itsekkin tosi pieni kokoinen ja pillu on aika tiukka, eli kyllä sillä kunnon menoa saa aikaseks. eikä mun mielestä kyrvän koolla ole seurustelussa niin väliä. en mä sen kullin kanssa seurustele
 
jaa-a
Noin yleisesti moni kysyy täällä, millä oikeuksilla naiset saavat vaatia isoa munaa. Ei se hirveän oikeutettua olekaan, mutta surullinen tosiasia on, että jostain syystä yhtä naista kohti on seuranhakupaikoissa (baari, netin foorumit ja kuvagalleriat, treffipalstat, arkitilanteet kuten palveluammatit) aloitteellisia miehiä ehkä 100 kertaa niin paljon.

Tästä kaikesta tulee sellainen olo, että on yöelämän ja seksin ylipapitar. Tottakai alkaa vaatia. Ja oma suosikki on melko iso muna.
Tuokin varmasti vaihtelee. Uskoisin että se on kombinaatio mukavaa ulkonäköä ja lähestyttävyyttä. Pelkästään kaunis kuorihan ei loppupeleissä takaa flaksia naisillekaan, jos on kylmä tms. Ja suurimmalle osalle niitä iskuyrityksiä tuskin tulee monta illassa. (Eri asia tietty sitten on jos jaksaa ylipäänsä pyöriä baareissa.)

Luulen että mimosalle kelpaa muukin kuin iso, mutta tietysti rima voi kasvaa jos saa paljon erilaisia. Onko niitä isoja (suhteellinen käsite) sitten paljon liikenteessä?
 
Viimeksi muokattu:
mimosa_5
Tuokin varmasti vaihtelee. Uskoisin että se on kombinaatio mukavaa ulkonäköä ja lähestyttävyyttä. Pelkästään kaunis kuorihan ei loppupeleissä takaa flaksia naisillekaan, jos on kylmä tms. Ja suurimmalle osalle niitä iskuyrityksiä tuskin tulee monta illassa. (Eri asia tietty sitten on jos jaksaa ylipäänsä pyöriä baareissa.)

Luulen että mimosalle kelpaa muukin kuin iso, mutta tietysti rima voi kasvaa jos saa paljon erilaisia. Onko niitä isoja (suhteellinen käsite) sitten paljon liikenteessä?
Eipä jossain baarissa voikaan valita niin helposti. Tarvitaan sopivan pervo äijäporukka, jotta voi kysyä, että no kelläs on se isoin sitten lopulta. Tai jos selittää, että tykkää isommista, joka heistä voi tulla illan aikana vielä nykäisemään hihasta. Mutta netissä on ihan erilaista, netissä voi suoraan vaatia kuvaa toisesta 100% nakuna ja muutenkin valikoida (suttuisista tosin) ilmoituksista ne reippaimmat urhot.
 
Viimeksi muokattu:
mietteitä
Mimosan viestejä on kiva lukea :) Jos sä olet ihan oikeasti olemassa, etkä ole mikään keksitty hahmo, niin kyllä sulla menee aika lujaa. Mutta eikö sua koskaan kyllästytä nykyinen meno seksielämässäsi? En siis tarkoita millään pahalla, ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.
 
jaa-a
Eipä jossain baarissa voikaan valita niin helposti. Tarvitaan sopivan pervo äijäporukka, jotta voi kysyä, että no kelläs on se isoin sitten lopulta. Tai jos selittää, että tykkää isommista, joka heistä voi tulla illan aikana vielä nykäisemään hihasta. Mutta netissä on ihan erilaista, netissä voi suoraan vaatia kuvaa toisesta 100% nakuna ja muutenkin valikoida (suttuisista tosin) ilmoituksista ne reippaimmat urhot.

Emmä tiedä, Jotenkin noi jutut vaan kuullostaa hiukan Kallesta repäistyiltä. Iso munahan on vaan tiellä jos kundi laukeaa saman tien tms. Kuvittelisin että osa kundeista nauraa päin naamaa, jos kailotat kokotoiveita baarissa.

Omat parhaimmat kokemukset oikeasti kiimaisista naisista on olleet sellaisia, että nainen on ollut tyylikkäästi suora mutta ei rääväsuu. Sängyssä sitten aivan muuta :)
 
Viimeksi muokattu:
mustasuklaa
mimosan tekstit kuulostaa lähinnä seksielämäänsä aloittelevan teinin kirjoitukselta tai jonkun amispojan sepustuksilta. Tai kyseessä voi olla myös huomiohakuinen viehättävyydestään epävarma nainen. Vanhoja, kuluneita juttuja näpyttelee ja heikkoon mielikuvitukseen ja niukkaan elämänkokemukseen perustuvia neuvoja viskelee esim. puolison haluttomuuden hoitoon. No, kai se jotain tarvettaan noilla raapustuksillaan täyttää. Hyvä jos vähän edes helpottaa.
 
rolf
Täähän on enemmän ku hauskaa ku naiset selittää jostai peniksien koosta ja miten hyvältä tuntuu ku on suuri mut olettekste ikinä miettiny et jospa teillä on vaa löysä pimppi ja siks homma ei toimi :D
 
asd
Onhan se ihan selvä juttu että (velttona) pieni penis voi kasvaa enemmän kuin iso. Sitä paitsi jos jotkut miehet ovat olleet uimassa kylmässä järvessä tai joessa niin ehkäpä ns. "isomunaiset" eivät ole olleet niin kauan vedessä, tai kestävät muuten vain paremmin kylmyyttä tai ehkä niillä on semmoset kalut jotka ei kutistu milliääkään kylmässä eikä kasva paljoonkaan jäykistyessään.
 
ppööö
sisko pyys viime lauantaina ko oltii mökillä isolla porukalla ni sisko pyys että voisinko mää vähä kattoo sen miehen kullii ko sanos et se on niiiin pieni .. ni sit ko siinä riisuttii ni en kehdannu kattoo mut sit suihkus kattosin ni kyllä oli pikkunen ihan ko jollai ala-astelaiseella ja semmoset iha ruikut kiveksetki ja sit sanoin sille iha suoraa mee ny johonki kullin pidennyksee ja sit se meni iha hiljaseks..
 
Naenen
Alkuperäinen kirjoittaja ppööö;10422040:
sisko pyys viime lauantaina ko oltii mökillä isolla porukalla ni sisko pyys että voisinko mää vähä kattoo sen miehen kullii ko sanos et se on niiiin pieni .. ni sit ko siinä riisuttii ni en kehdannu kattoo mut sit suihkus kattosin ni kyllä oli pikkunen ihan ko jollai ala-astelaiseella ja semmoset iha ruikut kiveksetki ja sit sanoin sille iha suoraa mee ny johonki kullin pidennyksee ja sit se meni iha hiljaseks..

Kauhee oot!! :O Eihän tommosia pitäis möläytellä noin vaan, aattele kuin sä lohkaset toisen itsetuntoo! Pitäisi sanoo hienotunteisesti tollaset asiat. Musta ainakin tunnostais järkyttävältä tuon miehen asemassa
 
naapurin tyttö
Kauhee oot!! :O Eihän tommosia pitäis möläytellä noin vaan, aattele kuin sä lohkaset toisen itsetuntoo! Pitäisi sanoo hienotunteisesti tollaset asiat. Musta ainakin tunnostais järkyttävältä tuon miehen asemassa

"Pitäisi sanoa hienotuntoisesti tollaset asiat".

Miksi ihmeessä pitäisi sanoa ollenkaan? Ei kai "ppööö" kuitenkaan ole missään tekemisissä siskonsa miehen kullin kanssa (paitsi että saunassa vilkuilee sitä), eli ei hänellä pitäis olla mitään syytä sanoa tollasesta asiasta yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
vanhempi35
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö;10422128:
"Pitäisi sanoa hienotuntoisesti tollaset asiat".

Miksi ihmeessä pitäisi sanoa ollenkaan? Ei kai "ppööö" kuitenkaan ole missään tekemisissä siskonsa miehen kullin kanssa (paitsi että saunassa vilkuilee sitä), eli ei hänellä pitäis olla mitään syytä sanoa tollasesta asiasta yhtään mitään.
Niin, enpä ole itse myöskään huomautellut tuttujen pienistä tai isoista rinnoistakaan. Ja miksi olisinkaan, kaikki ollaan erilaisia. Ehkä kulli on sitten jotenkin eri asia?
 
Naenen
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö;10422128:
"Pitäisi sanoa hienotuntoisesti tollaset asiat".

Miksi ihmeessä pitäisi sanoa ollenkaan? Ei kai "ppööö" kuitenkaan ole missään tekemisissä siskonsa miehen kullin kanssa (paitsi että saunassa vilkuilee sitä), eli ei hänellä pitäis olla mitään syytä sanoa tollasesta asiasta yhtään mitään.

Joo siis olen itse aivan samaa mieltä ettei tommosii pitäis oikeesti mennä sanomaankaan, varsinkaan siskon miehelle *pyörittelee päätään*. Olin vaan muissa ajatuksissa kun pikaisesti kirjoitin niin jäi osa sanomatta :D jokanen on sellanen ku on, kaikki erilaisii kaikki samanarvosii. Ihmiset tykkää erilaisista asioista, jokin mistä toinen ei tykkää voi jotakuta toista miellyttää (kun puhutaan myös muustakin kuin miesten vehkeistä). :)
 
Anderer
Olen samaa mieltä toisten puutteiden arvostelusta. Eipä siihen kenelläkään ole varaa.

Ymmärrän myös naisia jotka haluaa isoa, se varmaan tuntuu monistakin hyvältä. Oikeesti jäykkä iso jukkis varmasti räjäyttää tajunnan. Mutta se on vähän kuin lottovoitto, useimmat kuitenkin tulee varsin hyvin toimeen myös ilman sitä.
Toinen puoli on se, että miehellä, jolla on toimiva ja iso vempula on myös mahdollisuus valita naiset ihan eri tavalla eli hänen ei tarvitse tyytyä mihin vaan. Hän voi oikeastaan ihan vaan kertoa naiselle miten homma menee, jos ei miellytä niin jonossa on tulijoita. Kaikki naiset ei taas tykkää jostain syystä tästä, toiset kyllä tykkää. Mutta silloin ei enää kyse olekaan koosta vaan ihan jostain muusta josta oma keskustelu
 
AL
Olen samaa mieltä toisten puutteiden arvostelusta. Eipä siihen kenelläkään ole varaa.

Ymmärrän myös naisia jotka haluaa isoa, se varmaan tuntuu monistakin hyvältä. Oikeesti jäykkä iso jukkis varmasti räjäyttää tajunnan. Mutta se on vähän kuin lottovoitto, useimmat kuitenkin tulee varsin hyvin toimeen myös ilman sitä.
Toinen puoli on se, että miehellä, jolla on toimiva ja iso vempula on myös mahdollisuus valita naiset ihan eri tavalla eli hänen ei tarvitse tyytyä mihin vaan. Hän voi oikeastaan ihan vaan kertoa naiselle miten homma menee, jos ei miellytä niin jonossa on tulijoita. Kaikki naiset ei taas tykkää jostain syystä tästä, toiset kyllä tykkää. Mutta silloin ei enää kyse olekaan koosta vaan ihan jostain muusta josta oma keskustelu
Kyllä, puhut totta tuon suhteen, että on mahdollisuus valita kenen kanssa vehtaa ja kenen kanssa ei. En mainosta omia mittoja mutta senverran voin mainita, että tähän mennessä orgasmiherkin nainen on lauennut 5 kertaa yhden aktin aikana, ja ihan täysin vain ja ainoastaan siitä tuntemuksesta, jonka penikseni on aiheuttanut hänen sisällään venyttäessään aukon äärimmilleen, ja mennessään ihan pohjaan saakka, siis ei ollenkaan klitoriksen koskettelua.
Huonona puolena tässä varustuksessa on se, että ainakin alkuun pitää ottaa hyvin rauhallisesti, tarkoituksena EI ole repiä pimppaa rikki venyttämällä sitä aivan liikaa ja liian nopeasti. Olen monesti ajatellut, että vähän pienempi penis voisi olla kiva ja helpompi molempien mielestä, sitten taas toisaalta olen tyytyväinen, eipähän tarvitse hukata aikaa ajattelemalla että olenkohan nyt riittävä.

PS. Muutenkin miesten pitäisi keskittyä rakastelussa pikkaisen muihin juttuihin kun siihen oman kikkelin miettimiseen...sillä jokainen joutuu menemään mitä on suotu, ja sitä ei oikein voi muuttaa. Tottakai on olemassa noita ihmevärkkejä joilla muka voi kasvattaa kikkeliä, mutta todellisuudessa niitten käyttämisestä seuraa suurella todennäköisyydellä jossain vaiheessa impotenssi, niinpä kenenkään ei pitäisi käyttää niitä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä