Mikä lasketaan suhteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti
Saana, ap
"En pikkurouvana, enkä varsinkaan järkiperäisenä ihmisenä, voi uskoa VAIN miehen sanoihin. En vaikka haluaisin, enkä kyllä edes halua. Niin paljon suhdesotkuja olen seurannut ihan lähipiirin osalta. Joku syyhän miehellä on ollut jutusteluihin" kirjoitit alussa, nyt olet jo leijonaemona puolustamassa miestäsi....

Pikkurouva on kakkosnaisten keksimä "lempinimi" ykkösnaisille. Joten sinulla lienee tässä oma lehmä ojassa. . .

En ole sanonut uskovani vain miehen sanaan. Olen keskustellut ystäviemme kanssa, ja yksikään heistä ei usko miehellä olleen seksisuhde. Olen pakosti tutustunut naisen historiaan, eikä se ole mikään mukava elämäntarina.

Minäkin olen nähnyt niin paljon suhdesotkuja lähipiirissä, etten todellakaan ole sinisilmäinen.

Joku syy miehellä on ollut jutusteluihin, vaikka ei itse tähän osaa mitään syytä sanoakaan. Onko se ollut sitten ajan tappamista ajomatkoilla, jännityksen kaipuu. Minä en tätä voi kuin arvailla.

Minä en ole mielestäni missään kirjoituksessani puolustellut miestä. Miten häntä voisi edes puolustella?

Minä olen hyvinkin järkiperäinen ihminen, usko tai älä. . .
 
Viimeksi muokattu:
Saana, ap
Jos olisin päättänyt tämän ketjun kirjoittamalla, että olemme nyt päättäneet erota, niin väkisinkin tuntuu että täällä olisi ollut kovin monta iloista ihmistä. Mistäköhän tämä tuntemukseni?

Onko teistä ihan oikeasti mukava lukea surullisia elämäntarinoita? Saako se teidän elämänne tuntumaan jotenkin paremmalta? Olen tyhmä, sinisilmäinen, terapian tarpeessa oleva ikävä ihminen, jonka miehellä on selvästi syynsä käydä vieraissa. Kiitos.

Minusta tänne kirjoittaminen on ollut helpottavaa. Olen saanut työstää ajatuksiani kirjoituksiin, ja siten selkeyttänyt niitä. Se että olen samalla saanut muidenkin mielipiteitä on ollut minusta hienoa. Kiitos siitäkin.

Enhän minä voi koskaan tietää mitä oikeasti on tapahtunut, mies ei ole kertomustaan muuttanut, nainen ei uskalla minulle vastata. Siksi olemmekin terapiaan menossa, miehen ehdotuksesta. Hän haluaa, että asia selvitetään kokonaan, jotta minulle ei jäisi mielessäni väännettävää.

Oikeastaan nämä tarkoituksellisesti loukkaavat kirjoituksenne vahvistavat vain sitä, että oikeasti maailmassa on ihmisiä jotka haluavat loukata toisia ihmisä, tunsivat ne tämän sitten tai eivät. Jotkut kirjoittavat nettikeskusteluissa ja toiset lähettävät salaisesta numerosta viestejä. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Eläkää tekin elämäänne, ja toivokaa ettei siihen tule mutkia matkaan, parisuhteisiinne tai muuten. Niin minäkin toivon omasta elämästäni.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja menkää;10389742:
... kohta "saana" muuten pimahtaa henkisesti tuossa väännössään: soudan, huopaan, soudan, huopaan: haukun tuota, haukun tätä, puolustan tuota, puolustan tätä, epäilen tuota, epäilen tätä, etsin itseäni, etsin miestäni, etsin "toisia naisia", ajattelen tunteella, ajattelen järjellä ...

Ainoastaan miehesi kanssa voit asiat ratkaista. PARITERAPIAAN ja ehkä yksilöterapiakin voisi olla paikallaan ...

Suosittelen myös.
 
Theofano
Typerä itsekeskeinen idiootti on miehen oma analyysi itsestään. Tällä hän kenties viittasi juuri ihmistuntemuksenkykyynsä.
Minusta miehesi on kyllä kaikkea muuta kuin itsekeskeinen. Itsekeskeinen ihminen nimenomaan EI olisi alkanut olkapääksi vieraalle ihmiselle. Miehesi on korkeintaan vähän liian kiltti.

Mies voi ehkä jonkin verran ryhtyä jämäkämmäksi, mutta kaiken maailman hulluja ei läheskään aina voi välttää omalla käytöksellään. Kerrankin yliopiston ruokalassa joku nainen ryhtyi syyttelemään miestään siitä, että hänellä on suhde minun kanssani - tämä pariskunta, joista kumpaakaan en ollut koskaan aiemmin elämässäni nähtyt, seisoi siis edelläni ja oma mieheni oli minun takanani. Moista olisin tuskin oikein voinut välttää mitenkään, koska mielestäni olisi vähän liikaa vaatia, etten koskaan kävisi yliopiston ruokalassa.

Minusta sinun ei kannata välittää kommentoijista, jotka täällä vakuuttelevat, että totta kai miehesi pettää ja olet hölömö, kun luotat miehesi sanaan. Kenen muun sanaan sinun PITÄISI luottaa, jos muka ei miehesi? Korkeintaan, jos saisit aivan vesiselviä todisteita, sitten on nähdäkseni syytä vasta olla luottamatta sellaisen puolison sanaan, joka on vuosikausien ajan osoittanut olevansa luotettava. Ja kun en niitä todisteita saanut ja vieläpä selvitit naisen taustoja, joista ilmeisesti kävi ilmi, että hän on tonttu, ei ole mitään syytä uskoa häntä, kuten olet todennutkin.

Ja muuten, on mahdollista, ettei nainen edes uskonut mihinkään suhteeseen. Hän saattoi vain loukkaantua miehesi torjunnasta ja lähettää sinulle viestin kiusatakseen sinua.
 
Theofano
^ Huoh. Mies kertoo naiselleen soopaa ja nainen alkaa epäröidä. Kun ulkopuolelta alkaa tulla kommenttia, ettei ehkä kannattaisi ihan kaikkea miehen kertomaa uskoa, niin silloin nainen rientää ottamaan sydänpojunsa suojelukseensa ja alkaakin yhtäkkiä selitellä sitä samaa kuin mieskin. Näinhän se menee, aina. Usko vaan, anna tärähtäneiden, sairaiden, loukattujen ym omituisten naisten soitella sulle, usko sä vaan mieheesi. Ihan vapaasti.
Minä en ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan. Jos olisi sen sortin ihminen, että mieluummin uskoo yhtä hämäräperäistä tekstiviestiä kuin ihmistä, joka on vuosikausien aikana osoittanut olevansa rehellinen ja luotettava kaikin tavoin, niin sellainen kyllä ansaitsisi piiskaa. Ei ole mitään sinisilmäisyyttä luottaa ihmiseen, joka on osoittanut olevansa luotettava ELLEI ilmaannu jotain täysin veden pitäviä todisteita.

Täällä nyt osa tuntuu lähtevän oletuksesta, että mies valehtelee aina ja pettää koko ajan. Olisipa kiva olla sellaisen ihmisen kanssa suhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
ymmärrys
Saana ap. tuskin täällä kovin moni täysin vieraan ihmisen parisuhde ongelmalla hymyillen hehkuttaa. Kannattaa oman tulevaisuuden takia vaan luottaa siihenkin että sinulle ihan oikeesti halutaan vähän varoittaa ihmiseen liikaa uskomasta.

Se että seksi on vilkasta ei todista pettämishalusta yhtään mitään. Itse sinkkunaisena olen satakertaa tympääntynyt näihin ukkomiehiin jotaka haluavat puh.txt suhteen vaikka ovatkin suhteessa. välillä vaikka kerran kk käynti toisen naisen luona olisi jo pisteitä miehelle muitten miesten silmissä.

Nämä joilla on ollut heikko elämä jo ennenkin ovat kuin valmiita poimittavia näille miehille. Katsokaa huvin vuoksi vaikka iskuri .com sivustoja näin kevään tullessa sinne oikein änkeää varattuja miehiä etsimään kaveria . moottoripyöräkaveria yms.. matka tai vaikka vaan mökki seuraa . Kun mies on tämän onnettoman reissunsa toteuttanut alkaakin pitkä hidas hivutus toisen naisen pois sulkemiseksi .. vähän tämmöiseksi omalla elämän kokemuksella luen tuon sun miehesi pitkittyneet puhelut.. oikeesti jos mies ei kiinnostu naisesta se ei vaan vastaa enäää puheluihin varsinkin jos ne tulee työaikana. ******************************Ei sellainen perään soittele. Sinun mies on soitellut.

Joten jokin kärsimys kovistus tuolle sinun ihanalle seksiriippuvaiselle miehelle järjestäisin, jos minun mies olisi. kannattaa jatkaa suhdetta mutta suhteenne kuivuu tulevaisuudessa kokoon jos tästä jää pienikin epäillys ja luottamus kato välillenne..

Vieläkö miehesi on viemässä asiaa poliisille ? Tuskiin on ja tuskin ihan tosissaan oli viemässä missäään vaiheessa. Tutkinnassa kun tulee ilkeitä asioita aina esille joita ajattelematon mieskään ei aina ymmärrä.. Siinä mielessä jos mies jatkaa poliisi asiaa eteenpäin voisin uskoa edes vähän miehen viattomaan keskustelu flirttiin..

Sekin jäi mietityttämään että jos sinulla oli noin helppo saada selville kuka nainen oli, niin miten mies ei mukama tiennyt edes sukunimeä tms.

Niin yksi pointti vielä .. Lapsettomia sinkkunaisia etenkin nämä varatut harrastavat. Siinä kun ei näitä totuuden näkijöitä ole niin esteenä. Tai ainakin sellainen jolla on tarpeeksi isot lapset ettei äidin menot niin häiritse.

Suututti näin ulkopuolisena sekin että alat heti mainita miehesi txt seuraa hulluksi ja alkoholisoituneeksi vaikka edelleenkään et tiedä mitään .kaikki on toisen käden tietoa. itsenikin tuli määriteltyä aikoinaan pettävän ukkomiehen vaimon välityksellä kyseiseksi vaikka voimme tänä pv todeta että minä en käy edes kapakassa ja pari viinilasia lounaalla on ihan eurooppalainen tapa. Tämä kyseinen haukkuja ukkonsa kanssa on kylläkin ollut jo parikin kertaa korttipois.
Lopuksi luota mutta selvitäppä ukkosi sanomisia vielä. Vain siten teillä voi tulla parempi liitto että nämä lentämiset loppuu .. kaikkea hyvää teille.
 
Nimettömän puhelun saanut
Mielestäni Saanan reaktiot ovat olleet täysin luonnollisia. Asiat näyttäytyvät erilaisina kun niihin saa lisävalaistusta.

Kiitos Saana, että olet päivittänyt tilannetta. Usein näissä Ellien ketjuissa aloittaja häviää ketjun aloitettuaan kokonaan. Se onkin helppo ymmärtää, sillä vaatii rohkeutta kertoa täällä ajatuksiaan ja kokemuksiaan.
 
Saana, ap
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10389801:
Saana ap. tuskin täällä kovin moni täysin vieraan ihmisen parisuhde ongelmalla hymyillen hehkuttaa. Kannattaa oman tulevaisuuden takia vaan luottaa siihenkin että sinulle ihan oikeesti halutaan vähän varoittaa ihmiseen liikaa uskomasta.

Se että seksi on vilkasta ei todista pettämishalusta yhtään mitään. Itse sinkkunaisena olen satakertaa tympääntynyt näihin ukkomiehiin jotaka haluavat puh.txt suhteen vaikka ovatkin suhteessa. välillä vaikka kerran kk käynti toisen naisen luona olisi jo pisteitä miehelle muitten miesten silmissä.

Nämä joilla on ollut heikko elämä jo ennenkin ovat kuin valmiita poimittavia näille miehille. Katsokaa huvin vuoksi vaikka iskuri .com sivustoja näin kevään tullessa sinne oikein änkeää varattuja miehiä etsimään kaveria . moottoripyöräkaveria yms.. matka tai vaikka vaan mökki seuraa . Kun mies on tämän onnettoman reissunsa toteuttanut alkaakin pitkä hidas hivutus toisen naisen pois sulkemiseksi .. vähän tämmöiseksi omalla elämän kokemuksella luen tuon sun miehesi pitkittyneet puhelut.. oikeesti jos mies ei kiinnostu naisesta se ei vaan vastaa enäää puheluihin varsinkin jos ne tulee työaikana. ******************************Ei sellainen perään soittele. Sinun mies on soitellut.

Joten jokin kärsimys kovistus tuolle sinun ihanalle seksiriippuvaiselle miehelle järjestäisin, jos minun mies olisi. kannattaa jatkaa suhdetta mutta suhteenne kuivuu tulevaisuudessa kokoon jos tästä jää pienikin epäillys ja luottamus kato välillenne..

Vieläkö miehesi on viemässä asiaa poliisille ? Tuskiin on ja tuskin ihan tosissaan oli viemässä missäään vaiheessa. Tutkinnassa kun tulee ilkeitä asioita aina esille joita ajattelematon mieskään ei aina ymmärrä.. Siinä mielessä jos mies jatkaa poliisi asiaa eteenpäin voisin uskoa edes vähän miehen viattomaan keskustelu flirttiin..

Sekin jäi mietityttämään että jos sinulla oli noin helppo saada selville kuka nainen oli, niin miten mies ei mukama tiennyt edes sukunimeä tms.

Niin yksi pointti vielä .. Lapsettomia sinkkunaisia etenkin nämä varatut harrastavat. Siinä kun ei näitä totuuden näkijöitä ole niin esteenä. Tai ainakin sellainen jolla on tarpeeksi isot lapset ettei äidin menot niin häiritse.

Suututti näin ulkopuolisena sekin että alat heti mainita miehesi txt seuraa hulluksi ja alkoholisoituneeksi vaikka edelleenkään et tiedä mitään .kaikki on toisen käden tietoa. itsenikin tuli määriteltyä aikoinaan pettävän ukkomiehen vaimon välityksellä kyseiseksi vaikka voimme tänä pv todeta että minä en käy edes kapakassa ja pari viinilasia lounaalla on ihan eurooppalainen tapa. Tämä kyseinen haukkuja ukkonsa kanssa on kylläkin ollut jo parikin kertaa korttipois.
Lopuksi luota mutta selvitäppä ukkosi sanomisia vielä. Vain siten teillä voi tulla parempi liitto että nämä lentämiset loppuu .. kaikkea hyvää teille.
Sinustako ihmiset tässä kirjoittavat minulle minun parhaakseni, varoittaakseni minua miehestäni? Ja tätä tehdessään minua haukutaan mm tyhmäksi, terapian tarpeessa olevaksi. Ja ihan vain minun parhaakseni. . . Jotta ymmärtäisin elämän realiteetit. Miten minulle täällä kirjoitettaisiin, jos minun parastani ei ajateltaisi. . .

Mistä olet saanut sen käsityksen, että mieheni on seksiriippuvainen? Kun kuitenkin tuossa alussa kirjoitat, ettei meidän vilkkaalla seksielämällä ole mitään väliä. Perustat tämän ajatuksen omiin kokemuksiisi.

Mies oli vieläkin viemässä asiaa poliisille, minä sanon ettei asialla ole enää minulle mitään väliä. Tiedän jo naisesta kaiken tietämisen arvoisen. En ole missään vaiheessa kuitenkaan sanonut, että minulle oli helppoa saada naisen tiedot selville. Tein kyllä asiassa itsepäisesti töitä ihan kunnolla. Poliisi ilmoitti, että liittymä on prepaidliittymä, haltija tuntematon. Minulla oli olemassa naisen etunimi ja asuinkunta. Nyt tiedän, että naisella on kuitenkin olemassa ihan omalla nimellä oleva liittymä, tämä toinen on sitten muita tarpeita varten.

Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi kellään joka ei halua asioita salassa tehdä, on normaalin salattoman numeron lisäksi salainen liittymä. Kertooko se jotain haltijastaan? Minusta kertoo. On toki ihmisiä joilla on se yksi salainen liittymä, tuonkin voin ymmärtää. Mutta että tarvitaan salainen ja julkinen liittymä . . .

Miten olet saanut sen käsityksen, että olen heti alkanut nimittelemään naista hulluksi ja alkoholisitiksi? Olenko käyttänyt ylipäätäni sanaa hullu, ja olenko edes kutsunut häntä alkoholistiksi? Kirjoitin, että hänen elämäänsä on kuulunut alkoholismi. Se ei tarkoita sitä, että väittäisin häntä alkoholistiksi. Eikö vaan? Olet myös vetänyt jostain johtopäätöksen, että kaikki tietoni naisesta ovat epäselvää toisen käden tietoa. Minähän kirjoitin tuolla, että maailma on pieni. Tällä tarkoitin, että selvisikin, että minulle läheinen ihminen tuntee naisen ja tämän perheen erittäin hyvin. Joten tietoni naisesta ulottuvat ihan hänen lapsuuteensa asti.

Kirjoitin jo aikaisemmin, että selvitän tätä tapausta elämällä sitä. Tämä on tällä hetkellä minun elämääni. Minä elän mieheni kanssa, näen hänen reaktionsa kyselyihini. Tiedän monen ystävämme mielipiteen asiaan. Tiedän naisen elämästä paljon.

Sinä peilaat tapahtumaa omasta näkökulmastasi, ja kuten itse kirjoitat niin varattuihin miehiin haksahtaneena toisena naisena. Näkökulmamme ei ole sama.

Minua syytetään siitä, että luotan mieheeni ja uskon vain hänen kertomaansa. Näin ei kuitenkaan ole. Ihan varmasti olen pohtinut ja punninnut kaikkia vaihtoehtoja. Ja punnitsen edelleenkin. Käsket minun laittamaan mieheni kärsimään ja kovistelemaan häntä. Ihanko tosissasi uskon minun paijanneen häntä täällä silkkihansikkain? Ihan varmasti hän on kärsinyt, samoin kun minä.

Olemme keskustelleet miehen kanssa paljon ja rehellisesti. Itkukin on päässyt monesti. Asiaa on käsitelty ihan varmasti monelta kantilta. Ja käsitellään vielä pitkään, tämänkin uskon.
 
Saana, ap
Minusta miehesi on kyllä kaikkea muuta kuin itsekeskeinen. Itsekeskeinen ihminen nimenomaan EI olisi alkanut olkapääksi vieraalle ihmiselle. Miehesi on korkeintaan vähän liian kiltti.

Mies voi ehkä jonkin verran ryhtyä jämäkämmäksi, mutta kaiken maailman hulluja ei läheskään aina voi välttää omalla käytöksellään. Kerrankin yliopiston ruokalassa joku nainen ryhtyi syyttelemään miestään siitä, että hänellä on suhde minun kanssani - tämä pariskunta, joista kumpaakaan en ollut koskaan aiemmin elämässäni nähtyt, seisoi siis edelläni ja oma mieheni oli minun takanani. Moista olisin tuskin oikein voinut välttää mitenkään, koska mielestäni olisi vähän liikaa vaatia, etten koskaan kävisi yliopiston ruokalassa.

Minusta sinun ei kannata välittää kommentoijista, jotka täällä vakuuttelevat, että totta kai miehesi pettää ja olet hölömö, kun luotat miehesi sanaan. Kenen muun sanaan sinun PITÄISI luottaa, jos muka ei miehesi? Korkeintaan, jos saisit aivan vesiselviä todisteita, sitten on nähdäkseni syytä vasta olla luottamatta sellaisen puolison sanaan, joka on vuosikausien ajan osoittanut olevansa luotettava. Ja kun en niitä todisteita saanut ja vieläpä selvitit naisen taustoja, joista ilmeisesti kävi ilmi, että hän on tonttu, ei ole mitään syytä uskoa häntä, kuten olet todennutkin.

Ja muuten, on mahdollista, ettei nainen edes uskonut mihinkään suhteeseen. Hän saattoi vain loukkaantua miehesi torjunnasta ja lähettää sinulle viestin kiusatakseen sinua.

Kiitos kirjoituksestasi!
 
Viimeksi muokattu:
Saana, ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nimettömän puhelun saanut;10389806:
Mielestäni Saanan reaktiot ovat olleet täysin luonnollisia. Asiat näyttäytyvät erilaisina kun niihin saa lisävalaistusta.

Kiitos Saana, että olet päivittänyt tilannetta. Usein näissä Ellien ketjuissa aloittaja häviää ketjun aloitettuaan kokonaan. Se onkin helppo ymmärtää, sillä vaatii rohkeutta kertoa täällä ajatuksiaan ja kokemuksiaan.

Kiitos kirjoituksestasi!
 
Saana, ap
... kuuluu myös ihmissuhteeseen, mikä jatkaa vaikeuksien jälkeen: rakasta, kärsi ja unhoita ... ja taas rakasta. Tämä ei päde siis pelkästään loppuviin ihmissuhteisiin.

Minä olen huono unhoittamaan, jos asia tuntuu epäselvältä. Selvitän ja selvitän, mietin ja pähkäilen. Selitän asioita itselleni, ja nähtävästi kovin huonoin tuloksin toisille.
 
Viimeksi muokattu:
noname
Typerä itsekeskeinen idiootti on miehen oma analyysi itsestään. Tällä hän kenties viittasi juuri ihmistuntemuksenkykyynsä.

Kenties...........

Typeräksi, itsekeskeiseksi idiootiksi voisi mies nimittää itseään myös silloin, jos tuntee huonoa omaatuntoa jostakin itsekkäästä teosta, jota ei vaimolleen kehtaa tunnustaa, mutta kuitenkin tuntee katumusta.

Eikö?
 
Viimeksi muokattu:
ymmärrys
joo saana ap. ymmärrys väistyy nyt takavasemmalle kommentoimasta enempää. Sen verran vaan sanon että joko minäkin tai jotain meni pieleen siinä että EN KOSKAAN OLE TOINEN NAINEN Tämä sinulle ja monelle niin lukeneelle tiedoksi.. Niimpä esim. olivat elävästä elämästä ja paljon täältä ja muualta kuultua .

Meillä on tosiaan eril. elämäntilanne .. sinulla 3 lasta ja mies jota miettiä uskooko vai ei. en tiedä loukkasiko joku yks. sana niin paljon että et lukenut viestini loppua jossa toivotin että luottaisit kuitenkin edelleen kun ensin olet asiat selvittänyt. ja loppuun hyvää jatkoa.

Niin se on totta että toinen voi saada toisen kuvan asiasta jos vain viittaat asiaan ihan niin kuin minultakin saatua viestiä suomit. en tosiaankaan lukenut jokaista viestiä jonka olet saanut. kenelläkään ei ole asiaa toista alkaa nimittelemään täällä niin kuin ei oikein peruselämässäkään. Minä en voi muiden sanoille mitään.

Luulen että et ole koskaan ollut lähestymiskiellossa olevan ihmisen lähellä kun kyselet miksi jollakin on kaksi liittymää ja miksi toinen on nimenomaan salainen. Jokainen suojelee kuitenkin omaa tai läheisensä henkeä viime minuuteille asti.
Hyvää jatkoa edelleen. Toivon toki että saat oman suhteesi tasapainoon niin että kuhertelut yms. mitkä norm. perhe elämääsi kuuluvat jatkusivat.

Älä kuitenkaan riitele täällä ja rupea katkeraksi. Silloin se vieras soittelija on tosiaan voittanut.

väittäisin että olisin varmasti samantyyppisesti toiminut kuin sinäkin kuten ed. alempana kerroit.Yksin ent.parisuhteesta lähteneenä vaan olen toisin valinnut eikä minulla ole miesten takia enää ongelmia. Niin lähelle ei kukaan enää tule. Tätä tark.kun sanoin että jos et selvitä asioita loppuun se vie suhteesi kuitenkin näivettymistilaan.Tätä ainakaan minä eronneena en kenellekään toivo.Hyvät jatkot edelleen ja silmät kirkkaana kyynelten jälkeenkin.

Minä olen huono unhoittamaan, jos asia tuntuu epäselvältä. Selvitän ja selvitän, mietin ja pähkäilen. Selitän asioita itselleni, ja nähtävästi kovin huonoin tuloksin toisille.
 
voi saana, saana
jatkoa sinulle. Me kaikki olemme täällä sinun puolellasi ja toivomme miehellesi ja sinulle ihanaa elämää rakkaudella rakastaen. Kaikkien hullujen suojaksi rukoilemme teille kaikkea ihanaa ja runsain mitoin suojaa hulluja vastaan. Vain te olette hyviä ihmisiä (miehesi kanssa) ja kaikki hullut, juopot pahoja ja ansaitsevat rangaistuksen.
 
Sivupersoona.
Saana, oikein hyvä kun olette selvittänyt asiat noinkin perusteellisesti.

Joko olette antanut miehellenne anteeksi hänen ajattelemattomat soittelunsa?

Onko mies saanut jo ne hänelle kuuluvat halaukset ja suukot?

Voi sitä onnenhetkeä, kun nuo onnistuvat.
 
eino epäilys
Saana, oikein hyvä kun olette selvittänyt asiat noinkin perusteellisesti.

Joko olette antanut miehellenne anteeksi hänen ajattelemattomat soittelunsa?

Onko mies saanut jo ne hänelle kuuluvat halaukset ja suukot?

Voi sitä onnenhetkeä, kun nuo onnistuvat.

... kuitenkii on vähä paneskelluki mimmii ... sillo on vaikee saanan suukottaa ...
 
Viimeksi muokattu:
Saana, ap
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10390141:
Älä kuitenkaan riitele täällä ja rupea katkeraksi. Silloin se vieras soittelija on tosiaan voittanut.

väittäisin että olisin varmasti samantyyppisesti toiminut kuin sinäkin kuten ed. alempana kerroit.Yksin ent.parisuhteesta lähteneenä vaan olen toisin valinnut eikä minulla ole miesten takia enää ongelmia. Niin lähelle ei kukaan enää tule. Tätä tark.kun sanoin että jos et selvitä asioita loppuun se vie suhteesi kuitenkin näivettymistilaan.Tätä ainakaan minä eronneena en kenellekään toivo.Hyvät jatkot edelleen ja silmät kirkkaana kyynelten jälkeenkin.

En rupea katkeraksi. Sitä yritin aikaisemmissa kirjoituksissani kirjoittaa, että olen ymmärtänyt ettei mieheni virheet tai tuon toisen naisen kostoyritys ole minun vikani. He tekevät elämässään kuten itse valitsevat. Eikä heidän tekonsa tee minusta huonoa ihmistä. Ja siksi en todellakaan aio katkeroitua.

Olen surullinen puolestasi, jos sinusta tuntuu ettet voi päästää ketään enää lähelle. Todella surullinen.

Siksihän minä asioita selvittelenkin ja pähkäilen, ihan täällä oikeassa elämässä, kuin nettipalstallakin. Jotta ymmärtäisin asian mahdollisimman hyvin, enkä näivettäisi omaa elämääni.

Elämäni jatkuu, tavalla tai toisella. Ja viimeistään kevätaurinko kuivattaa kyyneleet.

Hyvää jatkoa sinulle!
 
näin on
... vaikka olis mies toisessa bunkassa hyppinyt niin pää pystyyn vaan. Se ei todellakaan ole sinun syysi, mitä miehesi on valinnut. Hän elää omaa elämäänsä ja sinä omaasi.

Hyvää jatkoa sinulle!
 
Saana, ap
Saana, oikein hyvä kun olette selvittänyt asiat noinkin perusteellisesti.

Joko olette antanut miehellenne anteeksi hänen ajattelemattomat soittelunsa?

Onko mies saanut jo ne hänelle kuuluvat halaukset ja suukot?

Voi sitä onnenhetkeä, kun nuo onnistuvat.
Sivupersoona, rehellisiin kysymyksiin rehelliset vastaukset. En ole antanut anteeksi, siihen en ainakaan vielä kykene.

Halauksen mies on saanut, useankin, itkujenkin kera. Olemme puineet asiaa monelta kantilta, ja monen itkun kera.

Vielä en ole kokenut onnenhetkiä, tuskin mieskään.

Tekikö mies väärin ja millä tavalla? Siitä voidaan nähtävästi olla yhtä monta mieltä, kun on miettijöitäkin. Onko edes mitään anteeksipyydettävää? Tai annettavaa? Ihmismieli on veikeä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä