Pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Kokematon.
  • Ensimmäinen viesti
Tytteli
ite oon viel kasvuiässä, 12v ja on mulla yli 10cm pitkä kyl seisokissa.. Alottajan miehellä on kyl aika lyhyt, mutta ihimiset on erilaisia... Eikä sille voi mitään. aikasen noloa mun mielest haukkua lyhytpeniksisiä, eivät he voi sille mitään...

Vois tollaset pikkunassikat mennä pois näiltä seksikeskusteluista. Vaikka eihän täällä mitään ikärajaa ole. (Ikävä kyllä) Ja mitähän lapsen vanhemmat sanoisivat kun oma lapsi jakelee omia mittojaan kaikkien kuultavaksi. Ei millään pahalla.

Viimeksi muokattu:
Moro
Vois tollaset pikkunassikat mennä pois näiltä seksikeskusteluista. Vaikka eihän täällä mitään ikärajaa ole. (Ikävä kyllä) Ja mitähän lapsen vanhemmat sanoisivat kun oma lapsi jakelee omia mittojaan kaikkien kuultavaksi. Ei millään pahalla.

Näin on. Ei taida seksikeskustelu olla paras paikka 12-vuotiaalle natiaiselle. Ties mitä pedofiilejä täällä on liikkeellä.

Viimeksi muokattu:
maikki
kuvas oon nähny jossai netissä. la

Aina tosiaan höpötetään että pieni muna ja pieni muna. Mutta kun ei niitä sitten ole edes kuvissa nähtävillä. Ei ainakaan niitä mikropeniksiä. Pieniksikin kehutut paljastuvat sitten vähintään 13 - 14 senttisiksi.
Kun jossain näkis edes sellaisen kivikovana seisovan kymmensenttisen, edes kuvan. Mun mielestä oikein pieni kalu voisi hyvinkin olla tosi kiihottava. Samalla tavalla kuin oikein isokin.

Viimeksi muokattu:
iso munainen
joskus pikku poikana en tiänny mite saa munan isommaks ja sit vaa venytin sitä sillee et sattus ja nyt mu muna o aivan mahtava ja tooosi iso ooon 25 ja pillua saa melkee joka ilta ihanaaa. ja kaikki naiset kans kehuu et ihana ottaa suihi !

Jouko62
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs tiedätte;8863530:
Mikropenis
Mikropenis on harvinainen tila, jossa penis jää pienikasvuiseksi. Jäykän peniksen pituus on 7 cm tai lyhyempi. Vastasyntyneellä mikropeniksen pituus on alle 1,9cm penistä venytettäessä. Mikropeniksestä arvioidaan kärsivän noin 0,6 % miespuolisesta väestöstä.

Syynä mikropenikseen voi olla testosteronin poikkeuksellisen alhainen eritys raskauden aikana tai se, että kehittyvä elimistö ei reagoi normaalisti testosteroniin. Myös geenitesteissä voi löytyä tyypillinen poikkeama. Mikropenistä voidaan yrittää hoitaa pikkulapsena testosteronihoidolla.

Aiemmin mikropeniksen ollessa kyseessä tehtiin myös ratkaisuja, joissa poika päätettiin leikata tytöksi ja hoitoa täydennettiin myöhemmin hormonihoidolla. Nykyisin tästä hoitovaihtoehdosta on enenevässä määrin luovuttu. Uusia myönteisiä tuloksia on suurennusleikkaushoidoista, joissa penistä on suurennettu proteesin ja kudossiirrännäisten avulla. Toisten lasten pilkka aiheuttaa usein vaikeita ongelmia mikropeniksestä kärsivälle lapselle.
Mun mielestä ei ole tärkeintä onko penis iso vai pieni, mutta neekereistä mä en todellakaan pidä.

höpönus
Onko poikaystavallani erityisen pieni penis, kun se lepotilassa on vain sellainen muutaman sentin pitka patti, ja taydessa koossaan ehka semmoinen 11 cm. Arvioin nain koska kun pitelen sita kadessani, peittaa kammeneni leveys sen about kokonaan, saattaa joskus pidentya ehka viela siita tosin.

Pienihan se kai on, mutta onko se siis sellainen aarimmaisen pieni? Minulla on kokemusta vain 3sta peniksesta tama mukaan lukien ja niista tama on huomattavasti lyhyin, mutta mietin vain, etta kuinka se vertaa ns. keskipituuksiin... Mies on muuten aika pitka, harteikas jne, olin vahan yllattynyt.

Ei muutako melaa mekkoon, isoo ja pientä.

Viimeksi muokattu:
Mies 57
Hei minulle on vaimo alkanut heitellä tyyliin on se pieni ja kyllä ohut ja pitkä on esteettisempi katsella.Eli mittasin minäkin ja sain ympärysmitaksi 14,5 cm ja halkaisija oli silloin 4,5 cm.Mutta mistä pituus, kun mittasin peniksen yläpuolelta ja painoin mitan mahaan sain pituudeksi 16 cm.
Alapuolelta kun hyvä seisokki sieltä pussien ja peniksen liitymä kohdasta pituus pitempi mutta mikä kohta antaa oikein? kuvan miten pitkä se todellissuudessa on.
Velttona mitat 11 cm ja ympär.13 cm yläpuolelta mitattuna.

vituttaa
olen hieman yli 14 ja penikseni on jäykkänä 12cm ja aikas kapea.
vähän mietityttää että kun se on muutaman vuoden takaa kasvanut muutamia senttejä, ja silti jäänyt niin lyhyeksi...
ei uskalla esim käydä uimahalleissa kun löysänä se on noin 6cm :(
ja tuskin uskaltaudun vanhempana sänkyyn kenenkään kanssa kun on niin pieni...
tunteeko nainen edes niin pientä penistä? :O
VASTAILKAA JA KERTOKAA MIETTEITÄNNE!

JM
vähän mietityttää että kun se on muutaman vuoden takaa kasvanut muutamia senttejä, ja silti jäänyt niin lyhyeksi...

Älä muredi. Rakkaus ja seurustelu on niin paljon muutakin kun seksiä, vaikka se näillä sivustoilla saattaa vääristyneesti muulta vaikuttaa. Jos olet muute mukava, hauska, kiltti, leikkisä... Pärjäät vallan maniosti elämässä ja naisten kanssa.
Olet lisäksi vielä niin kovin nuori. Sulla on aikaa oppia itteäs ja kerätä itseluottamusta.
Ei ihan varmasti tarvii pienen kalu takia jäädä yksin :)!

Viimeksi muokattu:
Rekku,

Uskon, että vituttaa. Ihan samanlaiset ovat mielikuvat nuoruusvuosilta. Pillua teki hirmuisesti mieli, mutta kun ei kertakaikkiaan uskaltanut ottaa edes esille. Onneksi sitten tytötkin ottavat sitä rohkaisuviinaa joskus sen verran reilusti, että pääsee koittamaan ja pukille.
Itselläkin lakkas kasvamasta noita samoja ikiä. Nyt se on juhlakunnossa sen 10 x 10 senttiä, eli lyhyt ja ohut. Nuorena en käynyt poikaleireilläkään, kun hävetti mokoma kullin koko ja kun karvakaan ei kasvanu kunnolla.

Kun ikää tulee, niin sitä uskaltaa paremmin sänkyyn, koska enää ei välitä ( hävetä ) vaikka tulis lunta tupaan. Kokemuksesta voin kertoa, että ei ne naiset oikein näin pientä tunne, paitsi pikkuisen asentoja soveltamalla. Liian pitkää esileikki saattaa myös viedä tunnon, eli vähän niinkuin valkoviineissäkin, "puolikuiva" on parasta:)

Viimeksi muokattu:
seuraaja
Itse olen lukenut tutkimuksen, jonka mukaan 10cm pidempi ei enää tunnu naisesta erilaiselta. Eli jos tähän tutkimukseen on luottaminen, niin riittää, että miehellä on vähintään 10cm!

Yhteistyössä