HAHAHA. Muistan kuinka jo nuoren poikana, kun oli diivoja ämmiä kapakassa, vaihdettiin puhekieli englantiin, niin johan alkoi flaksi. Suomea jos puhuit, ei toivoa. Olen myös nähnyt akkojen käytöksen etelässä Italiassa, Espanjassa. Hävettää. Suomi-äijät sammuilee ja akat jakaa itteään..
Japanissa saikin olla olla ½ vuotta ilman...
Kyllähän sitä irrotella saa kuka haluaa ja mitenkin. Itse en ymmärrä aina oikein sitä,m mutta johtunee erilaisuuesta. Ei Suomi mieskään blondia valkkaa, jos muuten on sama. JA ainahan Suomi miestä ne thai tytöt....urbaanilegendako? En usko.
Ehkä joku tolkku kumminkin olisi oltava....puhuu yli 500 naista kellistänyt. Tosin naimisissa 19 vuotta ja just prikulleen yhden kanssa sinä aikana ollut. Parasta seksiä suomieukon kanssa missä ja milloin vain. Paraneen vanhetessaan. Niin minäkin kuulemma...
Onko se meille suomipojille vaan tuo itsetunto vähän heikko.
Mullakin oli, kunnes olin 4 italialaistytön kanssa,ja vau minkä näkösiä. Olisivat saaneet kenet äijän vaan ja vaikka kuinka monta. Noh, mää keskiverto härmän äijä kelpasin kumminkin. Pussasin puristin ja punnersin. Tytöt oli ainakin aamulla tyytyväisii...niin minäkin... Pesin kaikki latinot 'kertalaakista', eikä enää itsetunto-ongelmia.
Tuli vaan mieleen, että jospa italialaisilla naisilla on sama juttu, mutta ovat yleensä vaan niin vahdittuina...ainakin silloin. Mutta, että Suomipoju kiinnostas kovin.
Asiaanhan on biologinenkin syy.
Erilainen ulkonäkö viittaa etäisyyteen ja mahdollisuuteen 'sekoittaa ja vahvistaa verta (DNA)'). Näin ollen normaalireaktio kaikilla haluta kaukaista ihmistä. Miehet vinoja silmiä, naiset tummia hiuksia. Muutoin käy niinkuin euroopan kuninkaallisislle. Sisäsiittoisia, sairaita ja kuolivat yleensä nuorena. Näin myös ihmisen luonnollinen tarve levittää omaa sukuaan selittyisi. Olemme lopulta kumminkin vain moniavioisia eläimiä.
Kunnia joutsenelle ja sudelle yksiavioisuudesta.
Kunnia suominaiselle. Paras se kumminkin lopulta on.