Suomalaisten naisten jarkyttava maine!

• Viestiketjun aloittaja Artikkeli
  • Ensimmäinen viesti
OK....
Juu, tarkoitin tosiaan sitä että aika harvoin minkään maalainen mies lähtee naisille kertomaan panojutuistaan. Miesten kesken vähän eri juttu.

Mut sekin on vähän paljastava juttu, että suomalaisten naisten ulkkis "ystävät" ovat yleensä aina miehiä, niin kuin nyt sullakin, tunnet ulkomaisia naisia vaan näiden miesten kautta. Mistä sekin nyt sitten kertoo?

Maarit76
Alkuperäinen kirjoittaja OK....:
Juu, tarkoitin tosiaan sitä että aika harvoin minkään maalainen mies lähtee naisille kertomaan panojutuistaan. Miesten kesken vähän eri juttu.

Mut sekin on vähän paljastava juttu, että suomalaisten naisten ulkkis "ystävät" ovat yleensä aina miehiä, niin kuin nyt sullakin, tunnet ulkomaisia naisia vaan näiden miesten kautta. Mistä sekin nyt sitten kertoo?
Höpsistä. Kyllä nykymaailmassa on molempia sukupuolia ystävinä maasta ja kansallisuudesta riippumatta. Kyllä se vaan huonoa itsetuntoa heijastaa että huudellaan palstoilla naisten kunnian/kunniattomuuden perään. Aika vanhanaikaista kytätä naisten menemisiä ja sitten miehillä olis muka kaikki sallittua. Kaksinaismoralismia sanon minä.

Maaritille
Mun havaintojen mukaan vielä nykyäänkin suomalaisten naisten ulkkis "ystävät" ovat yleensä äijiä. Kenellä se huono itsetunto sit on, en tiiä (ei suomalaiset miehet ainakaan kansalaisuuttaan niin paljoa häpee että kaikki ulkomainen olis aina parempaa).

Maarit76
Alkuperäinen kirjoittaja Maaritille:
Mun havaintojen mukaan vielä nykyäänkin suomalaisten naisten ulkkis "ystävät" ovat yleensä äijiä. Kenellä se huono itsetunto sit on, en tiiä (ei suomalaiset miehet ainakaan kansalaisuuttaan niin paljoa häpee että kaikki ulkomainen olis aina parempaa).
No se on sun havaintos joka on aika rajallinen. Tunnen monia suomalaisia naisia ja miehiä joilla on tuttavia ulkomailta eri maista jotka ovat sekä miehiä että naisia.

Maaritille
Kyllä mä tunnen itsekin paljon ulkkiksia, sekä miehiä että naisia, ja olen asunutkin ulkomailla mm. vaihtarina. Tähän perustan näkemykseni, joka tietty on vaan mun näkemys. Yleensä jos suomalainen nainen kertoo ulkkisystävästään, tämä on äijä.

Yo. linkki oli aika, eh, hyvää meininkiä... :D

Jaahasta jaa
Alkuperäinen kirjoittaja OK....:
Ainakin minun tapauksessani siitä, että mieheni on ensiksi harrastuksensa kautta tutustunut näihin miehiin ja minä sitten mieheni kautta hänen harrastusystäväpiiriinsä. Yksi tuttavapariskunta on tullut sitten heti alkujaan yhteisiksi ystäviksi, kun heillä oli aikanaan ravintola, jossa kävimme syömässä suht usein ja sitä kautta tutustuimme sitten oikein paremminkin heihin.

Hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja mn40:
Kuinka pitkälle suomalainen mies voi mennä yrittäessään nuijia suomalaista naista henkisesti? Onneksi omalle kohdalle on sattunut mies joka arvostaa naisia ja meillä myös keskinäinen kunnioitus pelaa. Keskinäinen kunnioitushan on terveen parisuhteen perusta. Puskasta hävyttömiä huutelevat tuskin kykenevät terveeseen parisuhteeseen?
Ööö siis nehän oli ulkkismiehiä, jotka suomalaisia naisia tuolla haukkui. Suomalaiset miehet ja osa ulkkismiehistä puolusti.

yleisesti ottaen
Se on kyllä niin, että suomalaiset naiset haukkuvat suomalaisia miehiä paljon enemmän kuin päinvastoin. Se tuntuu olevan oikein terapiamuoto, että naisporukassa haukutaan omat aviomiehet ja jos joku ei sitä tee, sitä katsotaan vähän kieroon. Suomalaiset miehet harvoin avoimesti arvostelevat vaimojaan, pikemminkin kehuvat.

Tässä yksi syy, miksi kartan naisvaltaisia työpaikkoja. Pari kokemusta nuoruusvuosilta riitti. Eikä ne paikat muutenkaan hyvähenkisiä olleet.

kveekari
HAHAHA. Muistan kuinka jo nuoren poikana, kun oli diivoja ämmiä kapakassa, vaihdettiin puhekieli englantiin, niin johan alkoi flaksi. Suomea jos puhuit, ei toivoa. Olen myös nähnyt akkojen käytöksen etelässä Italiassa, Espanjassa. Hävettää. Suomi-äijät sammuilee ja akat jakaa itteään..
Japanissa saikin olla olla ½ vuotta ilman...

Kyllähän sitä irrotella saa kuka haluaa ja mitenkin. Itse en ymmärrä aina oikein sitä,m mutta johtunee erilaisuuesta. Ei Suomi mieskään blondia valkkaa, jos muuten on sama. JA ainahan Suomi miestä ne thai tytöt....urbaanilegendako? En usko.

Ehkä joku tolkku kumminkin olisi oltava....puhuu yli 500 naista kellistänyt. Tosin naimisissa 19 vuotta ja just prikulleen yhden kanssa sinä aikana ollut. Parasta seksiä suomieukon kanssa missä ja milloin vain. Paraneen vanhetessaan. Niin minäkin kuulemma...

Onko se meille suomipojille vaan tuo itsetunto vähän heikko.
Mullakin oli, kunnes olin 4 italialaistytön kanssa,ja vau minkä näkösiä. Olisivat saaneet kenet äijän vaan ja vaikka kuinka monta. Noh, mää keskiverto härmän äijä kelpasin kumminkin. Pussasin puristin ja punnersin. Tytöt oli ainakin aamulla tyytyväisii...niin minäkin... Pesin kaikki latinot 'kertalaakista', eikä enää itsetunto-ongelmia.

Tuli vaan mieleen, että jospa italialaisilla naisilla on sama juttu, mutta ovat yleensä vaan niin vahdittuina...ainakin silloin. Mutta, että Suomipoju kiinnostas kovin.

Asiaanhan on biologinenkin syy.
Erilainen ulkonäkö viittaa etäisyyteen ja mahdollisuuteen 'sekoittaa ja vahvistaa verta (DNA)'). Näin ollen normaalireaktio kaikilla haluta kaukaista ihmistä. Miehet vinoja silmiä, naiset tummia hiuksia. Muutoin käy niinkuin euroopan kuninkaallisislle. Sisäsiittoisia, sairaita ja kuolivat yleensä nuorena. Näin myös ihmisen luonnollinen tarve levittää omaa sukuaan selittyisi. Olemme lopulta kumminkin vain moniavioisia eläimiä.

Kunnia joutsenelle ja sudelle yksiavioisuudesta.
Kunnia suominaiselle. Paras se kumminkin lopulta on.

By
Muistuu mieleen tapaus viime vuosituhannelta. Olin tanssiravintolassa, ja seurasin erään pöydän edesottamuksia. Koreita naisia pöydällinen. Pääasiassa antoivat rukkasia tanssiinpokkaajille. Kun tuli ulkomaano linkkuveitsenä, silloin hymysuin neitonen parketille.
Alkoi hiukan suivauttamaan moinen kotimaisen sorsiminen. Ajattelin tehdä pikku kepposen.
Sopivassa saumassa menin neitosten luo, ja linkkarina esitin tanssikutsun lontoon murteella. Heti tärppäsi. Voi olle, että oma komistus edesauttoi. Jossain vaiheessa tulkkasin itseni takaisin soomalaiseksi. Ensi pettymyksen, hämmennyksen jälkeen neitosta alkoi naurattaa.
Osoittaui ihan kivaksi naisimmeiseksi.

onko oikeasti näin
Siis mitenkä yleisesti oikeasti suomalaisilla naisilla olisi jossakin erityisen huono maine? Olen matkustanut noin 30 maassa eikä koskaan ole tullut eteen että suomalaisella naisella olisi huono maine. Olen asiasta jopa suoraan kysynyt eikä kukaan jolta olen kysynyt, ole koskaan kuullutkaan asiasta. Olisiko niin että suurimmalta osin kyse on suomalaisten itsensä itselleen antamasta huonosta maineesta? En ole tosin montaa kertaa käynyt pakettimatkojen kohteissa, mutta silloin kun olen niin en ole huomannut kertaakaan suomalaisten naisten menevän paikallisten miesten, tai muiden turistien, kanssa, tai käyttäytyvän millään tavalla sopimattomasti. Totta kai sellaisiakin naisia on, mutta sen yleistäminen suomalaisten naisten järkyttäväksi maineeksi on jo melkoinen ylilyönti. Eikä koskaan rantakohteissa paikallinen mies ole kohdellut mua kuin naista jolla on huono maine. Flirttailua toki mutta se nyt on täysin harmitonta.

Lillukka.
No, voi, voi kun hävettää! Muakin hävettää suomalaisten meisten huono maine örisevinä vaimonhakkaaja ääliöinä. No ei oikeasti hävetä. En ole koskaan ymmärtänyt tuota myötähäpeämisensyndroomaa.

Tää oli 'paras':

"Olen ulkomailla kerran iskenyt puistossa naisen, ei tulisi edes mieleen kokeilla suomalaiseen naiseen. Ulkomailla jopa monet kauniit naiset ovat myös älykkäitä ja huumorintajuisia, samaa ei voi sanoa suomalaisista naisista."

No daa :eek: Mitä se kertoo tämän kyseisen maan naisten moraalista, että heidät voi satunnainen ohikulkija ottaa panoseuraksi puistossa? Vastaus: ei mitään.
Mitä tämä kertoo kertojasta? No se, että kertoja on tekopyhä moralisti.

Margariini kisu
Hei

Elä nyt viitti, eikös muuten löydy ääkkösiä näppäimistöstä?
Ilmeisesti olet ulkomailla tai joku näistä "helpdesk" sutenööreistä jotka koittaa kalastaa rahaa "I love you" scammilla...

HAHA..

Mita mielta olette allaolevasta? Aina aika-ajoin kuulee moisia "uutisia" siita etta suomalaiset naiset ovat kylmia, sekopaisia h""""a, nyt todettu etta harrastavat irtosuhteita eniten maailmassa.

http://www.finlandforthought.net/2008/12/10/finnish-women-biggest-whores-in-the-world/

Ikavaa olla suomalainen nainen ja lukea tallaista, varsinkin kun on sijaiskarsijana, koska itse ei harrasta irtosuhteita.

Viimeksi muokattu:
reissaaja123
Olin irakissa työreissulla ja niinkuin tiedätte naista ei voi tervehtiä kadun yli ja kun heillä on sharit päällä ei heitä välttämättä tunnistakkaan kuin äänestä, no kuitenkin tutustuin naiseen olkoon hän nyt vaikka asadi hän vei minut kotiinsa jossa oli neljä hänen veljeään ja kolme sisarta sekä hänen vanhempansa, kieltä ymmärtämättömänä ainoastaan englanti jota he ymmärsivät jotenkin kun viittoili vähän. hän esitteli minut perheelleen ja syötiin (juotiin pontikkaa) muslimi valtio eli ei alkoholia. Sain jäädä yöksi kyseisen naisen kotiin mutta veljet ja sisaret pitivät huolen että mitään ei yöllä tapahtunut vaikka saman peiton alla nukuttiinkin ei saanu ku kädestä pitää. Oli hiukan ahdistavaa kun nainen rakasti minua sydämmestään mutta aina oli joku vartioimassa et ei mitään sopimatonta tapahdu ennen kun ollaan naimisissa. Naimisiin meno jäi mutta en naimatta lähtenyt meidän oli pakko löytää joku sopiva piilopaikka missä sen teimme että ei sisarukset olleet vahdissa. komennukseni päättyi ja palasin suomeen, en elämässäni ole ahdistavammassa paikassa ollut kun irakissa. Vaikka on rikas öljyvaltio mut mä tulisin hulluksi jos joutuisin olemaan siellä yli vuoden. Et tsemppiä kaikille reissumiehille

vierailija
No, voi, voi kun hävettää! Muakin hävettää suomalaisten meisten huono maine örisevinä vaimonhakkaaja ääliöinä. No ei oikeasti hävetä. En ole koskaan ymmärtänyt tuota myötähäpeämisensyndroomaa.

Tää oli 'paras':

"Olen ulkomailla kerran iskenyt puistossa naisen, ei tulisi edes mieleen kokeilla suomalaiseen naiseen. Ulkomailla jopa monet kauniit naiset ovat myös älykkäitä ja huumorintajuisia, samaa ei voi sanoa suomalaisista naisista."

No daa Mitä se kertoo tämän kyseisen maan naisten moraalista, että heidät voi satunnainen ohikulkija ottaa panoseuraksi puistossa? Vastaus: ei mitään.
Mitä tämä kertoo kertojasta? No se, että kertoja on tekopyhä moralisti.
Tässäpä on se mitä suomalaiset naiset eivät ymmärrä; ihmiselle voi puhua mukavia ja nauttia sosialisoinnista ilman että siihen liittyy seksiä. Iskeminen voi olla esim. sitä että tutustutaan toiseen ihmiseen, mennään kahville tai vaikka elokuviin tai museoon jne. Ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin, voi tutustua koska se on mukavaa. Jos nyt sattuu niin että siitä kehkeytyy jotain muuta, esim. suksesuhde niin sekin on hyvä mutta se ei ole välttämätöntä. Suomalaiset naiset (ei kyllä aina miehetkään) eivät ymmärrä että ihmiselle voi puhua koska se on kivaa ja ystäviä ei ole koskaan liikaa. Välillä mietin vakavasti että onko suomalaisilla naisilla yhtään ystävää kun he pelkäävät ja vihaavat kaikkia ihmisiä niin paljon, myös itseään.

vierailija
Mita mielta olette allaolevasta? Aina aika-ajoin kuulee moisia "uutisia" siita etta suomalaiset naiset ovat kylmia, sekopaisia h""""a, nyt todettu etta harrastavat irtosuhteita eniten maailmassa.

Ikavaa olla suomalainen nainen ja lukea tallaista, varsinkin kun on sijaiskarsijana, koska itse ei harrasta irtosuhteita.
Yksikään suomalainen nainen ei ole antanut minulle seksiä yli 30 ikävuoteen mennessä, joten tuo väite on ihan täyttä huuhaata ainakin oman kokemukseni perusteella

Yhteistyössä