Suomalaisten naisten jarkyttava maine!

• Viestiketjun aloittaja Artikkeli
  • Ensimmäinen viesti
annikainen.
Tuo on ihan kamalaa sovinismia. Mitä järkyttävää siinä on jos suomalainen nainen tykkää nauttia seksistä? Enemmän se kertoo niistä huorittelijoista. Yritetään vaan hallita naisen seksuaalisuutta alhaisilla nimittelyillä.

Tuossa artikkelissakin todettiin, että kaikki miehet ovat kamalia huoria, joten en ymmärrä miksi vapaa seksistä nauttiminen olisi naiselle yhtään sen häpeällisempää kuin miehellekään. Eli lopeta sinäkin ap se "sijaiskärsiminen" ja ala nauttia seksistä! :)

annikainen.
Alkuperäinen kirjoittaja mistä puhe.:
Eräs Saksalainen myyjä on kova käymään suomessa. Kotonaan vaimo ja lapset. Mutta täällä kun olemme viikon reissuilla, niin ei taida montaa yötä olla etteikö Suomi neito ole herännyt vierestä. Olen ollut jo aijemminkin sitä mieltä, että kieli kun vaihtuu Englanniksi. Niin suomineidon huulet lurpsahtaa märäksi ja haarat siinä myös aukeaa. Valitettavaa se on. Varsinkin kun toi perhe on kotona viellä. Itselläni ei olisi luonnetta moiseen, että saisin kantaa omatunnollani tollaista paskaa loppu elämäni.
Ja kukas tuossa olikaan se huora? Se saksalainen naimisissa oleva perheellinen mies vai sinkku suomalainen nainen? Idiootti se saksalainen, jos vielä syyllistää naiset omista huoraamisistaan.

Finnish bitch
no voi vittu! typera tutkimus ja typerat vanhanaikaset kommentit. asun lontoossa puolalaisen miehen kanssa ja kaikki tarinat mita suomalaisista naisista oon kuullu on positiivisia. ollaan kauniita, arvot kohdallaan ja ei anneta miesten kohdella ku paskakasaa. jos joittekin mielesta ollaan kaikki huoria ni mikas siina, ei haittaa. ainoot mielipiteet mitka merkitsee minulle on perheen, kavereitten ja miehen ja ne on kannustavia.

jo todettua
Vapaammat naiset kunnia asia
Niinpä, sehän on vain kunnia Suomelle, että meillä sukupuolijärjestelmä ja seksuaalisuutta säätelevät normit sallivat kummallekin sukupuolelle huomattavia vapauksia esimerkiksi seksuaalisuuden toteuttamisen saralla tai vaikkapa niissä rooleissa, joissa nainen voi yhteiskunnassamme toimia. Jos jotakuta ahdistaa naisten vapautunut seksuaalisuus, niin tervemenoa johonkin muslimimaahan! Ja hupaisaahan tässä on se, että se mikä ahdistaa on jälleen se, mitä muualla ajatellaan "meistä suomalaisista".

On ihan sallittua siirtyä tälle vuosituhannelle niissä ajatuksissaan.
Lainaa

että
No, suominaiset nyt vaan on ilmaisia huoria ulkkismiehille, ei siitä mihkään pääse. "Arvot kohdallaan" my ass... Ja sitä paitsi, nimenomaan suomalaiset naiset antaa ulkkismiesten kohdella itseään kuin paskakasaa, tiiätte tän itsekin. Millään ei oo mitään väliä, kunhan mies on vaan ulkkis (vaikka sitten joku vitun putkimies Puolasta).

Jaa-a.....
Ei varmaan sinällään ole puolalaisessa putkimiehessä vikaa. Mutta ei sellainen olis koskaan siellä Lontoossa brittinaista onnistunut iskemään. Ainoastaan suominaiset jaksaa innostua tollasesta (kun onhan polakkikin sentään "ulukomualainen").

mn40
Edelleen miesten mielissä on kai käsitys, että nainen ei nauti seksistä vaan "antaa" ja jos nauttii seksistä on "huora". Mies (vapaa tai varattu) voi taas kaataa naisia ja on kova jätkä. Tämähän on ihan kivikautista ajattelua!

Luin tuon aloittajan linkkaaman ketjun läpi ja ihan tuli huono olo. Siitäkin huolimatta, että tiedän monien anonyymisti keskustelevien vain päästävän höyryjä ja keskusteluihin mahtuu mukaan ihan oikeasti mieleltään sairatakin ihmisiä. Mutta oli vaan kamalaa tekstiä.

Kummallista, että nainen on joko huora tai pihtari. Kaikkein kummallisin ilmaisu suomalaisen miehen suusta on "pihtari-huora" ja tämän kuulin tyypiltä josta en ollut kiinnostunut. Olin siis joka tapauksessa huora vaikka en suostunut miehen mukaan lähtemään ja "panemaan" (kuten hän asian kauniisti ilmaisi).

Kuinka pitkälle suomalainen mies voi mennä yrittäessään nuijia suomalaista naista henkisesti? Onneksi omalle kohdalle on sattunut mies joka arvostaa naisia ja meillä myös keskinäinen kunnioitus pelaa. Keskinäinen kunnioitushan on terveen parisuhteen perusta. Puskasta hävyttömiä huutelevat tuskin kykenevät terveeseen parisuhteeseen?

Kokomusta
Säälittäviä tyyppejä nuo suomalaiset miehet, jotka täällä ja muualla haukkuvat suomalaisia naisia ties miksi. Kyllä kaikki suomalaismiehet, jotka saavat halutessaan seksiä varmasti kannattavat naisten vapautta seksistä nauttimiseen. Kyllä ne on ne puutteessa elävät pikkurunkkarit, jotka näitä haukkumisviestejä kirjoittelee. Voitte ihan vapaasti poistua täältä maasta pilaamasta muiden ympäristöä ällöttävillä olemuksillanne. Ja voidaan kyllä kysyä, ottaisiko se brittinainen sitten tuollaisen suomipojan, joka täällä kovaan ääneen kommentoi..no ei tietenkään ottaisi. Eikä ilmeisesti kukaan suomalainenkaan nainen, kun on noin alkeelliset käsitykset naisista ja naisten seksuaalisuudesta. Voivoi, kannattaa varmaan tyytyä siihen omaan pikku kätöseen jatkossakin :)

Hmm, pitäisiköhän mennä baariin ja hankkia panoseuraksi oikein kunnon tumma köriläs..;) Onneksi ei ole tarvetta riippua yhdessäkään miehessä, joka huonosti kohtelisi - on niitä hyviäkin miehiä riittämiin! Ah tätä valinnan vapautta ja ihanaa seksiä *pusipusi*

Mies 50
Teksteissänne on asiaa, osa miehistä on käsittämättömän käyttäytymiskelvottomia.
Mutta onhan se niinkin, että hyvin suuri osa naisistakin asennoituu rakasteluun niin että "antaa" miehelle. Varsinkin kokemattomat ja huonolla itsetunnolla varustetut naiset ovat alentuneet moiseen.

Ainakin suomalaiselle miehelle on jotenkin vierasta että nainen on seksuaalinen olento, kiihkeä ja vaativakin. Mutta niinhän luoja on meidät rakentanut. Miehen huono itsetunto vääntää äijistä sellaisia että tässä nyt "otetaan naista". Se oma nautinto tulee useimmiten ennen naisen nautintoa. Ja jos se nyt tossa jotain nautii niin nauttikoon.

Onnekseni huomasin jo nuorena että naisten kanssa toimii systeemi, että jos paljon antaa niin saa tuplasti takaisin. Minulle naisen nautinto on hyvin tärkeää, siitä pidän kyllä aina huolen.

Siinä mielessä olen kyllä huomannut olevani kuin toiselta planeetalta.

Tempputuomas
MInua tuo kyseinen asia on hävettänyt lukuisia kertoja työmatkoilla ulkomailla. Viimeksi olin Englannissa niin miehet siellä ottavat aina sen puheeksi kuinka he ovat panneet suomalaisia missä milloinkin, oli varattuja tai vapaita ja nauravat räkäisesti päälle. Jos tuo olisi yksittäistapaus niin ok, mutta kun ei vaan valitettavasti ole ollut. Kreikassa baaripoikien panokisassa suomineidosta ei saa yhtään pistettä, niiltä kun kuulemma saa aina niin ei ole mitään arvoakaan heidän kisassaan. Yksi baarimikoista oli 5 suomineidon kanssa kihloissa :)) Hävettää, en voi sille mitään!

Definetely maybe
Että ihan työmatkalla puhutaan ulkomaisten ( kollegoita?, asiakkaita?, satunnaisia tuttavuuksia? )kanssa minkämaalaisten naisten kanssa on "pannut"!!! Ihmettelen kauhiast....

Tempputuomas
Kyllä, pahin oli juurikin tälläinen tilanne, että olin Lontoossa punttisalilla ja ihan tuntematon mies tuli juttelemaan (siellä on hieman erilainen salikulttuuri kuin meillä eli tuntemattomat voivat puhua keskenään) ja kun kävi ilmi, että olen Suomesta niin ihan ensimmäinen lause sen jälkeen oli kuinka hän oli jossain rantalomakohteessa nainut jotain suomalaista ja naureskeli perään, että oli vielä niin nuorikin, ei takuulla edes 18 vuotias. Tuon saman olen kuullut lukuisia kertoja ja minua on alkanut asia ituttamaan, paskat se minun vikani ole jos suomalaiset naiset ovat mitä ovat, minä en asialle voi yhtään mitään.

TemppuTanja- not
Alkuperäinen kirjoittaja Tempputuomas:
Kyllä, pahin oli juurikin tälläinen tilanne, että olin Lontoossa punttisalilla ja ihan tuntematon mies tuli juttelemaan (siellä on hieman erilainen salikulttuuri kuin meillä eli tuntemattomat voivat puhua keskenään) ja kun kävi ilmi, että olen Suomesta niin ihan ensimmäinen lause sen jälkeen oli kuinka hän oli jossain rantalomakohteessa nainut jotain suomalaista ja naureskeli perään, että oli vielä niin nuorikin, ei takuulla edes 18 vuotias. Tuon saman olen kuullut lukuisia kertoja ja minua on alkanut asia ituttamaan, paskat se minun vikani ole jos suomalaiset naiset ovat mitä ovat, minä en asialle voi yhtään mitään.

No arvaappa milta tama tuntuu ns kunnollisesta suomalaisesta naisesta!

Asun Lontoossa, ja juurikin kuntosalilla kerran ihmettelin miksi eri kerroilla kolme erilaista kreikkalaista miesta tuli juttelemaan minulle. Yhden kerran kuulin joidenkin puhuvan siita miten ne "kreikkalaiset olivat lyoneet vetoa kuka saa sen suomalaisen ensin sankyyn".

Herranjumala sita hapean maaraa! Sen jalkeen minun piti sitten ottaa se toiseksi pahin stereotypia kayttoon, eli "kylma ja kova suomalainen", jotta nama eivat kuvittelisikaan onnistuvansa vedossa.

Itse satun olemaan viela sellainen ihminen joka ei ole koskaan yhdenyonsuhteita viettanyt, rakastan seksia- parisuhteessa rakkaan miehen kanssa.

Siksi minakin hapean ja harmittelen naita ns helppoja suomityttoja, silla me ns kunnolliset naisetkin saamme karsia nahoissamme tasta ERITTAIN RANKASTA MAINEESTA JA KATEGORISOINNISTA!

Maarit76
http://www.netn.fi/397/netn_397_rant.html

"Muukalaisen ruumiista on muodostunut sekä länsimaisten seksifantasioiden ja seksitabujen käsittelyareena että geopoliittisten valtarakenteiden leikkauspinta. Juuri kolonialismi on nähty eroottiseksi projektiksi, jossa eläimelli-sen ja vaarallisen seksuaalisuuden myytit käyvät eurooppalaisten vaihtamista hyödykkeistä. Seksismin, kolonialismin ja rasismin puhetavoille onkin yhteistä sekä naisten että muukalaisten eläimellistäminen ja lapsellistaminen, millä on oikeutettu heidän fyysinen holhoamisensa. Tähän on vaikuttanut myös luonnontieteissä ja filosofiassa, kuten kartesiolaisuudessa, luotu ajatus persoonattomasta ja esineellistetystä ruumiista, jota voitiin tutkia tieteen etäisellä, kylmällä katseella."

"Muukalaisten erotisointiin ja primitivisointiin on kytkeytynyt usein sukupuolijakoja, joissa muukalaismiehet ovat edustaneet vaarallista seksuaalisuutta ja demonista vihamielisyyttä, kun taas muukalaisnaiset eksoottista aistillisuutta. Kolonialistisella ajalla ei-länsimaiset "alkuasukasmiehet" oli tapana esittää paikallisiksi hirviöiksi, jotka samalla edustivat seksuaalista uhkaa valkoiselle naiselle. Tätä asetelmaa on kutsuttu "kaunotar/hirviö"-tarustoksi, jota on suosittu seikkailukertomuksissa."

Maaritille
Niitä "muukalaisia" erotisoi kyllä Suomessa enimmäkseen naiset... Kauheella raivolla juostaan ulkkisten perässä. Sanooko esim. Steven Thomas tai George Kings mitään? Miehet on enimmäkseen vähän turhan ujoja lähestymään ulkkisnaisia.

Mut ihan ymmärrettävää tuo sinällään on, Suomi on aika syrjässä ja kyllähän täällä aika juntteja vielä ollaan. Mutta on ihan bullshittiä väittää, että suomalaisten naisten käytös olis tässä asiassa jotenkin hillittyä tai että "muualla" naiset olisivat vielä innokkaampia ulkkisten perään.

Maarit76
Jaa, mun mielestäni miehet erotisoi nimenomaan myös thaimaalaisia jne aasialaisnaisia ja valittavat usein että suomalaiset naiset on lihavia sotanorsuja. Miehet ovat aivan yhtä pahoja stereotypioiden ruokkijoina. Oikeesti, kelle se kuuluu ketä kukakin käy "tapailemassa".

Maaritille
Mun nähdäkseni suomalaiset miehet eivät kuitenkaan läheskään niin aktiivisesti juokse thaikkujen perässä. Eikä se kellekään kuulu ketä kukin tapailee, mutta on muakin hämmästyttänyt monessa eri yhteydessä, miten yleistä ulkkisten tapailu suomalaisilla naisilla on. Se on melkein vimmaista se metsästys joskus. Just vaikka siellä briteissä on paljon harvinaisempaa, että naiset ravaisivat _kaikkien_ ulkkisten perässä, ja ei niitä stereotyyppisiä latin lovereitakaan ihan samaan tapaan kai himoita kuin Suomessa.

Mut: syrjäinen maa, pieni kansa jne. jne. Selittää osaltaan.

Kokomusta
Hyvä se vaan olisi, jos suomalaiseen geeniperimään tulee uutta verta muualta. Ja mikäs siinä on vikana, jos näitä "ulkkareitten perässä juoksevia naisia" ei itseään homma haittaa - siinähän nauttivat kun saavat komeaa urosta, joilla on usein vähä´n ronskimmat otteet seksissäkin kuin suomalaisilla nyhveröillä. Minä ainakin valitsen juuri sellaisen miehen, joka minua kiihottaa ja kiinnostaa, ei sillä ole mitään merkitystä onko mies suomalainen vai ulkkari. Jos on vähänkään enemmän maailmalla liikkunut, niin ei sillä kumppanin tai panon alkuperämaalla ole merkitystä - ne on juuri niitä ilman naista jääneitä luusereita, runkkareita, joita ärsyttää jos suomalaiset naiset valitsevat mieluummin vaikkapa eri värisen (hui kamalaaa) miehen seksikumppaniksi. Voivoi, eipä kaikilla ole mitään syytä valittaa :)

Ja jos jotakuta naista hävettää kanssasisarien "huono maine", niin on kyllä aika alkeellisella itsetunnolla varustettu ihminen jos muiden tekemät valinnat tuottavat jopa häpeää! Kasvakaa vähän.

Jaahasta jaa
Tunnen paljon ulkomaalaisia miehiä, eikä heistä kukaan ole koskaan ainakaan minulle puhunut "panemisistaan" mitään, eivätkä päivitelleet suomalaisnaisten mainetta - en ole moiseen törmännyt siis missään muualla kuin Ellien palstoilla. Yksi ystävättäreni on ulkomaalaissyntyisen naisen kanssa naimisissa, muiden tuttujeni puolisot ovat sieltä heidän "alkuperäismaistaan".

Itse olen ollut nyt kymmenen vuotta nykyisen mieheni kanssa ja sitä ennen olin edellisen mieheni kanssa 15 vuotta, joten ainakaan omalta kohdalta en voi allekirjoittaa sen enempää "huoraamista" kuin kenenkään perässä juoksemistakaan. Ensimmäisessä avioliitossani seksielämä valitettavasti kuihtui ajan myötä, mutta silloinkaan en pettänyt, vaan turvauduin sitten omin käsin onneen -metodiin. Nykyisessä liitossani ei seksielämäkään ole onneksi osoittanut laantumisen merkkejä.

Niin ja ihan supisuomalaisia olivat sekä entinen että nykyinenkin mieheni.

Korjaan korjaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jaahasta jaa:
Yksi ystävättäreni on ulkomaalaissyntyisen naisen kanssa naimisissa, muiden tuttujeni puolisot ovat sieltä heidän "alkuperäismaistaan".
Siis yksi ystävättäreni on ulkomaalaissyntyisen miehen kanssa naimisissa piti sanomani : ) Tunnen kyllä lesbopariskuntiakin, mutta he kaikki ovat suomalaisia pariskunnan molemmat puoliskot.

No jaa
"Minä ainakin valitsen juuri sellaisen miehen, joka minua kiihottaa ja kiinnostaa, ei sillä ole mitään merkitystä onko mies suomalainen vai ulkkari."

No jaa, kyllä se vähän siltä tuntuu että aika monta suomalaista naista nimenomaan se ulkomaalaisuus miehessä kiihottaa. Ja kun kattoo niitä ulkkisvalintoja, niin ei ne kyllä tunnu poikkeavan suomalaisista sen kummemmin, yleensä vielä enemmän nyhveröitä (just niitä, jotka eivät kotimaastaan naista saa). Tietty kuuluu asiaan sanoa, ettei sillä "muukalaisuudella" ollut asian kanssa mitään tekemistä, mnää oon vaan tälläine kosmopolliitti jne.

Just suomalaisilla naisilla tuntuu olevan tapana, että verrataan miehiä maan mukaan (KAIKKI ulkkikset ihquja kohteliaita miehekkäitä, suomalaiset läskejä juoppo nynnyjä tms.).

Just tuollaista keskustelua jouduin itsekin todistamaan ihan vähän aikaa sitten terassilla, kun täydessä paikassa samaan pöytään istuneet kaksi blondia huusi aiheesta kovaan ääneen (toinen kun oli just mennyt naimisiin ruotsalaisen miehen kanssa ja lupas etsiä kaikille kavereilleenkin sellaiset jne. jne.). :D Sitä vaan ihmettelen, että minkä takia ne mesos aiheesta niin kovalla volyymillä ja sitten aina keskeytti ja katseli muhun päin. :D

Jaahasta jaalle...
"Tunnen paljon ulkomaalaisia miehiä, eikä heistä kukaan ole koskaan ainakaan minulle puhunut "panemisistaan" mitään"

Mietipä nyt vähän. Vai onko sitten suomalaiset miehet sulle "panemisistaan" kovasti kertoillut? :D

Tunnetko muuten yhtään ulkomaalaisia naisia?

Jaahasta jaa
Tunnen ulkomaalaisia naisia, juuri noita tuntemieni ulkomaalaisten miesten puolisoita. Ja ei, oma ystäväpiirini on sen verran sivistynyttä, etteivät ketkään suureen ääneen "panemisistaan" huutele. Mielestäni on aika huonoa käytöstä keskustella panemisista suureen ääneen.

Yhteistyössä