Ihmeelliset menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume

Vieras
Hei!

Minä lopetin viime kuussa pillerit ja sen jälkeen tuli normaali tyhjennysvuoto. Nyt alkoi lauantaina kuukautiset ihan oudosti... Ensin ihan yhtäkkiä vuosin kuin seula ja sen jälkeen vain vähän pientä ruskeaa vuotoa. Seuraavana päivänä sitten alkoi taas vuotamaan runsaasti ja tuli oikein kunnon klönttejä ja sama jatkuu edelleen.. nyt siis neljäs vuotopäivä menossa ja yleensä kuukautiset tässä vaiheessa jo on loppumaisillaan. Ennen kuukautisia oli kamala väsymys, n.viikon verran nännit kosketusarat ja etovaa oloa. Näitä oireita luulinkin raskausoireiksi kuukautisiin asti. Onko muilla pillereiden jälkeen ollut vuoto samantapaista kuin kuvailin vai olisikohan tämä joku ennenaikainen keskenmeno vai mitä? Kuukautiskivut olivat myös melko kovat ja tuntuu että vasta tänään on hellittänyt.

Miten noin muuten olette pillereiden jälkeen tullut raskaaksi..? Niin kovasti toivoisin jo tässä kierrossa plussaavani.. :)

Hei!

Minä lopetin viime kuussa pillerit ja sen jälkeen tuli normaali tyhjennysvuoto. Nyt alkoi lauantaina kuukautiset ihan oudosti... Ensin ihan yhtäkkiä vuosin kuin seula ja sen jälkeen vain vähän pientä ruskeaa vuotoa. Seuraavana päivänä sitten alkoi taas vuotamaan runsaasti ja tuli oikein kunnon klönttejä ja sama jatkuu edelleen.. nyt siis neljäs vuotopäivä menossa ja yleensä kuukautiset tässä vaiheessa jo on loppumaisillaan. Ennen kuukautisia oli kamala väsymys, n.viikon verran nännit kosketusarat ja etovaa oloa. Näitä oireita luulinkin raskausoireiksi kuukautisiin asti. Onko muilla pillereiden jälkeen ollut vuoto samantapaista kuin kuvailin vai olisikohan tämä joku ennenaikainen keskenmeno vai mitä? Kuukautiskivut olivat myös melko kovat ja tuntuu että vasta tänään on hellittänyt.

Miten noin muuten olette pillereiden jälkeen tullut raskaaksi..? Niin kovasti toivoisin jo tässä kierrossa plussaavani.. :)

eikö kukaan nyt vastaa??

Viimeksi muokattu:
Mullakin oli ekat menkat pillereitten jälkeen ihan oudot. Kestivät oikeastaan vain päivän tai pari. Toisesta kierrosta sitten raskauduin, sitä ennen olin syöny pillereitä 10 vuotta.

Pillereitten jälkeen kierto voi olla hetken sekaisin ja menkatkin muuttaa muotoaan. Kaikki on ihan normaalia! Mutta ei se oikeastaan vaikuta raskautumiseen, kyllä mä uskon, että teilläkin on oikein hyvät mahikset tulla raskaaksi vaikka nyt seuraavassa kierrossa!

Pillereiden jälkeen menkat voi olla runsaammat, ja muutenkin kivuliaat. Jotkuthan nimenomaan haluaa syödä pillereita siksi että menkat ei ois niin hurjat. Jos sulla alkaa tulemaan kierto nyt sännöllisesti niin raskautumis todennäköisyys on niin kuin muillakin (20% per kierto väittävät lääkärit). Joillakin pillerit taas sekottaa kierron niin, ettei rasaaksi tulo meinaakaan onnistua.

Yhteistyössä