M
Mies30kymenlaakso
Vieras
Täytyy sanoa että vaimo järjesti kunnon joulun tunnustamalla harha retkensä. Tunnustus tuli kuin kirkaalta taivaalta. Itse en ole pettänyt. Ikinä ketään. Siksi kai uskoin naivisti "meidän" maailman olevan erilainen. Ystäväpiirikin tuntuu pitävän suhdettamme ainutlaatuisena. Parisuhteemme oli molempien? mielestä todella hyvällä pohjalla. Siis seksikin luisti kahden lapsenkin jälkeen kun suhteen alkuaikoina. Pahimmalta tuntuu kuitenkin se että tunteet olivat pettämisessä mukana. Koko elämältä on viety pohja. Yritän kuitenkin antaa vaimolleni anteeksi. En tiedä miten se tapahtuu ja voiko noin pahaa haavaa tukkia. Rakastan vaimoani edelleen. Ja niin vaimonikin minulle väittää. Ja kun haluan yrittää jatkaa suhdetta mutta sisälläni on maailman pahin olotila, tunteiden ristiriidat, sydämen tykytys ja mahavaivat. Ymmärrän vaimoani ettei hän haluaisi kenenkään tietävän tapahtuneesta. Mutta onko minun tukipilareina sitten ainoastaan nämä internetin keskustelupalstat. Toki jotenkin haluaisin itsekin suojella illuusiota satusuhteestamme. Voisiko suhteemme edes jatkua jos tieto siitä leviäsi ystäväpiirissämme?
Kysymys mikä tällä hetkellä pyörii päässäni on: Tulisko minun vaatia vaimoni rakastajaa kertomaan suhteesta omalle puolisolleen. Heilläkin on pieni lapsi. Oma mielipiteeni toistaiseksi on että jos minun perheeni kärsii niin miksei kärsisi myös toisen perhe.
koska tämä ahdistus helpottaa
voiko toiseen enää luottaa
miten helppoa on uudelleen aloittaa seksi
haluaako vaimo jatkaa kanssani vain lasten takia, koska tunnusti tunteet toiseen.
Hyvää Joulua vaan kaikille!
Mies 30, 7vuotta aviossa, 2 pientä lasta.
Kysymys mikä tällä hetkellä pyörii päässäni on: Tulisko minun vaatia vaimoni rakastajaa kertomaan suhteesta omalle puolisolleen. Heilläkin on pieni lapsi. Oma mielipiteeni toistaiseksi on että jos minun perheeni kärsii niin miksei kärsisi myös toisen perhe.
koska tämä ahdistus helpottaa
voiko toiseen enää luottaa
miten helppoa on uudelleen aloittaa seksi
haluaako vaimo jatkaa kanssani vain lasten takia, koska tunnusti tunteet toiseen.
Hyvää Joulua vaan kaikille!
Mies 30, 7vuotta aviossa, 2 pientä lasta.