Montas vuotta sait ? Ei meinaan maksuaikaa vaa linnaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Pena:Minäkin pidän sukkiksista, minä vedän nailonin päähän ja meen haulikon kans käymään pankissa...
Naiset varmaan alkavat nähdä punaista kun miehet alkavat herkutella kuten naisetkin.Ei mies siitä pahene,jos vaikka haluaa herkutella tollasilla NAISTEN hepeneillä.Naisetkin saavat tehdä ihan mitä haluavat,sama oikeus myös miehille.Oikea mies on silti oikea mies,vaikka joskus vain naisille suunnatuilla vaatekappaleilla herkutteleekin.Eilen katselin miesten kenkävalikoimaa.Se oli todella ankee.Suorastaan alkoi tuntua,mitä pahaa me miehet olemme tehneet?Entäs naisten kenkäosasto,varmaan tuhat eri mallia toinen toistaan loistokkaampia kenkämalleja tarjolla.Mikä vika naisissa on,he eivät tyydy ihan vähään?Toista me miehet,meidän on pärjättävä lähes kerjäläisen ryysyissä.Emme taida ansaita sen enempää.Hyvin meikatun naisen rinnalla tunnen olevani joku viidennen luokan pummi.Alkuperäinen kirjoittaja nailon:mun on ihan pakko ostella nailonia ,tänäänkin 20 den sukkia.tehtaanmyymälä penkolan vierailuja pitää tehdä vähän väliä,siellä kun on kaikkea kivaa.alennus myynnit alkaa, sieltä löytyy sukkiksia,sukkia,kuviollisia,värillisiä nam. .
Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.
Minulla aika samanlainen tilanne vaimoni kanssa ja heti ensimmäisen mekko päällä suoritetun seksisession jälkeen vaimo vaan totesi, että jos jollain vaatekappaleella saa tuollaisen stondiksen aikaiseksi, niin saat pitää päälläsi ihan mitä lystäät. Siitä se sitten lähti...Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.
yksi tarina tämäkin.naimisissa lähes 30vuotta, itsellä ikää yli 50 suhteen alussa kerroin mieltymykseni sain
ns."omaa aikaa" toteuttaa feminiinisiä tarpeitani.sitten
normaalit perheen lisäykset, pitkä väli ilman heh tyttöilyä.ikinä en ole hänen kanssaan mekkoillut,6vuott
a sitten tulin ns,kaapista ulos ja osallistuin ensimmäisiin
fetissibileisiin ihan luvan kanssa .siitä asti olen pyrkinyt
olemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ,koska siellä ei
tarvitse selitellä mitään. tuossa aiemmin mainittiin vaimon määräämänä tuli vedettyä sukat tai sukkikset jal
kaan ,en kyllä jaksa sitä uskoa .itse aloitin äidin asuista
15vuotiaana ja kyllä se sieltä asti on ollut mukana kuvi-
oissa.ruokahalu kasvoi syödessä ja nyt ajelen säärikar-
vat. meikkaan .käyn ihonpuhdistuksessa .ja mitä pahin-
ta tai parasta ,minusta on tullut bi-seksuaali .olen työ-
elämässä niin suomalainen mies kun voi olla,mutta kun
"tytöksi" laittaudun niin jo arvomaailma muuttuu.mutta
nautin joka hetkestä tänä päivänä enemmin toisena päivänä kiroan ,elämä on säätämistä ,joskus tulee mie-
leen lopettaa tämä harrastus,paranisiko siitä elämänlaa-
tu tuskin.