Miehellä nailonit/naisten alusvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja sukkahousu-mies
  • Ensimmäinen viesti
Amar
Minkäköhän takia pitäisi mennä hoitoon semmoisen asian vuoksi mistä nauttii? Sehän on ihan järjen vastaista. Hoitoon pitäisi mennä nää hoitoon ohjaajat. Niillähän tuntuu olevan suurin ongelma tämmöiset asiat.
Itse käytän joskus kumialusasuja ja muitakin kumiasuja, kuin myös vaimo silloin tällöin. Ja se että vaimo pukee viekottelevasti sukkahousut minun jalkaani, tuntuu ihan ältsin hyvältä. Yes, nauttikaa siitä mistä pidätte.
 
tosi mies
on aivan mahtavaa kääriä läpinäkyvät muovihousut rullalle käsissä ja alkaa pujottamaan niitä jalkaansa. siinä alkaa penis kovettumaan tosi rivakasti .vaimo koskettelee hyväilee penistä samalla . ai kun tekee hyvää
 
Kirsi_trans
Minulle kävi liki 30 avioliittovuoden jälkeen niin, että vaimolleni selvisi kiinnostukseni naisten vaatteisiin.
Kaikki tapahtui, koska olin ollut huolimaton tietokoneen kanssa ja vaimolle selvisi, että olen ollut nettiyhteydessä transvestiittien kanssa.
Hänelle tämä kaikki tuli täydellisenä yllätyksenä ja hän syytti minua homoksi petturiksi, vaikka ei minulla ole ollut mitään fyysisiä suhteita näiden ihailemani ”naisten” kanssa.
Eroonhan me siinä sitten päädyttiin kun minuun ei kuulemma enää voinut luottaa.
Tämä on vähän ristiriitaista, sillä ero otti kyllä koville ja kaipaan vaimoani, mutta tavallaan se vapautti minut harrastamaan tätä naiseksi pukeutumista. Voihan nyt pukeutua kotona ihan vapaasti millaisiin asuihin tahansa ihan silloin kuin minua huvittaa.
Luin tuota viestiketjua, enkä yhtään ihmettele muiden pukeutumista harrastavien tuntemuksia. Esim. riikka60 kertoo hyvin miltä tuntuu laittautua ”naiseksi” mahdollisimman hyvin. Olen hänen kanssaan ihan samaa mieltä miten ihania hetkiä ne ovat ja meillä yksin eläviltä se on vapaampaa. Lisäksi nyt voin olla vapaasti yhteydessä toisiin transvestiitteihin.
Tämä kyllä kuulostaa täysheterosta ihan hullulta, mutta minä olen outo tässä suhteessa.
 
sivhos
Aika hassua.Mieheltä kielletään lähes kaikki.Olen sellainen tavan hetero,haluan kokeilla joitain asioita.Kalsarit,silkkiä,satiinia,aivan mahtavia kalsareita.Entäs korkkarit?Olen kokeillut niitä ja yritän päästä naismaailmaan ja korkkarisuunnittelijoiden ajatusmaailmaan.Lopputulos,kalsaripuoli ,materiaalit myös miesten alkkareihin,saavat naisetkin sivellä sileetä kangasta ennen riisumista.Korkkarit,ylvään näköinen kenkä.Aikoinaan miesten jalkine,sitten myöhemmin siitä tehtiin naiselle seksikäs jalkine.Tälleen täysin heterona,mielestäni miehille pitää suunnitella tyylikkäitä korollisia,ylväitä kenkiä.Naisille kenkämalleja suhteessa miehiin,on noin,10-1000.Ei tarvi leimata ketään joksikin jos pukeutuu tyylikkäästi.Näin heterona,pidän korkkiksia jalassani ja joskus ihmettelen,mikä näissä oikein on?Joku visuaalinen aspekti niissä on,ei välttämättä seksuaalinen.Se on vaan niin hyvännäköinen kenkä ja siinä kaikki.Miesten kenkävalikoima aikalailla aneeminen.
 
miska 32
Pidän säännöllisesti päivittäin alusvaatteina rintaliivejä ja pitkiä sukkanauhaliivejä tai korsetteja. Kesäisin käytän naisten pikkuhousuja päivin ja öin. alunperin aloitin käyttämään korsetteja kipeän selän takia, mutta nyt vain niiden tuottaman mielihyvän takia. Vaimoni tietää pukeutumiseni ja on ostanut tai antanut omia pikkuhousujaan tai housuliivejään minulle. Hänen rintaliivit eivät sovi munulle, sillä niitäkin hän olisi antanut. Sukka housuja en ole käyttänyt, mutta kuka tietää milloin...
 
"Minna-Maaria"
Kuulostaa tutulta! Erottuani olen päässyt ulos tyttölookissa ja miespukeutumisenikin on muuttunut radikaalisti. Kun olen värianalyysin mukaan kevät, olen jättänyt mustan ja valkoisen tyystin pois. Sen sijaan ilottelen kirkkailla ja raikkailla väreillä, niin töissä kuin vapaallakin. Naisten osastolta löytää kivoja neuleita ja värikkäitä housuja. Kauluspaidat ovat malliltaan kivoja, kaulus jää yleensä auki kaulalta. Krakaa en ole 15 vuoteen käyttänyt, joten sekään ei tuota tuskaa kyseisenmallisen kauluspaidan kanssa.

Jotenkin tuntuu, että miehille on pelkkää tummaa tarjolla, ja leikkaus vaatteissa kuin säkin päälleen pukisi....
 
JK76
Itse olen käyttänyt naisten alusvaatteita, stringejä ja "tavallisia" jo viitisen vuotta. Aikaisemmin käytin miesten stringejä, kun niitä alkoi tulla markkinoille. Naisten alusvaatteissa miellyttää materiaali, on joustavaa, hengittävää ja kiiltävää. Miesten vaatteissa yleensäkin ärsyttää nuo materiaalit, on puuvillaa ja vähän joustavampaa puuvillaa... Esim. jumpassa olen käyttänyt mustia naisten pikkareita, ovat mukavat trikoiden alla eivätkä herätä pukuhuoneessa kummastusta. Toivoakseni ;)

Aikaisemmin sai naisten stringeistä suurempia kiksejä, nyt nuo vetää jalkaan siinä missä aikaisemmin bokserit. Hyvältä ne toki tuntuvat, töissä välillä miettii että mitä jos muut tietäisivät... Välillä pitää varoa ettei stringit näy, kun kumartelee ja paita nousee ylös. Varmasti naiset ymmärtäisivät, miehistä en olisi niin varma...

Pikkuhousukauteni alkoi nykyisen tyttöystäväni myötä, joka opetti muillekin pahoille tavoille, esim. ajelemaan kainalo- ja alapään karvat. Välillä hän ostelee minulle pikkareita, välillä ostan itse. Joku aika sitten hän osti minulla ensimmäiset rintaliivini ja teki "rinnat" laittamalla sokeria sukkahousujen sisään! Kieltämättä mielenkiintoinen tunne, rinnat näyttivät aika hyviltä. Sittemmin ostin yhden bodyn, joka on miellyttävät tiukka vaatteiden alla. Ongelma on lähinnä oikean koon löytäminen, kun on vähän mahakas ja harteikas... Sängyssä ei ole noita käytetty, ehkä se ei kiinnosta häntä sillä tavalla. Kehuu kyllä, että peppuni näyttää hyvältä stringeissä ja trikoissa.

Myös muutamat naisten housut löytyy. Kerran kun olin HM:ssä sovittamassa housuja löytyi kopista naisten farkut, oli pakko kokeilla ja nehän sopi! Armoton seisokki tuosta seurasi, pakko oli ostaa. Näitä housuja käytin erotiikkamessuilla, sopivat siihen ympäristöön ihan hyvin kun olivat pirun tiukat... Sukkahousuja, sellaiseia paksumpia, olen käyttänyt talvisin pitkien kalsareiden sijasta. Ovat vaan niin hankalat pukea, että ei tule useammin käytettyä. Säärikarvatkin pitäisi ajella.

En koe itseäni kovin erikoiseksi, kokeilunhaluinen olen ollut aina. Tää on vaan mun juttu.
 
Sivhos
Miehet ovat aina tykänneet naisten alusvaatteista.Niissä miellyttävä materiaali,seksikkyyttäkin sopivasti.Ei siinä mitään ihmeellistä,jos hankkii itselleen silkkiset kalsarit,vaikkakin olisi naisten osastolla myytävänä.Jos vain muna pysyy housuissa,silloin ok.Rintsikkapuoli on toinen juttu.Korkokenkä on myös miesten himoja.Haluavat saada naisensa korkokengissä sekstaillessa.Rohkeesti vaan kokeilemaan,sittenpä tietää,mitä on mikin.
 
nailon
mun on ihan pakko ostella nailonia ,tänäänkin 20 den sukkia.tehtaanmyymälä penkolan vierailuja pitää tehdä vähän väliä,siellä kun on kaikkea kivaa.alennus myynnit alkaa, sieltä löytyy sukkiksia,sukkia,kuviollisia,värillisiä nam. .
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja nailon:
mun on ihan pakko ostella nailonia ,tänäänkin 20 den sukkia.tehtaanmyymälä penkolan vierailuja pitää tehdä vähän väliä,siellä kun on kaikkea kivaa.alennus myynnit alkaa, sieltä löytyy sukkiksia,sukkia,kuviollisia,värillisiä nam. .
Naiset varmaan alkavat nähdä punaista kun miehet alkavat herkutella kuten naisetkin.Ei mies siitä pahene,jos vaikka haluaa herkutella tollasilla NAISTEN hepeneillä.Naisetkin saavat tehdä ihan mitä haluavat,sama oikeus myös miehille.Oikea mies on silti oikea mies,vaikka joskus vain naisille suunnatuilla vaatekappaleilla herkutteleekin.Eilen katselin miesten kenkävalikoimaa.Se oli todella ankee.Suorastaan alkoi tuntua,mitä pahaa me miehet olemme tehneet?Entäs naisten kenkäosasto,varmaan tuhat eri mallia toinen toistaan loistokkaampia kenkämalleja tarjolla.Mikä vika naisissa on,he eivät tyydy ihan vähään?Toista me miehet,meidän on pärjättävä lähes kerjäläisen ryysyissä.Emme taida ansaita sen enempää.Hyvin meikatun naisen rinnalla tunnen olevani joku viidennen luokan pummi.
 
Malla
Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.
 
84&&
Naisten pikkareiden materiaali miellyttävän tuntuista materiaalia. Sileetä, liukasta joustavaa kangasta. Peniskin tykkää olla tollasissa pikkareissa. Ja nainen tykkää hiplata penistä hyvännäköisten pikkareiden päältä.
 
11111
Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.

Olet hyvin mielenkiintoinen nainen ja sinun kaltaisia pitäis olla enemmän tässä maailmassa niin muuttuis käsitykset vapaammaksi ja miehetkin voisivat pitää mieleisiään vaatteitta,nailoneita leninkejä ja muuta naisellista vaatetta.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija
Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.
Minulla aika samanlainen tilanne vaimoni kanssa ja heti ensimmäisen mekko päällä suoritetun seksisession jälkeen vaimo vaan totesi, että jos jollain vaatekappaleella saa tuollaisen stondiksen aikaiseksi, niin saat pitää päälläsi ihan mitä lystäät. Siitä se sitten lähti...
 
Viimeksi muokattu:
yksi
Se on todella ihmeelistä mikä niissä nailonisissa alus vaateissa saa niin hyvän olon tunteen että haluis olla aina sellaset päällä ja samaten mekko ja muuta kivaa hepenettä ja todella haluisin tietää naisten kanan sellasia miehiä kohtaan.
 
päivikki
yksi tarina tämäkin.naimisissa lähes 30vuotta, itsellä ikää yli 50 suhteen alussa kerroin mieltymykseni sain
ns."omaa aikaa" toteuttaa feminiinisiä tarpeitani.sitten
normaalit perheen lisäykset, pitkä väli ilman heh tyttöilyä.ikinä en ole hänen kanssaan mekkoillut,6vuott
a sitten tulin ns,kaapista ulos ja osallistuin ensimmäisiin
fetissibileisiin ihan luvan kanssa .siitä asti olen pyrkinyt
olemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ,koska siellä ei
tarvitse selitellä mitään. tuossa aiemmin mainittiin vaimon määräämänä tuli vedettyä sukat tai sukkikset jal
kaan ,en kyllä jaksa sitä uskoa .itse aloitin äidin asuista
15vuotiaana ja kyllä se sieltä asti on ollut mukana kuvi-
oissa.ruokahalu kasvoi syödessä ja nyt ajelen säärikar-
vat. meikkaan .käyn ihonpuhdistuksessa .ja mitä pahin-
ta tai parasta ,minusta on tullut bi-seksuaali .olen työ-
elämässä niin suomalainen mies kun voi olla,mutta kun
"tytöksi" laittaudun niin jo arvomaailma muuttuu.mutta
nautin joka hetkestä tänä päivänä enemmin toisena päivänä kiroan ,elämä on säätämistä ,joskus tulee mie-
leen lopettaa tämä harrastus,paranisiko siitä elämänlaa-
tu tuskin.

Voi kun on melkein samanlainen tarina kuin itselläni, mutta sillä erotuksella etten ole tullut kaapista ulos. Eli toteutan tätä naisellista puoltani muilta salassa. Minäkin muistan, että ensimmäiset kokemukseni naisten (äidin) vaatteisiin pukeutumisesta ajoittuvat sinne murrosikään. joten nyt viisikymppiseksi ehtiessäni olen jo ehtinyt laittautua naiseksi monen monta kertaa. Kyllähän se ruokahalu kasvaa syödessä, niinkuin tässäkin harrastuksessa. Asuja on kertynyt jo niin paljon, että osa on jo varastossa, vaikka joskus alkuaikoina pari kertaa päätin lopettaa kokonaan ja hävitinkin kaikki naisten vaatteet ja tarvikkeet. Eihän se kuitenkaan koskaan onnistunut, vaan pakko oli palata tämän ihanan harrastuksen pariin. Se vaan on mahdottoman ihanaa pukea ylleen tiukka korsetti jonka jälkeen tuntee itsellä naisellisemmat muodot. Tietysti minäkin olen opetellut meikkaamaan ja opettelen vieläkin. Koska olen luonnostani vaaleahiuksinen, tykkään käyttää blondi peruukkia. Koska esiinnyn näin vain kotioloissa, niin uskallan pukeutua tosi seksikkäisiin asuihin, tiukkaan puseroon ja minihameeseen sekä korkeakorkoisiin kenkiin. Tälläinen pukeutuminen kiihottaa minua ja kun olen tullut vanhemmaksi, olen tullut vakuuttuneeksi ettei minun kannata yrittää enää eroon tästä mieltymyksestäni. Minunkaan elämänlaatu ei siitä paranisi, vaan olisin päivastoin onneton jos en saisi toteuttaa fantasiaani.
 
Viimeksi muokattu:
nailonit
Olin nuorena vanhemman naisen synttäreillä, kaato vahinkossa viinit housuille. Laitoin housut kuivumaan enkä muistanut että oli ohuet ja läpinäkyvän sukkahousut jalassa. Eukko innostui katselemaan minua kun kiihotuin. Halus että laitan sen sukkanauhat ja sukat jalkaani, sitä kiihotti katsella minua ilman housuja. En ollut ennen alasti naisen edessä enkä muutenkaan, kyllä mamma opasti kunnolla. Aamulla herättin ja kummallakin oli sukkanauhat ja verkkosukat jalassa, se kiihottu heti aamusta kun pidin sen alusvaateita ilman housuja.
 
MB
Olen pukeutunut naisten alus- ja muihin asuihin niin kauan kuin muistan. Olen keski-ikäinen ja avioliitossa ihanan puolison kanssa, joka ymmärtää, hyväksyy ja pitää siitä, että olen transu. En pukeudu siksi, että saisin siitä jotain kiksejä. Pukeudun lähes päivittäin ja liikun myös ulkona pukeutuneena. Olen biseksuaali ja pidän myös miehistä, mutta vain silloin kun olen naisena ja se on puolisoni mielestä ymmärrettävää, niinhän naiset pitävät :). Minulla on vuosien aikana ollut pari vakituisempaa miesystävää joita olen tapaillut ja puolisoni on tietoinen siitä, on jopa nänyt minut miehen kanssa rakastelevan ja hänestä se oli hyvin kiihottavaa. Avioliittomme on hyvä ja rakastamme toisiamme, eikä minulle tulisi mieleenkään pettää puolisoani toisen naisen kanssa.

Miksi useiden naisten on vaikea hyväksyä miehissä myös naisellinen puoli? Mitä pahaa teemme heille? Koska minusta löytyy myös tämä naisellinen puoli, voimme varmasti helpommin jutella vaikeistakin asioista kuin ns normiperhe. Meistä on ihanaa keskustela naisten juttuja:).

Ehkä naiset pitävät enemmän väkivaltaisista juoposta miehistä kuin kaltaisistani, jotka huolehtivat ulkonäöstään ja osaavat olla myös helliä. Ei muuta kuin mekko päälle ja menoksi.....
 

Yhteistyössä