Yllätynyt
Mun poikaystäväni tykkää sukkiksista, naisten pikkupöksyistä, korseteista jne. ja pitää vapaa-aikanaan mekkoa tai hametta ja toppia. Minusta se on vaan kivaa ja seksikästä ja jos se saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi, ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Itse asiassa se on vain kiva lisä seksiin, erityisesti jos molemmat pukeutuvat hepeneihin. Minua se ei tee vähemmän naiseksi (itse olen hyvin naisellinen ja tykkään kauniista alusvaatteista) eikä häntä vähemmän mieheksi. Sen jälkeen kun hän suhteen alkuvaiheessa kertoi asiasta, olen vain kannustanut häntä pukeutumaan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja kokeilemaan uutta kuten korkkareita. Meikki ei sopinut joten se jäi yhteen kokeiluun. Olemme käyneet yhdessä alusvaate- ja mekko-ostoksilla, kokojen arvioiminen tosin on välillä hankalaa. Itse vain kannustaisin miehiä kokeilemaan ja löytämään juttuja jotka tuntuvat seksikkäiltä ja hyviltä.
Vanhempi tuttuni halus että pidän sen korsetteja ja verkkosukkia. Ajattelin että kokeillaan jos haluu katsoo nuorta. Piti itsekkin sellaisista. myöhemmin kaivo sauvoja laatikostaan ja halus että mä olen sen naispuolinen hoito ja innostu kunnolla kun mulla oli punaset sukat ja korsetit. Tuli siinä oltua eukolle sen (narttu) niinkuin se halus nimitellä. En tiennyt että oli sellaisia haluja mutta annoin tehdä vaikka sillä olikin toiset dildot liian isoja, mutta halus että alistun vaikka tuntukin sen käsittelyssä. Avartava kokemus nuorena olla mamman "hoito"koko yön.
Viimeksi muokattu: