Ihastumisen merkit miehessä??

• Viestiketjun aloittaja pohdiskelija(N)
  • Ensimmäinen viesti
Yritän
Poimintoja ja omia ajatuksia.

"Ajattelin, ettei mies ole kiinnostunut… otti minuun yhteyttä… olin varautunut… rohkeita katseita, hakeutui seuraani… annoin itselleni ihastumisen vallan… en koskaan kohdannut miehen katsetta… Voiko kiinnostus päättyä päivässä?"

KÄYTTÄMISTÄNI TERMEISTÄ
Kiinnostus – on lievää, loppuu sekunnissa kun tympeää tapahtuu. Pettymyksiä ei siedetä.
Ihastus – on rakastumisen esiaste, välimuoto. Pienpettymyksiä siedetään.
Rakastuminen – on 'pysyvää' (ns. alkuhuuma ? 2v). Pettymyksiä on 'pakko' sietää.
Kirjoitan lähinnä rakastumisen näkökulmasta, oli lainaukset sitä tai eivät.

TUNTEET MIEHESSÄ - miten se ilmenee ja miten hän käyttäytyy?

"Ei tarvitse edes olla selvännäkijä, kun pystyy lukemaan miehen ajatukset."
Siitä päätellen että tästä jatkuvasti kysellään, on asia kiistanalainen. Voisin myöntää täysinkin, mutta kovaa porua pidetään siitä ettei mies puhu. Siksi väitetään ettei tunteistakaan tiedetä. Kaikenhuipuksi miehen pitäisi tuntea naisen haluamalla tavalla tai muuten naisen tunteet ovat muka miehen vastuulla.

"Naisista on paljon vaikeampi nähdä mitä he ajattelevat."
Kerroin mietteliään näköiselle avovaimolleni mitä hän ajattelee. Hän kysyi: "Miten voit tietää?". Leikilläni vastasin: "Osaan lukea ajatuksia.", mihin hän reagoi pelästyen ja totisena kysyi: "Osaat vai?". Sanoin sen olleen vitsi ja etten osaa, mihin tämä lisäsi ettei oikeastaan ihmettelisi vaikka osaisin.

Tunteita, ajatuksia voi yrittää salata jos siihen on intressi. Sanoisin että kiinnostusta ei naisesta juuri näe, sen hän peittää hyvin, mutta rakastumisen näkee helpommin kuin miehestä, mitä on taas enemmän miehen tapa hillitä. Kumpikin epäonnistuu silti enemmän tai vähemmän.

"Tuskinpa on olemassa mitään yleispätevää merkkiä"
Monet yksityiskohdat ovat yksilöllisiä. Samankaltaisuuttakin (arkkityyppistä) on ja kummallekin sukupuolille yhteistä:
"Yrittää hivuttautua lähellenne… hiukan koskettaa… kiinnostunut ajatuksistanne… katse jää kiinni… haluaa auttaa… muutamia "outoja" asioita… ei oikein huomioi ympäristoään… kuuntelee vain sinua, ja hymyilee paljon… vaivaantunut hiljaisuus… tikusta asiaa… töksähtäviä, jos on ujompi"
Nämä eivät ole selviöitä. On suurta…"epävarmuutta ilmassa"

"mitenkä ujosta miehestä huomaa?"
Rakastuneesta tulee ujo, koska hän pelkää kuollakseen ja ujosta tulee ujompi. Aluksi halutaan hämillään peitellä.
"en vain huomannut hänen "viestejään"... oli jo jonkin aikaa kaukaa ihaillut… myöhemmin vasta ymmärsin"

Esteet aiheuttavat estoja, on hillittävä itsensä:
"eräs mies on hyvin kiinnostunut… olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon… emme pidä lainkaan yhteyttä"
"niiden sanojen paino olisi liian suuri."

EROAVUUKSIA:
Nainen pysyy mieluiten passiivisena (luulotellen).
"kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi"
Mies haluaa levottomuuksissaan edes jotain merkkiä.
"pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu"

Nainen saa vihjeen, mutta pelkää uskoa.
"Onko tämä mies nyt kiinnostunut… ovatko viestittelyt vain "ego boosting"?"
Pelko tekee araksi.
"tykkäävänsä on sanonut , muttei muuta!"

Ujoinkin mies saattaa tuskastua ja lopulta ilmaista asiansa harvinaisen selvästi:
"hän laittoi viestiä jossa suoraa tekstiä... olin ihmeissäni"
Nainen tarkkailee vihjeitä ja kontrasti on melkoinen.
"sanoi minulle että on rakastunut – jäinkin ihmettelemään"
Jännittävämpi juttu – miten suhtautua – onko tässä vaara? ON!
"poika tekee just noita kaikkee mulle koulussa ;D"
Melko selvä tapaus. Se imartelee, hivelee itsetuntoa, mutta ehkä on hyvä pitää pää kylmänä?

"en tiedä itse mitä häntä kohtaan tunnen, vatsaa kipristää joka kerta kun häntä ajattelen!"
Pelätään ja siksi epäroidään viimeisen päälle. Hämmennyksessä on hyvä tyynnytellä sisintään. Vähätellään, jopa kielletään. Kurja riski!
"jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta."

Samaan aikaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta:
"Jotain tuollainen miehen käytös osoittaa, jos antoi nron."
Mitä se on kun…
"on sellainen maine"
…ja mitä siitä seuraa?
"lankeat hänen virittämäänsä verkkoon"
"Oletko sellainen nainen joka on helposti saatavilla?"

– TERVETULOA – kynnysmatoksi!
Suunnaton, lähes täydellinen valta rakastuneeseen, sitä ainakin pelätään.
Jos D/s on eräänlainen fetissi voi helpottaa tai ei. Sekin on vain leikki, minkä pitäisi tapahtua turvallisissa oloissa.

ESTEET + PELOT = ESTOT
– liian iso riski
– joutuisi uudestaan tyhjän päälle
– jos meistä ei tulisikaan mitään?
– kuka voi taata
Takuita ei ole. On hypättävä tuntemattomaan ja uskottava että 'jokin' kantaa.

Rakastuminen valtaa mielen:
"asia painaa minua todella paljon!" – "Jos kiinnostaa riittävästi, jättää kaiken muun"
Mikä on riittävästi, eikö jo liikaakin? Ainoastaan rakastunut tahtoisi näin, mutta ei uskalla.

On haaveita…
"kovasti toivoisin, että hän jättäisi kaiken minun vuokseni… en todellakaan haluaisi sitä kontolleni!… en voi luvata"
…ja realiteetteja.
"kurjaa että ihmiset ihastuvat ja ikävöivät, mutta ei "ole lupaa""

Sosiaalinen paine, kuri, syyllistäminen yms. pitää jokaista aloillaan, toistaiseksi.
"jättämään kaiken ja ajattelemaan vain omaa napaansa pelkän ihastumisen vuoksi"
"Hän ajattelee rationaalisesti" – "kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin" – "oikeudenmukainen ei jätä "kaikkea muuta"
Olisi huippuhäpeällistä tehdä kauhean nolosti.

Muitakin aivan todellisia kauhuja on:
"Hän on tällä hetkellä tyytyväinen elämäänsä"
Sellainen ihminen ei rakastu. Yksipuolisena se on kammotus.

"itse haluan elämältäni enemmän"
Sen on oltava molemminpuolista, mikä on harvinaista.

Epäonnistumisen ja hylätyksi tulemisen pelko:
"en kuitenkaan loppupeleissä riitä hänelle, vaikka hän on aivan ihastunut minuun. Minä en ole ihastunut häneen"
Ei uskalleta rakastua. Sitä perustellaan ennakoimalla, jopa ajattelemalla toisen puolesta.

"Tunteita voi hallita"
Rakastumista ei voi, jos se on tapahtunut, tapahtumisen voi estää.

"en vain ole hänelle riittävän sopiva; olen liian… Hän ei halua minua, vaan"
Rakastuminen edellyttää vastakohtaisuutta, täydentävyyttä. Rakastunut ihailee näitä ominaisuuksia ja janoaa siksikin yhteensulautumista. Terapeutit puhuvat saman asian olevan syynä suhteen alulle ja lopulle. Voisi olla tämä vastakohtaisuus. Se kiinnittää huomion ja synnyttää arvostusta, myöhemmin rasite, lopulta aihe halveksua?

"En kiinnosta häntä siis riittävästi."
Parempi päättää hänen puolestaan? Jos riskiä ei ota, estyy rakastuminenkin. Haaste on rankka, eikä sen voittaminen pelkästään omissa käsissä.

RAKASTU KÄRSI JA UNHOITA – "syitä jäädä huonoon suhteeseen"

Tottumus on toinen luonto.
"Me vain olemme ja se on itsestään selvyys koko meidän suvullemme!" – "Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä"
Vääryyden taakka ja omatunto.

Voittaako velvollisuus… ei.
"itsellä ja muilla on huono olla... huomaa kiinnostuvansa…asiat voisivat tulla olemaan paremmin, niin miksi .... miksi ei voi tehdä ratkaisua ????
Oikeudentajukin on kovalla koetuksella.

Se ei vain lähde mielestä…
"valehtelisin, jos väittäisin, ettei se välillä ole vaikeaa."
…on yritettävä sopeutua ja mielikuvituskin venyy… kompromissiko toimisi…
"Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua."
…yritys hyvä kymmenen.

HARHALUULOJA – Ei ihme että usein pelimiehet korjaavat potin.

"En nyt tarkoita varsinaisia tekoja, vaan muita merkkejä" – "Mitä tarkoittaa "rohkea katse"?"
Rakastunut voi olla yhtä ja toista mutta ei rohkea!

"Hmmm... mistä tuon viimeisen asian "tietää"?" – "Sillä seisoo koko ajan." – "voi nähdä ja tuntea tietystä paikasta" – "Kyllä sen näkee jos mies on hyvin varustettu!" – "Kiiluvat silmät"

Rakastuminen ei ole ensisijaisesti mitenkään eroottista. Se kohdistuu mieleen ja, kyllä aivan oikein, myös kehoon. Sukupuolielimillä ei ole kuitenkaan minkäänlaista erityisasemaa. Voidaan kyllä suudella kiihkeästi, hyväillä lempeästi, rakastella hellästi seitsemänteen taivaaseen. Kaksi vartaloa voi yhtyä, jolloin liha muuttuu yhdeksi lihaksi, sulautuu yhteen.
Rakastuminen on intohimoa, mutta sen kohde on pyhä. Sitä ei saastuteta ala-arvoisella eläimellisyydellä, kuten naiminen, paneminen, nussiminen jne. Hädin tuskin voidaan käyttää sanaa seksi. Pistokatse-erektokoiras tai räpyripsi-kosteisvamppi ei kuulu samalle planeetalle.

Yritän
Huomasin kun mies alkoi matkia eleitäni ja liikkeitäni.
Onhan niitä huultenkostutuksia ja muita kuolauksia. Totta, se on merkki kiinnostuksesta.

"aika varma merkki on."
Totta, aika varma merkki, mutta varoisin visusti pitämästä sitä merkkinä ihastumisesta, tai peräti rakastumisesta. Menee muuten taas pelimiehen koukkuun.

Viimeksi muokattu:
yksi merkki
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10346245:
Onhan niitä huultenkostutuksia ja muita kuolauksia. Totta, se on merkki kiinnostuksesta.

"aika varma merkki on."
Totta, aika varma merkki, mutta varoisin visusti pitämästä sitä merkkinä ihastumisesta, tai peräti rakastumisesta. Menee muuten taas pelimiehen koukkuun.
En tarkoittanut huulten lipaisuja tai kosteaa kiiltoa silmissä, vaan käsien ja eleiden käyttöä, omien liikeratojen matkimista käsillä ym.

Tässä pitääkin olla tarkka, ettei näe ihastumista siellä missä sitä ei olekaan.

Yritän
käsien ja eleiden käyttöä, omien liikeratojen matkimista käsillä ym.
Ymmärsin tuon mitä tarkoitit, mutta kirjoitin vähän epäselvästi.
Minun piti tarkoittaa että näitä merkkejä on nipullinen ja lisäsin omasi lisäksi, mitä tuli ensin mieleen.

Nämä kuuluvat sarjaan - ensitapaaminen tai pari kolme.

Voihan ne säilyä pitkään (en muista), tai jos ihastuu tai rakastuu ensisilmäyksellä, niin onhan se matkija sitten tilattua materiaalia, mutta matkiminen merkitsee kiinnostusta, oli kylkiäisenä ihastusta, rakastumista tai ei.

"Tässä pitääkin olla tarkka, ettei näe ihastumista siellä missä sitä ei olekaan."
Jees! Tärkeää on nähdä sitä siellä missä sitä on. Jos sitten vielä uskoo silmiään ;)

Viimeksi muokattu:
vastaus edelliseen
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10348685:
Ymmärsin tuon mitä tarkoitit, mutta kirjoitin vähän epäselvästi.
Minun piti tarkoittaa että näitä merkkejä on nipullinen ja lisäsin omasi lisäksi, mitä tuli ensin mieleen.

Voihan ne säilyä pitkään (en muista), tai jos ihastuu tai rakastuu ensisilmäyksellä, niin onhan se matkija sitten tilattua materiaalia, mutta matkiminen merkitsee kiinnostusta, oli kylkiäisenä ihastusta, rakastumista tai ei.

"Tässä pitääkin olla tarkka, ettei näe ihastumista siellä missä sitä ei olekaan."
Jees! Tärkeää on nähdä sitä siellä missä sitä on. Jos sitten vielä uskoo silmiään ;)
Ollaan naimisissa nykyään, eli se oli sitä oikeaa. Tapailin silloin muitakin miehiä, jotka ei lähteneet mukaan elehtimiseen, siksi huomasin tämän yhden olevan erilainen - niinkuin olikin.

Myöhemmin ihastumisvaiheessa tuli mukaan myöntyväisyyttä ja suopeutta molemmin puolin, sopeutumista uuden ihmisen mukaan tuloon ja elämän muutokseen.

Yritän
Ollaan naimisissa nykyään, eli se oli sitä oikeaa. Tapailin silloin muitakin miehiä, jotka ei lähteneet mukaan elehtimiseen, siksi huomasin tämän yhden olevan erilainen - niinkuin olikin.
Yhtä kiinnosti ja toisia ei? Mitä, "sitä oikeaa" merkitsee? tunnetta, ihmistä, kohtaloa, jotain muuta?

"Myöhemmin ihastumisvaiheessa tuli mukaan myöntyväisyyttä ja suopeutta molemmin puolin, sopeutumista uuden ihmisen mukaan tuloon ja elämän muutokseen."

Eli olet samaa mieltä käyttämistani termeistä?

Vai tarkoitatko että tämä elehtiminen 'ennusti' ihastumisen tai rakastumisen?
Tai että se olisi varma merkki siitä kuka on erilainen "se oikea"? Hänet voi erottaa kun hän elehtii ja toiset voivat olla kiinostuneita, mutta eivät voi olla "se oikea", että se elehtimisen puuttuminen ennustaa, että he eivät voi ihastua tai rakastua?

En saa nyt selvää mitä tarkoitat. Mihin kysymykseen vastaat?

Viimeksi muokattu:
Håkan
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10348685:
Ymmärsin tuon mitä tarkoitit, mutta kirjoiUtin vähän epäselvästi.

Juu, ja tässäkin pitää olla tarkkana ettei rakastu homoon. Kun he matkivat naisellisia ranteiden roikotteluja ja keimailuja eikä siinä ole mitään henkilökohtaista.

vastaus edelliseen
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10357467:
Yhtä kiinnosti ja toisia ei? Mitä, "sitä oikeaa" merkitsee? tunnetta, ihmistä, kohtaloa, jotain muuta?

"Myöhemmin ihastumisvaiheessa tuli mukaan myöntyväisyyttä ja suopeutta molemmin puolin, sopeutumista uuden ihmisen mukaan tuloon ja elämän muutokseen."

Eli olet samaa mieltä käyttämistani termeistä?

Vai tarkoitatko että tämä elehtiminen 'ennusti' ihastumisen tai rakastumisen?
Tai että se olisi varma merkki siitä kuka on erilainen "se oikea"? Hänet voi erottaa kun hän elehtii ja toiset voivat olla kiinostuneita, mutta eivät voi olla "se oikea", että se elehtimisen puuttuminen ennustaa, että he eivät voi ihastua tai rakastua?

En saa nyt selvää mitä tarkoitat. Mihin kysymykseen vastaat?
Ihan ensin tuli näitä eleiden matkimisia, sitten suhteen edetessä molemmin puolin toisen huomioimista tilanteissa, mitkä olivat ehkä riidanalaisia, mutta halusimme niistä päästä eteenpäin kompromissein.

Siis nämä aiemmat eivät olleet elehtineet kanssani tai tehneet myönnytyksiä.

Yritän
Ihan ensin tuli näitä eleiden matkimisia, sitten suhteen edetessä molemmin puolin toisen huomioimista tilanteissa, mitkä olivat ehkä riidanalaisia, mutta halusimme niistä päästä eteenpäin kompromissein.

Siis nämä aiemmat eivät olleet elehtineet kanssani tai tehneet myönnytyksiä.
Ymmärrän tämän niin että viimeisimmän menettelytapasi toteat jälkeenpäin oikeaksi.

Viimeksi muokattu:
vastaus edelliseen
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän;10358461:
Ymmärrän tämän niin että viimeisimmän menettelytapasi toteat jälkeenpäin oikeaksi.

Olen seurustellut muidenkin kanssa ja huomannut, että miehet ei usein halua muuttaa elämäänsä jos nainen ei ole oikea.
Kun taas oikea kumppani löytyy, kummasti on joustoa joka suuntaan sekä miehellä että itsellä siihen suuntaan, että suhde voisi kehittyä.

En tiedä miten silloin menettelin, olin kait oma itseni mutta silmät auki ja vahingoista viisaampana katsoin mikä olisi oikeaa ja mikä väärää suhdetoiminnan alkua.
Kannattaa katsoa merkkejä, miehet pystyy hämäämään mutta harvoin peittämään vilpitöntä ihastumista.

Yritän
Alkuperäinen kirjoittaja Håkan;10357799:
Juu, ja tässäkin pitää olla tarkkana ettei rakastu homoon. Kun he matkivat naisellisia ranteiden roikotteluja ja keimailuja eikä siinä ole mitään henkilökohtaista.
Heteron kaavaamaista ajattelua käyttäytymismalleista. Totta, on hyvä osata erottaa henkilön matkiminen maneereista, missä ei ole mitään henkilökohtaista.
Kerrotaan Uffellekin sitten terveiset! Juuhan…

Nimimerkille Yritän
Turha varmaan kirjoittaa enää tässä vaiheessa tähän ketjuun, kun keskustelun viimeisestäkin viestistä on vierähtänyt jo melkein vuosi. Haluan kuitenkin tuoda oman näkökulmani esiin.

Mielestäni nimimerkillä Yritän, on erittäin mielenkiintoisia mielipiteitä. Itse tarkkailen päivittäin ihmisten kanssakäymistä. Huvikseni, ilokseni ja oppiakseni jotain. Huomaan suht nopeasti kuka ketäkin kiinnostaa, mutta ihastumista on aika vaikea huomata.

Jo pelkästään se, miten mies on seurassasi, kertoo paljon. Itse olen huomannut, että erittäin usein miehen jalkaterät osoittavat kiinnostuksen kohteen suuntaan. Ja tämänhän voi yksinkertaisesti testata vaihtamalla paikkaa ja muutaman minuutin kuluttua tarkastamalla jalkojen asennon uudestaan. Baarissa olen pari kertaa puhunut miehen kanssa ensin aivan normaalilla äänellä ja sitten sanomalla jotain aavistuksen hiljempaa. Jos mies ei kurottaudu yhtään lähemmäs kuuntelemaan (pitäisi tapahtua vaistomaisesti useimmilla miehillä), häntä ei varmastikaan kiinnosta mitä olit sanomassa.

Ystäväni (miespuolinen henkilö) on aina ollut ujo. Moni suhteenpoikanen on hänellä kaatunutkin sen takia. Viettäessämme iltaa, huomasin hänen usein välttelevän katsekontaktia erään naisen kanssa. Mies usein vilkuili naista, jutusteli kuitenkin suht normaalisti niitä näitä, tarjoutui tekemään naisen autoon huollon aivan mitätöntä korvausta vastaan. Pyytämättä. Tarjous oli tietenkin ujutettu huolettoman keskustelun sekaan. Mies halusi vaikuttaa herrasmieheltä naisen silmissä. Ei onnistunut.

Ujo mies muuttuu usein ujommaksi kiinnostuessaan ja varsinkin ihastuessaan, itsevarma usein liiankin itsevarmaksi. Omien kokemuksieni mukaan tietysti. Se, miten pelimiehen erottaa aidosti kiinnostuneesta miehestä, onkin hankalampi asia. Mutta eiköhän näillä päästä alkuun. :)

Yritän
Alkuperäinen kirjoittaja Nimimerkille Yritän;10670618:
Jo pelkästään se, miten mies on seurassasi, kertoo paljon. Itse olen huomannut, että erittäin usein miehen jalkaterät osoittavat kiinnostuksen kohteen suuntaan. Ja tämänhän voi yksinkertaisesti testata vaihtamalla paikkaa ja muutaman minuutin kuluttua tarkastamalla jalkojen asennon uudestaan. Baarissa olen pari kertaa puhunut miehen kanssa ensin aivan normaalilla äänellä ja sitten sanomalla jotain aavistuksen hiljempaa. Jos mies ei kurottaudu yhtään lähemmäs kuuntelemaan (pitäisi tapahtua vaistomaisesti useimmilla miehillä), häntä ei varmastikaan kiinnosta mitä olit sanomassa.
Aika ovelaa toimintaa ja mikäs muu sen kertoisi kuin hyvä seura? Olen kai hieman mutantti kun jalkateräni ovat yl. 30°-45°:n kulmassa, mutta ymmärrän että tarkoittanet symbolisesti "kääntyneenä hänen puoleensa".
Tuossa 'puhu hiljaa rakkaudesta' -testissä näen joitakin riskitekijöitä. Pidän ihastumista ja rakastumista toistensa synonyymeinä ja samana asiana. Siihen kuuluu vahva motiivinsa salaamisen tarve, 'kuin pelkäisi kuollakseen paljastavansa tunteensa'.

Useimmat miehet kehtaavat kurottautua lähemmäs kuullakseen, jos puhuja ja siten hänen asiansakin kiinnostaa, mutta vain niin kauan kuin rakastuminen ei vaikuta käyttäytymiseen.

Jos sitten onkin 'ihan lätkässä lääpällään' muuttuu käytös hyvin vaikeaselkoiseksi ja sen on tarkoitus palvella motiivin ehdottoman tuikkaa salassapitoa. Pelko lamauttaa käsittämättömän ylitehokkaasti. Sanotaan että joku menee kipsiin tai aivan lukkoon ja inhoaa jälkeenpäin avuttomuuttaan ratkaisevassa tilanteessa, jossa olisi ollut tuhannen taalan paikka 'tehdä oikea siirto': "mutta ei vaan millään saanut sitä tehdyksi", niin kiroaa hän kurjaa kohtaloaan.

Rakastunut ei voi koskaan olla itsevarma suhteessa rakastumisen kohteeseen. Varmuuteen ei löydy aineksia, vain pelkkään epävarmuuteen. Omista tunteistaan hän on kyllä varmaakin varmempi, mutta kohteensa tunteista ei. Tästä edustuksestaan kohteensa ajatusmaailmassa hän yrittää epätoivoisesti saada ensin 'mahdollisimman vaivihkaa' joitain viitteitä, tarkkailemalla turvallisen etäältä, vaikuttamatta itse asiaintilaan.

Liian pitkäksi tulkittava katsekontakti pilaisi mittaukset ja olisi lähinnä katastrofi, vaikkakin pääharrastuksena himoituimpia siinä vaiheessa kun tunteisiin tunnutaan ensi kertaa vastattavan molemmin puolin myönteisesti.

neon
Itse olen onnellisesti naimisissa ja olemme vaimoni kanssa edelleen hyvin hyvin rakastuneita toisiimme. Mutta siltikin olen tällä hetkellä olen hyvinkin ihastunut työtoveriini, josta hän ei tiedä ellei satu olemaan ajatusten lukija. Hän on saanut tälläisen hyvinkin ujohkon ja hiljaisen miehen ulos kuorestaan. Työpaikalla jos olemme samassa vuorossa, niin juttelemme kahvi ja ruoka tauot ja muutenkin pyrin aina hänen läheisyyteen ja haen aina hänet nähdessäni katse kontaktia. En pysty olla ajatelematta sitä että jos en olisi naimisissa niin hänen kanssaan meistä voisi hyvinkin tulla pari. Mutta vaimoani en jätä ja olen hyvinkin onnellinen että hän on edes kaverini.

neon
Itse olen onnellisesti naimisissa ja olemme vaimoni kanssa edelleen hyvin hyvin rakastuneita toisiimme. Mutta siltikin olen tällä hetkellä olen hyvinkin ihastunut työtoveriini, josta hän ei tiedä ellei satu olemaan ajatusten lukija. Hän on saanut tälläisen hyvinkin ujohkon ja hiljaisen miehen ulos kuorestaan. Työpaikalla jos olemme samassa vuorossa, niin juttelemme kahvi ja ruoka tauot ja muutenkin pyrin aina hänen läheisyyteen ja haen aina hänet nähdessäni katse kontaktia. En pysty olla ajatelematta sitä että jos en olisi naimisissa niin hänen kanssaan meistä voisi hyvinkin tulla pari. Mutta vaimoani en jätä ja olen hyvinkin onnellinen että hän on edes kaverini.
Kun puhuin ihastuksestani hyvän ystäväni kanssa, johon olin ollut vuosia sitten ihastunut.Niin nyt hän kertoi että oli tuntenut samoin minua kohtaan silloin.Keskustelumme edetessä aloin tuntea näitä tuntemuksia uudestaan häntä kohtaan.Nvt en oikein tiedä että kertoisinko hänelle näistä tunteista,sillä en halua menettää häntä ystävänä,mutta en myöskään tukahduttaa tunteitani. Ja ennen kaikkea en halua pettää vaimoani.Pääni on tällä hetkellä siis todella sekaisin

Viimeksi muokattu:
hehku
Sama vaiva. Olen yli vuoden yrittänyt unohtaa ihastumiseni, mutta silti se pulpahtaa helposti, pienistä jutuista pintaan. Näyttelen vain hyvää ystävää, mutta sekin tekee minusta kohta sekopuolen. Mieheni kanssa menee välillä paremmin, mutta kun hänen pahantuulen kautensa alkaa, on hänestä vaikea pitää. Silloin tuntuu, että olisin helppo nakki tälle ihastukselleni. Vuosia sitten meillä oli pieniä lipsahduksia toisiamme kohtaan, mutta kuittasimme ne humalassa tehdyiksi pieniksi tapaturmiksi, siis vain poskipusuja ja lähekkäin oloa.

Välillä on helpompaa ja sitten taas tuntuu, että rähähdän, tulee halu selvittää kaikki ja katsoa, mitä sitten tapahtuu. Olen harkinnut ottaa laastarisuhteenkin ihan johonkin toiseen, jotta pääsisin tästä. Mutta kuitenkin siellä kaiken takana on halu olla pettämättä miestäni. Sillä harvoin vaihtamalla paranee, ja kun on lapsetkin ja kaikkea muuta, isoja juttuja.

Mutta kun pääsisi näistä tunteista eroon ja voisi keskittyä vain omaan mieheen ja perheeseen. Ihastukseni käyttäytyy erittäin mukavasti kaikkia kohtaan ja minulle on ollut paljon tukena monessa asiassa. Tekstailemme tai soittelemme paljon. Hän ei halua mitään "arkaa" keskustella tekstarein, vain puhelimitse tai naamakkain.

miesmologi
mitenkä ujosta miehestä huomaa että hän on ihastunut!?!?!?
Itse olin erittäin ujo kun ihastuin tän hetkiseen tyttööni :) Mutta ujous katosi kokonaan tekstiviestejä lähetellessä. Joten siis avauduin asioista ja kerron sille rohkeasti asioista joista haluan kertoa yms. Sitten reaalimaailmassa, ujohko vähän vielä olen mutta olen kyllä huomannut että se menee ohi kyllä kun käy muutamia kertoja treffeillä :)

Itsellä oli ensimmäiset treffit pelkkää autolla ajelua ja kahvikupposet. Noh, lopuksi tyttö kuitenkin anto halin ja lähettiin kotiin. Näitten treffien jälkeen joka kerta on tapahtunut aina VÄHÄN jotain enemmän. Tarkoitan esim: 2 halia, kutittelua, enemmän rohkeaa puhumista, olemista kiinni tai lähempänä toisiaan, pusu, sitten seuraavalla 2 pusua yms :) Itse olen tossa kahden pusun vaiheilla, mutta ihmetyttää kun tyttö pääsee kotiin niin ei suostu tapaamaan kyseisenä päivänä koska on ajatellut nukkua mukamas koko päivän ;/ Nykyään halailen ja tartun tytöstä tiukasti kiinni ilman mitään hänen alotteitaan ja hän kyllä näyttää siitä tykkäävän. Kahvilla kun istutaan, niin tyttö istuu katsoen sanattomana jonnekkin muualle, hiuksiaan välillä kietomassa etusormen ympärille. Lopuksi halataan ja pussataan ja tyttö kysyy koska sais tavata taas. Kysymys kuuluu: Seuraavana päivänä kun tyttö on kotona, niin ei sitä tosiaan saa millään liikkeelle :D Joko ei vastaa puhelimeen tai viesteihin, tai sitten 5 viestin jälkeen vastaa jotenkin tönkösti "Ei nyt käy" ilman mitään hymiöitä joka saa luonnollisesti kenet vaan miettimään asioita joita tyttö ei välttämättä tarkota. Itse saan niitä käsityksiä ettei sitä kiinnostais nähä, mutta jostakin luin että tommonen vaikeatavoteltavuus treffien jälkeen on kenties jotain ihastumisen merkkejä ?

Viimeksi muokattu:
miesmologi
Itse olin erittäin ujo kun ihastuin tän hetkiseen tyttööni :) Mutta ujous katosi kokonaan tekstiviestejä lähetellessä. Joten siis avauduin asioista ja kerron sille rohkeasti asioista joista haluan kertoa yms. Sitten reaalimaailmassa, ujohko vähän vielä olen mutta olen kyllä huomannut että se menee ohi kyllä kun käy muutamia kertoja treffeillä :)

Itsellä oli ensimmäiset treffit pelkkää autolla ajelua ja kahvikupposet. Noh, lopuksi tyttö kuitenkin anto halin ja lähettiin kotiin. Näitten treffien jälkeen joka kerta on tapahtunut aina VÄHÄN jotain enemmän. Tarkoitan esim: 2 halia, kutittelua, enemmän rohkeaa puhumista, olemista kiinni tai lähempänä toisiaan, pusu, sitten seuraavalla 2 pusua yms :) Itse olen tossa kahden pusun vaiheilla, mutta ihmetyttää kun tyttö pääsee kotiin niin ei suostu tapaamaan kyseisenä päivänä koska on ajatellut nukkua mukamas koko päivän ;/ Nykyään halailen ja tartun tytöstä tiukasti kiinni ilman mitään hänen alotteitaan ja hän kyllä näyttää siitä tykkäävän. Kahvilla kun istutaan, niin tyttö istuu katsoen sanattomana jonnekkin muualle, hiuksiaan välillä kietomassa etusormen ympärille. Lopuksi halataan ja pussataan ja tyttö kysyy koska sais tavata taas. Kysymys kuuluu: Seuraavana päivänä kun tyttö on kotona, niin ei sitä tosiaan saa millään liikkeelle :D Joko ei vastaa puhelimeen tai viesteihin, tai sitten 5 viestin jälkeen vastaa jotenkin tönkösti "Ei nyt käy" ilman mitään hymiöitä joka saa luonnollisesti kenet vaan miettimään asioita joita tyttö ei välttämättä tarkota. Itse saan niitä käsityksiä ettei sitä kiinnostais nähä, mutta jostakin luin että tommonen vaikeatavoteltavuus treffien jälkeen on kenties jotain ihastumisen merkkejä ?
Siis itse kun olen niin turkasen ihastunut, ellen jopa rakastunut tähän tyttöön :S Kumpa vaan tietäis millaisia liikkeitä tai alotteita uskaltais tehdä :p
Mun ihastumisen merkit treffeillä siis: Katson tyttöä silmiin irrottamatta katsetta, näprään sormia jatkuvasti (jopa itse en huomaa). Ja jos todella on ujo poika, niin se on kyllä sitte aikalailla siinä mun osalta. Tosin mun vahva ujous katoaa tän tytön seurassa pikkuhiljaa, joten ensimmäisen aloitteen tein, kun kerroin kasvotusten tunteistani, mutta tyttö oli liian imarreltu kun kehuin hänen olemustaan, niin punastui ja kielsi sanomasta noita enempää, silleen söpösti :) Kuiteski toisella kerralla telkkaria katsoessa istuttiin erillään samalla sohvalla, sitten korjasin vähän väliä asentoa pääsemällä tyttöön kiinni :) Huom, on erittäin epämukavaa jos epäilee oman hengityksensä haisevan ja olevan siitä huolissaan. Tämä kerta kuitenkin päättyi tähän. Ensi kerralla sama juttu mutta otin tytöstä kiinni lievällä hali otteella. Kolmannella samaa settiä. Neljännellä kerralla aloin jo kiusata tyttöä kutittamalla josta hän selkeesti tykkäs. Tyttö on myös mua alkanu kutittamaan :) Ja tästä seuraava aamu bile illan jälkeen, ensi pussaaminen :)
Halataan tiukasti ennen lähtöä, minä ruumiinkielellä hivutin päätäni hänen päänpäällä kasvoja kohti (olen päätä pidempi), hän suloisesti nosti päänsä, ja tähtäsi huulensa mun huuliin ja tämän aikana. Total collapse mun ruumiissa. 100% ihastuksen tunne :) Mulkku kyllä nousee ihastuksen tunteen myötä, ilman mitään seksiä ajattelematta. Eli nainen jos tunnet miehellä stondiksen vahingossa esimerkiksi halailun tai söpöilyn yhteydessä, hän on ihastunut/kiinnostunut.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä