seksilelut ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roppo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roppo

Vieras
Mieheni on viime aikoina kovin innostunut mitä erilaisempiin seksileluihin.
Minua se lähinnä ällöttää.Dildo menee mutta ei kaiken maailman anustapit ja ruoskasta puhumattakaan.Miksi hän minua haluaa satuttaa,se ei todellakaan kiihota minua.
Sanoin eilen että herra on hyvä ja menee etsimään leikkikaverin itselleen mutta ei sekään käy hänelle.En kyllä aio olla hänen väkivaltaisuuden väline!

Kuulostaa järkevän naisen puheelta.Ei passaa alistua mihinkään omituiseen seksijuttuun.Kyllä tolkku kerjätessäkin.Seksi on hieno,nautinniollne asia mutta liika on liikaa.Jos toinen alkaa vaatimaan tollasia ekstreemejä,siinä vaiheessa kannatta häippästä.

Mieheni on viime aikoina kovin innostunut mitä erilaisempiin seksileluihin.
Minua se lähinnä ällöttää.Dildo menee mutta ei kaiken maailman anustapit ja ruoskasta puhumattakaan.Miksi hän minua haluaa satuttaa,se ei todellakaan kiihota minua.
Sanoin eilen että herra on hyvä ja menee etsimään leikkikaverin itselleen mutta ei sekään käy hänelle.En kyllä aio olla hänen väkivaltaisuuden väline!

Jotenkin teidän pitäisi päästä keskusteluun siitä, miksi seksilelut kiinnostavat miestäsi ja miksi käyttää niitä noin. Eiväthän seksilelut satuttamista varten ole, siinä kuin muutkaan lelut. Olet aivan oikeassa siinä, ettei sinun tule alistua välineeksi. Hennoisitko nostaa kissan pöydälle kysymällä, että entäs jos käännetäänkin roolit toisin päin?

Viimeksi muokattu:
Hennoisitko nostaa kissan pöydälle kysymällä, että entäs jos käännetäänkin roolit toisin päin?

Tuota minäkin ajattelin. Kysy mieheltä ihan vakavana että sopisiko jos ostaisitte strap-on dildon ja sinä panisit sillä häntä peppuun :) Luulisi että mies alkaisi ajattelemaan asiaa myös sinun kannaltasi, ellei hän sitten innostu ehdotuksestasi...

Itse pidän kyllä seksileluista, mutta ruoskat ja muut sm-leikkeihin viittaavat lelut eivät kiinnosta minuakaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä