K
Kuukkeli
Vieras
Eli vuosi sitten tein abortin jota mieheni vastusti ja sanoi että pilaan kaiken tekemällä sen. Kesällä mieheni petti minua kostoksi abortista ja minä petin häntä ja hän taas minua. Minulla viikon mittainen salasuhde (ei seksiä) miehen kanssa ja myöhemmin lennettyäni kotoa petin miestä. Jatkoimme yhdessä kuitenkin. Syksyllä tulin uudestaan raskaaksi luultuani kaiken jo olevan hyvin ja pidin lapsen. Sain kuulla että mies on kaverini kanssa parempikin ystävä ja kuulemani mukaan heillä saattaisi olla jotain vakavampaakin. Mies lähti ryyppäämään neljäksi päiväksi ulkomaille ja tuli kotiin. siitä eteenpäin me olemme olleet kuin paita ja perse. Tajusimme ilmeisesti molemmat mitä elämältä haluamme ja me halutaan toisemme. Mutta tästä reissusta ei ole kauaa aikaa ja mietinkin että kauanko menee että kaikki menee taas pieleen vaikka mulla tähän suhteeseen täysin erilainen asenne kuin ennen. Mutta vaikka mieskin sanoo että ei todellakaan halua muita. Tiedän että molemmat ollaan tehty aivan kamalia asioita toisillemme ja tästä ei moni selviäis mutta selvitäänkö me? Mistä tiedän varmaksi sanoa että mies on tosissaan? Itse en aio enää koskaan tehdä mitään noin kamalaa mutta mistä mies sen tietää taas mun kohdallani? On tää vaikeaa aina välillä.
Kiitos että sain purkaa ja haukkukaa niin paljon kun pystytte ei se mua haittaa, neuvojakin saa antaa.
Kiitos että sain purkaa ja haukkukaa niin paljon kun pystytte ei se mua haittaa, neuvojakin saa antaa.