Mun tarina... Pakko purkaa koko homma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukkeli

Vieras
Eli vuosi sitten tein abortin jota mieheni vastusti ja sanoi että pilaan kaiken tekemällä sen. Kesällä mieheni petti minua kostoksi abortista ja minä petin häntä ja hän taas minua. Minulla viikon mittainen salasuhde (ei seksiä) miehen kanssa ja myöhemmin lennettyäni kotoa petin miestä. Jatkoimme yhdessä kuitenkin. Syksyllä tulin uudestaan raskaaksi luultuani kaiken jo olevan hyvin ja pidin lapsen. Sain kuulla että mies on kaverini kanssa parempikin ystävä ja kuulemani mukaan heillä saattaisi olla jotain vakavampaakin. Mies lähti ryyppäämään neljäksi päiväksi ulkomaille ja tuli kotiin. siitä eteenpäin me olemme olleet kuin paita ja perse. Tajusimme ilmeisesti molemmat mitä elämältä haluamme ja me halutaan toisemme. Mutta tästä reissusta ei ole kauaa aikaa ja mietinkin että kauanko menee että kaikki menee taas pieleen vaikka mulla tähän suhteeseen täysin erilainen asenne kuin ennen. Mutta vaikka mieskin sanoo että ei todellakaan halua muita. Tiedän että molemmat ollaan tehty aivan kamalia asioita toisillemme ja tästä ei moni selviäis mutta selvitäänkö me? Mistä tiedän varmaksi sanoa että mies on tosissaan? Itse en aio enää koskaan tehdä mitään noin kamalaa mutta mistä mies sen tietää taas mun kohdallani? On tää vaikeaa aina välillä.

Kiitos että sain purkaa ja haukkukaa niin paljon kun pystytte ei se mua haittaa, neuvojakin saa antaa.

me ollaan mieheni kanssa petetty toisiamme kummatkin. mä monta kertaa.
nyt on kuitenki vuosi siitä kun mieheni petti minua ja en vieläkään luota.
mut suht hyvin menee, on 1kk ikäinen tyttö. <3

Luottamuksen voi rakentaa uudelleen. Puhukaa asioista, nauttikaa ja tehkää asioista yhteisiä. Jo se että ajattelet vaikeita asioitanne ja pohdit ratkaisua helpottaa selviytymistä.

Voimia teille!

neuvoja ei oo antaa mutta aikamoinen soppa teillä ollu. mitä jos/kun tulee paha paikka joskus eteen niin alatteko ottaa noita vanoja asioita esille vai osaatteko riidellä/jutella normaalisti?

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
neuvoja ei oo antaa mutta aikamoinen soppa teillä ollu. mitä jos/kun tulee paha paikka joskus eteen niin alatteko ottaa noita vanoja asioita esille vai osaatteko riidellä/jutella normaalisti?

no en tiedä tästä mutta ennen se meni juurikin näin että kaikki paskat kaiveltiin läpi ja haukuttiin

Alkuperäinen kirjoittaja aP:
neuvoja ei oo antaa mutta aikamoinen soppa teillä ollu. mitä jos/kun tulee paha paikka joskus eteen niin alatteko ottaa noita vanhoja asioita esille vai osaatteko riidellä/jutella normaalisti?

no en tiedä tästä mutta ennen se meni juurikin näin että kaikki paskat kaiveltiin läpi ja haukuttiin

vois tehä hyvää käydä läpi niitä vanoja ongelmia ja asioita nyt kun osaatte ajatella asioita järkevästi. jos haluutte polla yhdessä niin keksitte varmaan keinon antaa anteeksi ja jättää taaksenne vanhat ongelmat. ulkopuolinen apu vois auttaa jos molemmat suostuu siihen. =)

tsemppiä ja onnea jatkoon! :flower: :hug:

mies ei ois halunnut?? Aika itsekäs teko sulta!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

mies ei ois halunnut?? Aika itsekäs teko sulta!

Näinhän se oli juu mutta pettämään ei oikeuta. Olis jättäny ennemmin

Yhteistyössä