Ajattelin vaihtaa nimimerkkiä ellit-palstojen uudistuksen lomassa. Olen kirjoitellut muutamanAlepa, Ntt ja muut...ikäväkö?
Sinä osaat selvästi nauttia elämästä, kunpa kaikki peustarpeet voisikkin tyydyttää virtuaalisesti, elämä olisi helppoa...Ajattelin vaihtaa nimimerkkiä ellit-palstojen uudistuksen lomassa. Olen kirjoitellut muutaman
päivän nimimerkillä @-*****. Luin viime talvena kirjan Bon appetit. Kirjan kirjoittaja kierteli
Michelin-tähtipaikoissa ja maisteli erikoisuuksia mm. etanoita ja tryffeleitä.
Minun palkoilla voi vain herkutella virtuaalisesti. Suosittelen toripoliisille elokuvaa Julie&Julia.
Olen melko samantyylinen täti kuin Meryl Streepin esittämä tositarinaan perustuva nainen.
Keittokirjan kirjoittaminen tuottaa tuskaan ja on monen vuosikymmen projekti. En haaveile keittokirjan kirjoittamisesta, mutta olen menossa illalla kuuntelemaan toisen aiheista luentoa.
Lisäsin hyötyliikuntaa ja olen yrittänyt vähentää munkkien ja muiden herkkujen ostoa.
Alepassa käyn silloin tällöin.
Ruokaostokseni olivat syyskuussa bonuslaskun muukaan olemattomat. Ynnäsin eilen tiliotteen summia ja kyllä siinä virhe on. Johtuu bonuskortin vaihtamisesta. En minä täysin tyhjällä käy.
Keskityin niin tähän näpyttelyyn että unohdin laittaa vesikuppiin murukahvia.
Nyt nautin kahvia hapankorpun kanssa.
Nimimerkki ntt on käsittääkseni vähentänyt elleissä kirjoittelua. Hänellä on paljon muuta tekemistä. Toivottavasti ehtii joskus kirjoittelemaan. Nyt palstauudistuksen jälkeen täällä on erittäin hyvät oltavat.
En aio jatkossakaan rekisteröityä elleihin. Ihailin eilen yle.fi sivuja.
Netti on salakavala ihanuus. Unohdun aina tähän pieneen työkopperooni ja töitäkin pitäisi välillä tehdä palkkansa eteen.
Täällä töissä on ollut melko kylmää. Saimme aamulla sähköpostin mistä kylmyys johtuu.
Remontti viivästyi ja röörit eivät ole vielä kunnossa. Mutta nyt minulla on lämmin. Laitoin tarpeeksi päälle ja elämä on muutenkin mukavalla mallilla.
Luin eilen illalla Yhteishyvä lehdestä tähtitaivaasta. Tuli väkisinkin edesmennyt isä mieleen.
Hän aina kävi naapurissa juttelemassa tähtiharrastajan kanssa. Katsoimme aina lapsena tähtitaivasta. Silloiin taisisi taivaalla mennä Laika koira, Gagarin ja moni muu kuuluisuus.
Kirjoittaminen on ihanaa. Sain pienen kirjan tekeleen valmiiksi ja odotan jännityksellä arvostelua.
Kirja on vain perhepiirille. Jos julkaisen joskus jotain niin se teos on hyvin pitkän harkinnan ja fiilauksen läpikäymä. Kustantaja on ehkä ulkomainen. En halua olla suomalaisten kustantajien kanssa missään tekemisissä.
Kyllä elämä on välillä tosi tylsää ja siksi täytyy syödä välillä hyvä pulla tai irtokarkkeja. Kahvihetki kotona tai kahvilassa on niitä elämän suurimpia nautintoja kun alkoholi ei kuulu kuvioihin. Myös halailu ja silittely on ihanaa.
Muistelin tänään kun silittelin pyykkejä, että vanhat ja sairaat ihmiset tapasivat sanoa, että "pääsispä pois". Naurusuin (kuitenkin vielä) sanoin itsekin niin kun kiemurtelen flunssan kourissa ja koko pää on tukossa.
Alepa-tädin ei ainakaan kannataisi vaihtaa nimimerkkiä. Ole ylpeä nimimerkistäsi.
Minulla on ikävä lastani joka muutti pois. On ikävä hänen huumorintajuisia sutkauksiaan. Ei ole sama tavata virtuaalisesti. Ukkoakin on välillä ikävä ja välillä vihaan häntä. Minusta tuntuu joskus, että hän ei välitä tarpeeksi ja se aiheuttaa konflikteja. En kyllä ymmärrä itseäni koska välillä väsyn koko ukkoon. Eli mikään ei ole hyvä.
Näin viime yönä unta vieraasta miehestä eikä ole muuten ensimmäinen kerta. Muutama uneni on toteutunut joten...hah.
Joskus tulee vielä sydänalaan ihana tunne siitä minkälaista voisi olla jos olisi ihastunut ja rakastunut.
Kävin eilen illalla katselemassa uusia kenkiä. Saappaat ovat hinnoissaan, nehän on nyt muotia. Täytyy miettiä onko mitään järkeä ostaa pitkästi nahkavartta jos koskaan ei innostu pitämään hametta. Pillihousut ei oikein tässä iässä enää houkuttele.
Vielä olisi paljon aamuja ennen eläkeikää ja sen vuoksi haluaisin siteerata yhtä 66-vuotiasta rouvaa joka ihmettelee miksi ihmiset haaveilevat kaikesta ihanasta mitä voi tehdä sitten kun jää eläkkeelle, miksi ei tehdä ihania asioita nyt. Kyllä töitten lomassakin pystyy tekemään kaikenlaista mukavaa.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille vakituisille ja vähemmän vakituisille Elleille.
Rauhallista realismissa pysyvää asiaa, joskus ukko on inhottava, joskus sen kanssa on mukava olla.
Niin ja mielikuvista, joskus unissa voi käydä vaikka vieraissa...
No "Toripolliisi" jäi mulle nikiksi jostakin syystä, kun joskus puhuttiin Oulusta.
"
Lintulan nunnaluostari, niin mitä hittoa munkit siellä hääräilee??Alkuperäinen kirjoittaja eräs...;10292708:....ovat joko aseman kahviossa tai luostarissa. Siellä, missä ne munkitkin ovat.
Leivo hyvä kakku iskälle...Alkuperäinen kirjoittaja eräs...;10292816:myös niitä munkkeja... Se on vain sisäpiirin tiedossa, samalla tavalla kuin parhaat reseptit.
Hauska tavata sinuakin. Älä kuitenkaan pidätä minua nyt Ehkä ensi viikolla )
Muistin kyllä isäsi ajettelin että juhlitte kuitenkin isänpäivää miehesi kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja eräs...;10292827:Isä, iskä. Leivon munkin tai munkkia Vien kyllä kynttilän...
Höpisin tässä viestiketjuissa munkeista ja töiden jälkeen oli ihan pakko pyörähtää ShellilleAlkuperäinen kirjoittaja eräs...;10292816:myös niitä munkkeja... Se on vain sisäpiirin tiedossa, samalla tavalla kuin parhaat reseptit.
Hauska tavata sinuakin. Älä kuitenkaan pidätä minua nyt Ehkä ensi viikolla )
Olen joskus kirjoitellut elleissä Teboil-reissuistani. Muistan aina kerran kun huollatin autoniPääset tällä kertaa pelkällä varoituksella, kun munkkikin oli kuiva.
Mutta jos toituvasti menet vieraisiin (paikkoihin) esim Teboilille, saatan sinua jopa pamputtaa...