Me ollaan parin vuoden aikana löydetty Alastonsuomesta ja Finsvingereistä muutama mies ja yksi pariskunta joiden kanssa ollaan leikitty. Siistejä ja mukavia ihmisiä. Jakun täällä keskusteltiin tuosta moraalista, niin vaimon suostuttelu hommaan oli aluksi hankalaa. Hän piti hommaa naista esineellistävänä. Oli myös sitä mieltä että en rakasta häntä tarpeeksi kun halusin jakaa hänet jonkun toisen kanssa.
Ekan kerran alku olikin hankala vaikka seksiin päästiin saunan kautta aika nopeastikin. Vaimo harasi nautintoa vastaan eikä halunnut nauttia. Kesti aika kauan kunnes himo vei voiton ja hän sai. Sitten juttu oli paljon kiinnostavampaa ja hän antoi palaa. Jälkeenpäin hänellä oli iso morkkis ja paha mieli. Oli kuitenkin nauttinut rajusti seksistä, ja antautunut sille täysin. Eihän sitä voinut olla huomaamatta. Sitten taas juteltiin kauan ja hartaasti, halusin seuraavaa kertaa ja halusin hänen nauttivan kahden miehen kanssa niinkuin oli nauttinut. Hän taas vetäytyi ajatuksesta ja häpeili turhaan. Meni aikaa ennen seuraavaa kokeilua, josta hän ei etukäteen tiennyt. Huomasi sitten mikä oli ajatuksena kun oli vähän myöhäistä perääntyä, tosin olisi voinut kieltäytyäkin. Tällä kertaa se mielen vastustelu oli paljon vähäisempää, päästiin nopeasti aiheeseen eikä ollut mitenkään epäselvää kuinka paljon vaimo piti pitkästä seksisessiosta.
Vielä tämänkin jälkeen vastusteli ajatusta eikä oikeen halunnut myöntää tykkäävänsä. Järjestin puolisalaa seuraavan session, joka meni taas seksin kannalta hyvin. Vaimo huomasi vuoden aikana ettei minun tunteet häntä kohtaan mitenkään muuttunut. Sitten tuli ylläri, hän pyysi seuraavaa tapaamista ujosti. Vastarinta oli muuttunut haluksi ja tunteet rauhottuneet onneksi. Sen jälkeen ollaan oltu kolmekin miestä kerralla kerran, ja yhden parin kanssa vaihdettu partneria ja naiset yhdessä. Vaimo on herännyt seksuaalisesti ihan erilailla kun aikaisemmin ja minä tykkään. Ulkona madonna, pedissä huora joku sanoi, minun unelmanaiseni. Moni olisi varmaan eri mieltä. Turvaseksiä me harrastetaan kyllä, turha ottaa tautiriskejä. Onneksi muut tapaamamme ovat samaa mieltä. Ja jos kumppanit ei ole pitkän päälle kivoja niin etsitään uusia. Ei nämä ole mitään rakkaussuhteita vaan seksiä ja nautintoa.