A
Anniina_08
Vieras
Alkaa pää hajota, yli neljä vuotta oltu yhdessä, eikä vieläkään olla kihloissa. Ei jaksa ymmärtää, miksi ei. Ollaan asuttu yhdessä vuosia, meillä menee kaikin puolin hyvin, miehelle yhteinen tulevaisuus itsestään selvä. En haluaisi kinuta tätä, mutta hän elää hetkessä eikä tajua tuskaani. Ei näitä asioita pitäisi joutua pyytämään, kyllä ne pitäisi tulla ihan itsestään
!! En meinaa jaksaa tätä enää, olen vakavissani harkinnut miehen jättämistä, silloin voisin kertoa syynkin. Olen yrittänyt vihjailla, mutta sanani kaikuvat kuuroille korville. Mies käyttää jopa verukkeena äitiään, joka alkaisi hysteerisesti järjestää häitä yms... ihan kuin minä antaisin jonkun toisen puuttua asioihini! Olen väsynyt saamaan kriisin asiasta vähintään kerran kuussa, järjestän riidan jostain ihan muusta asiasta kun vituttaa niin paljon, sitten sovitaan ja kaikki taas pari viikkoa hyvin, kunnes taas tajuan pettymykseni. Kaiken lisäksi mies on ollut aiemmin kihloissa edellisen tyttöystävänsä kanssa
!
En edes haluaisi häitä ihan vielä, tässä vaiheessa tyytyisin siihen, että mies jotenkin virallisesti ilmaisisi sitoutumisensa.
Miten miehen saa kosimaan kinuamatta?? Vai onko parempi jättää saamaton tyyppi?
En edes haluaisi häitä ihan vielä, tässä vaiheessa tyytyisin siihen, että mies jotenkin virallisesti ilmaisisi sitoutumisensa.
Miten miehen saa kosimaan kinuamatta?? Vai onko parempi jättää saamaton tyyppi?