Seksiä kumisaappaissa

  • Viestiketjun aloittaja Marja-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
yks ongelma
Meillä ei ole, kuin yksi pari kumisaappaita... täytynee tätä juttua kokeilla vaikka silleen, että toinen laittaa toiseen jalkaan toisen saappaan ja toinen toisen saappaan... Vähän iso se saapas mulle on, mutta jos laittais vaikka oikein monta tennissukkaa sinne. Meillä onkin sopivasti pyykkikori puolillaan ihanasti käryäviä sukkia...

Toisaalta voimmehan soittaa naapurin ovikelloa ja kysyä kumppareita lainaksi, kun pitäis päästä seksiä harrastelemaan. Samallahan vois kysästä, lähtiskö naapuri kimppaan.
 
Utelias Matti
Alkuperäinen kirjoittaja Marja-Liisa:
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.
Hei Marja-Liisa. En ole aikaisemmin lueskellut saapasjuttuja enkä kokenut käytännössä, mutta asia on minusta kiinnostava. Uudet ajatukset ovat muutenkin aina piristäviä. Kerro vähän lisää, kuinka sen teette. Kuinka leikki alkaa, oletteko jossain erikoisessa paikassa tai tilanteessa, onko molemmilla saappat vaiko vain sinulla? Riisutaanko lopulta kaikki muu vaatetus? Onko sinusta otettu saapasjalkakuvia? Kiihoittaako se molempia?

Mielikuvitukseneni alkoi jo luoda kuvia naisesta, joka on pukeutunut joko lyhyeen tiukkaan hameeseen tai pitkähköön väljään kesämekkoon..- Hyväilen häntä eri tavoin, pikkuhousut riisuttuani ehkä nuolen SIELTÄ ja tunnen saapaat ihollani.. Lopulta nainen seisoo tukevasti saappaissaan kumartuneena eteen, tai sitten saappaat osoittavat johonkin katon suuntaan...
Täytyy kokeilla joskus.
 
yx ukkeli
Alkuperäinen kirjoittaja Marja-Liisa:
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.
Minäkin pitäisin em. seksistä mutta vaimoni ei ole siitä kiinnostunut vaikka olen hänelle kertonut mieltymyksistäni. Sanoi kuitenkin ymmärtävänsä minua ja hyväksyvänsä minut sellaisena kuin olen. Eh...?!
 
Kuusisto
en tiedä mitä tässä tapahtuu ja se mikä on tarkoitukseni , tuleeko esille . Kumisaappaat ovat varsin kiihoittavat seksiini , erektioni on voimakkaampi ja ennemmin otan leikkeihin Kumisaappaat kuin lääkeaineet . Myös nahkaiset mustat kiihoittavat ja Kumisaappaat täytyy olla sirot pitkävartiset ja mustat kiiltävät ja niiden kosketus iholleni on ihanan tuntuista , kumppanini usein vie jalkansa minun haarojeni väliin , että tunnen ne ja hieroskelee jaloillaan sieltä . En tiedä olenko viallinen vai en , mutta tosiasiat ovat näin ja jos joku ei saappaita hyväksy se on hänen juttunsa täysin . Annetaan kaikkien kukkien kukkia .
 
Kuusisto
Vielä lisäisin edelläolevaan kirjoitukseeni jossa Kumisaappaista ja seksistä on kyse , niin olen huolissani tämänpäivän Kumisaapas malleista , että kaikenlaisia kompuroita sitä tehdäänkin , elikkä tahdon sanoa , tänäpäivänä ei kaupoista löydä siroja pitkävartisia niinsanottuja kaupunkilais saappaita Kumisaappaat ovat hukassa en ole löytänyt uusia vaikka olen etsinyt .Mistähän löytäisi kauniit sirot pitkävartiset mustat kiiltävät , kuka kertoisi .
 
riku-x
Alkuperäinen kirjoittaja Marja-Liisa:
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.
olen hyvin aktiivinen hai saappaaiten käyttäjä vaimoni kanssa seksi leikkeissä.olen myös vaimoni orja joka tekee työt myös saappaat jalassa joudun niitä käytämään jatkuvasti kun työ asuuni yhtenä osana kuuluu saappaat.joudun käytämään varsinkin sellaisia värejä joita naiset käyttävät(punainen,vaalean punainen)seksiä en saa kuin saappaat jalassa kun vaimoni saa kuulemma parempia orkkuja kun käytämme saappaita.enkä saa otaa muuloin saappaita pois kuin hänen valvonnasaan sillä ne on laitettu jalka raudoilla lukoon jalkaani jotka saa vain avaimella auki joka on vaimoni kaulassa.
 
ratsastelija
Jos ei halua töpön näköisiä lyhytvartisia kumisaappaita, voi aina ostaa kumiset ratsastussaappaat. Niitä löytyy eri levyisille pohkeille ja istuvuus on hyvä. Ainoa huono puoli on varren jäykkyys, joka tekee kävelystä vähän töksähtelevää. Lisäksi pohja on talvikelillä liukas.

Mustat kiiltävät ratsastussaappaat ovat todella hyvän näköiset esim. farkkujen kanssa.

Ratsastussappaita muistuttavia kumisaappaita saattaa löytää huuto.netistä, jossa on silloin tällöin myynnissä Nokian -90-luvun Ratsu-mallia. Muitakin siroja malleja löytyy, joku tamperelainen hemmo myy niitä melkein ammatikseen.
 
ierikka
Kun emännän kanssa ollaan marjassa ja hällä on Leena merkkiset kumpparit niin kummasti alkaa housut puristamaan.Laittaa hän kotonakin kumpparit jalkaan niin saa mut hyvälle tuulelle ja sänky hommiin
 
hasse
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.

Hej Marja-Liisa, jag kan inte låta bli att svara på din sak om gummistövlar, för här också en som har sex med sin fru när hon har gummistövlar på sej, vi har olika modeller främs med klack och högskaft
 
Viimeksi muokattu:
Raksa
Kuten on monessa yhteydessä huomattu,KUMISAAPPAAT on hyvä keksintö maailmassa.Ne suojaa jalkoja kävellessä kosteassa, tai jopa märässä ympäristössä.
Lisäksi on otettava huomioon sellainen seikka ,ne ovat myös seksuaalisesti kiihottavia.
Katsokaa vaikka rubber-boots.de/Best of.htm sivuilta. Parempia Kumisaapassivuja en ole löytänyt josko ei ole tarviskaan.Siellä on niin paljon kuvia,että yhtenä iltana niitä ei kerkii katsomaan.
Se johtuu taas siitä , että ,on täytynyt mennä vessaan pitkävartiset naisten kumisaappaat jalassa Runkille,spermaa vuodattamaan! Väreistä parhaita ovat:Tuohenvalkoinen,Okrankeltainen,Viininpunainen,Kirkkaanpunainen,sähkönsininen,vaaleanharmaa,appelsiini,lime,myös kuviointi on plussaa.Esim.tänään olen onanoinut pippelini,joka on n.14cm.aivan kipurajoille saakka.Viimeiset vedot oli melkein tuskaa,mutta kyllä se oli sen arvoista!
Valkoiset pitkävartiset Naisten KUMISAAPPAAT! AAAH! Valkoiset,punaiset,keltaiset,rosan-turkoosin,lilan ym. väriset,MÄ VÄRISEN! KUNHAN NÄMÄ VÄRIT ON KIIILTÄVIÄ! Itselläni on n.7 paria naisten pitkävartisia kumisaappaita,eri värisiä tietenkin,sekä lyhyt vartisia n.5 paria,eri värejä.
Kaikki on kiiltäväpintaisia,paitsi käyttö saappaat,niiden pinta kuluu käytössä aika nopeasti,kiilto häipyy! olen BI.
 
Kumikenttien kutsu
Kuten on monessa yhteydessä huomattu,KUMISAAPPAAT on hyvä keksintö maailmassa.Ne suojaa jalkoja kävellessä kosteassa, tai jopa märässä ympäristössä.
Lisäksi on otettava huomioon sellainen seikka ,ne ovat myös seksuaalisesti kiihottavia.
Katsokaa vaikka rubber-boots.de/Best of.htm sivuilta. Parempia Kumisaapassivuja en ole löytänyt josko ei ole tarviskaan.Siellä on niin paljon kuvia,että yhtenä iltana niitä ei kerkii katsomaan.
Se johtuu taas siitä , että ,on täytynyt mennä vessaan pitkävartiset naisten kumisaappaat jalassa Runkille,spermaa vuodattamaan! Väreistä parhaita ovat:Tuohenvalkoinen,Okrankeltainen,Viininpunainen,Kirkkaanpunainen,sähkönsininen,vaaleanharmaa,appelsiini,lime,myös kuviointi on plussaa.Esim.tänään olen onanoinut pippelini,joka on n.14cm.aivan kipurajoille saakka.Viimeiset vedot oli melkein tuskaa,mutta kyllä se oli sen arvoista!
Valkoiset pitkävartiset Naisten KUMISAAPPAAT! AAAH! Valkoiset,punaiset,keltaiset,rosan-turkoosin,lilan ym. väriset,MÄ VÄRISEN! KUNHAN NÄMÄ VÄRIT ON KIIILTÄVIÄ! Itselläni on n.7 paria naisten pitkävartisia kumisaappaita,eri värisiä tietenkin,sekä lyhyt vartisia n.5 paria,eri värejä.
Kaikki on kiiltäväpintaisia,paitsi käyttö saappaat,niiden pinta kuluu käytössä aika nopeasti,kiilto häipyy! olen BI.
 
Hai appelsiini
HAI,sie saapas .Kyllä nämä nykyiset Kumisaappaat ovat niin kauniita,että ei voi kuin ihailla niiden muotoa ja kauneutta! Niiden muotoilussa on käytetty luultavasti myös sängynpohjalautojakin mukana,kun on saatu niin jouheva muoto saappaan varsiin.Minulle Kumisaappaat ovat tärkeitä inspiraation lähteitä onanoidessani,minulla on pitkävartiset naistenkumisaappaat jaloissani,vessan seinään teipattuja KUMISAAPPAIDEN kuvia,Teko vagina toisessa kädessä, liukkarituubi toisessa.Lisäksi vierestäni löytyy pesukoneen päältä 4-5 paria naisten pitkävartisia KUMISAAPPAITA monta eri väriä .Katsoin joku aika sitten netistä Kumisaappaita,löysin sellaset sivut kuin rubber-boots.de/Bestof.htm. Sieltä löytyi mahtava määrä KUMISAAPPAITA,älyttömän kauniita,naisten pitkävartisia KUMISAAPPAITA!Niillä mä oon nyt Runkkaillu,siis niiden saappaiden kuvilla .Kikkeli tuntuu aika aralta,kun on onanoinut n.16 kertaa päivän aikana!
 
Sterska
Nythän on niin ,että ihminen keksii kaiken näköstä ajan vietettä itselleen.Sellaisena voidaan pitää seksuaalisuutta , oli se sitten ns. normaalipano ,tai jokin improvisaatioon perustuva akti.Kumisaappaat ovat mielenkiintoinen kohde! Kiiltäväpintaiset pitkävartiset,punaiset,keltaiset,siniset,tuohenväriset,rosat,turkoosit,,,,ym.väriset naisten pitkävartiset kiiltäväpintaiset KUMISAAPPAAT.!!!!!AAAAAHHH.
 
Nokialaiset 42 punaiset
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.
Ei ne keskustelut öle mihinkään hautautuneet,! kyllä täällä jonkun verran KUMISAAPPAISTA tarinoidaan.Keltaisista,punaisista,Appelsiinin värisistä,ym.näteistä,Runkku saappaista puhumattakaan!Katso rubber.boots.de sivuja.siellä on kauniita KUMISAAPPAITA!
 
Viimeksi muokattu:
LIME KONTIOT 42
Jos ei halua töpön näköisiä lyhytvartisia kumisaappaita, voi aina ostaa kumiset ratsastussaappaat. Niitä löytyy eri levyisille pohkeille ja istuvuus on hyvä. Ainoa huono puoli on varren jäykkyys, joka tekee kävelystä vähän töksähtelevää. Lisäksi pohja on talvikelillä liukas.

Mustat kiiltävät ratsastussaappaat ovat todella hyvän näköiset esim. farkkujen kanssa.

Ratsastussappaita muistuttavia kumisaappaita saattaa löytää huuto.netistä, jossa on silloin tällöin myynnissä Nokian -90-luvun Ratsu-mallia. Muitakin siroja malleja löytyy, joku tamperelainen hemmo myy niitä melkein ammatikseen.

ON tullut Runkattua Ratsastussaappaat jalassa,hyvin onnistui onanointi!Kiristi pohkeesta niin sopivasti Namm, Namm!
 
Viimeksi muokattu:
Lime Kontiot 42
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.

Marja-Liisa,ei me olla kuoltu ainakaan vielä sukupuuttoon,toistaiseksi.Minulla on noin tusinan verraneri eri värisiä ja pituisia KUMISAAPPAITA!Sitten on myös lyhytvartiset erikseen n.20 paria. Joten Harrastusta riittää!RUNKGS,RUNKS !
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä