Ajattelinpas kertoa tähän erään tarinan omasta kokemuksestani, kun löysin tämän sivuston ja lueskelen näitä juttuja. Mies töissä ja lapset lähtivät kouluun reilu 3- tuntia sitten. Olen nyt yksin kotona.
Toissa kesänä (2009) olin lasten kanssa äidin ja hänen uuden miehen luona kesälomalla pari viikkoa. Kaikilla loma, niin tietysti menimme heidän mökille. Siellä on kaikenlaista puuhaa ja jokainen teki mitä osasi ja huvitti.
Eräänä kauniina päivänä äiti mainitsi nurmikon leikkuusta, että se pitäisi leikata. Minä halusin auttaa ja sanoin että voisin sen leikata. Kun isäpuoli valmisteli ruohonleikkuria kuntoon, minä kävin auton takakontista hakemassa kumisaappaat itselleni.
Koska oli aurinkoinen päivä, minulla oli päällä vain bikinit ja ne punaiset kontiot jalassa, kun menin iskän luo. Huomasin miten hän katsoi minua päästä jalkoihin ja sanoi että ompas sulla komiat saappaat, nuo näkyvät kyllä kaivolta kotiin asti. En kiinittänyt silloin siihen sen kummempaa huomiota.
Kun olin leikannut nurmikon kävin saunan pukuhuoneessa vaihtamassa päälleni sortsit ja t-paidan, koska äiti oli lähdössä kauppaan lasten kanssa. Halusin mukaan. Isäpuoli jäi mökille askareittensa pariin.
Kauppaan on yli 10- kilometriä, ja äiti halusi käydä vielä siskonsa luona moikkaamassa häntä, joten me viivyimme reissussa yli 2- tuntia.
Kun palasimme takaisin, halusin jatkaa pihan siistimistä ja haravoida nurmikolta irtonaiset nurmitupsut pois. Melkein helteinen iltapäivä jatkui vielä, joten menin saunalle vaihtamaan bikinit takaisin päälle, koska saisin vielä aurinkoa itselleni.
Riisuin itseni ilkosilleen ja otin bikinien alaosan käteeni. Kun aloin oikoa sitä, huomasin miten minun käteeni tarttui bikinistä jotakin kosteaa. En ollut kyllä niin kostea niitä riisuessani. Tarkastellessani niitä, haistoin selvästi miehen sperman tuoksun. Mietin, kuka oli käynyt silläaikaa hiplaamassa minun bikineitä. Muita vaihtoehtoja ei ollut kuin isäpuoli.
Silloin minun sappeni kuohahti, kun vedin sortsit ja t-paidan takaisin päälleni ja ajattelin mennä kertomaan äidille, mitä sinun uusi miehesi harrastaa. Istuin penkille ja ajattelin, mitä minä sanoisin. Yllätyksekseni kuitenkin huomasin miten raivonpuuska meni nopeasti ohi.
Mietittyäni hetken asiaa, päätin olla toistaiseksi kertomatta asiasta mitään. Näin sain vältettyä taas yhden riidan äidin ja isäpuolen välillä, koska heillä näytti nykyisin olevan erimielisyyksiä vähän joka asiasta. Mieleeni tuli myös äidin sairastelu ja hänen toipuminen leikkauksesta, jonka johdosta heidän seksielämä on varmasti hiipunut ainakin joksikin aikaa.
Ajattelin mitä isä oli tehnyt minun bikinien kanssa siinä pukuhuoneen penkillä. Kuvittelin kuinka hän on kietonut minulle tuoksuvat bikinit kullinsa ympärille ja runkannut itseään ja lauennut niihin. Jos hän tykkää ja tytärpuoli kiinostaa ja kiihottaa häntän niin antaa papan nauttia. Ei minua haittaa, päinvastoin, taisin siinä itsekkin vähän kostua.
Siispä otin isän pyyhkeen ja taputtelin pökät kuivaksi ja liimasin äidin saunakaapista pikkuhousun suojan haarakiilan päälle ja laitoin bikinit päälle. Huomasin myös, miten ne kumisaappaat oli saaneet voitelun, kun aloin laittaa niitä jalkaani. Toisen saappaan sekä sisäpuolella ja myös vähän ulkopuolella oli kosteita jälkiä, mitkä tuoksuivat selvästi spermalle. Iskä oli käyttänyt myös niitä tyydyttäessään itseään. Kuivasin niitäkin vähän hänen pyyhkeellä, ennenkuin laitoin ne jalkaan.
Menin taas sama asu päällä haravoimaan pihaa, ja seurasin isän reaktioita. Hän seurasi minua kiinnostuneena, kun jatkoin hommiani, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyllä kieltämättä vähän kiihotti, kun mietin samalla isän ajatuksia, kun hän seurasi minua. Varmaan hän nautti näkemästään paljaasta pinnastani ja näistä punaisista kumisaappaista, jotka varmasti jatkossakin saavat hänen mielensä kiimaan.
Laitoin vielä muutaman päivän päästä isälle ansan sinne samalle pukuhuoneen penkille, kun jätin sortisien alla olleet tarkoituksella kosteat pikkarini hänen saatavilleen. Tehostin vielä ansaani, liimaamalla myös pillussani kostuneen tarrapikkarisuojan penkin takana olavaan seinään alas melkein lattian rajaan. Kun illalla kaikki olivat saunoneet, kävin salaa tarkastamassa ansani. Bingo! Pikkarit olivat taas tahmean limaiset, ja kun vielä varmistin niiden tuoksuvan spermalle, olin taas saanut aikaan hyvän olon isälle. Suoja oli hävinnyt kokonaan seinästä. Joko hän oli heittänyt sen kiukaan alle palamaan, tai ottanut sen itselleen jemmaan tulevia tarpeitaan varten. Näin minä ajattelin.
Huomaan vieläkin, miten isäpuoli on kiinostunut mm. minun talvisaappaista. Ne ovat tummanruskeat pitkävartiset ja sisällä pehmeä keinoturkis. Ohut pehmeä nahka varmasti kietuotuu hyvin hänen kullinsa ympärille, kun hän työntää sen niiden sisään ja runkkaa mehunsa niihin ja voitelee ne sisältä päin.
Ajattelen että antaa hänen nauttia minun puolesta. Onhan minusta hänelle hyötyä hänen "harrastuksessaan". Parempi minun olla näin, kuin se vihattu lapsipuoli. Tiedä vielä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
Jestas miten minä oon kostunut tätä kirjoittaessa. Tästä tulikin tällainen novelli. Muuten päälläni on ne samat punakukkakuvioiset bikinit, ja ne punaiset kontiosaappaat, mitkä olivat silloinkin siellä mökillä. Kävin nimittäin laittamassa ne päälleni välillä, kun kirjoitin tätä. Kun katson itseäni tuosta seinäpeilistä, niin empäs ihmettele, jos iskäpuoli on aina kiimassa näkemästään. Liiviosa nostaa c-kupin tissit mukavasti pystyyn, ja alaosa peittää vain takaa ja edestä vähän. Sivussa olevat narut on solmittu rusetille. Sääret näyttävät ihanan seksikkäiltä, kun katson niitä, ja polvet...voi luoja mikä näky.
Punaiset kontiosaappaat sopivat minulle. Alan olla aivan märkä. Rakastan tuota blondia joka keimailee seksikkäästi tuossa edessäni olevassa peilissä. Kohta rakastelen hellästi itseni kanssa, ja annan kiimaisen mielikuvitukseni lentää tulevaan kesään, ja uusiin kiihottaviin kokemuksiin.
Avasin jo toisen alaosan rusetin. Hengästyttää ja vapisuttaa hiukan. Kirjoitan lopputekstin yhdellä kädellä, kun toiselle on muuta puuhaa. Kohta jatkan päivää tuossa viereisessä vieras sängyssä, missä äiti ja iskä nukkuvat meillä käydessään, ja varmasti isä haluaa tehdä siinä muutakin kuin nukkua. Minä kyllä pidän siitä huolen, että iskän mielikuvitus jatkuu ja halut säilyy.
Te kirjoittajat saitte lisää yhden saapasfanin täältä.