Et voi tietää. On paljon miehiä, jotka ei petä ikinä, mutta sitten on paljon myös miehiä, jotka pettää. Miehesi on saattanut katsella vieressä kun muut panevat, tai sitten ollut mukana, ei VOI TIETÄÄ. Vaadi ne testit, ja sitten mieti romuttuuko maailmasi, jos mies on erehtynyt kännissä panemaan jotain hutsua. Tekemättömäksi sitä ei saa.
Se on totta, että et voi vahtia loppuelämääsi, pettääkö se vai eikö petä. Usein ne miehet ja naiset, joita vahditaan eniten, pettävät kuitenkin.
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Ensin se oli aivan hirvittävää ja maailmanloppu, sitten päätin, että petän sitten itsekin jos sopiva tilanne tulee kohdalle. Näin se on sujunut; molemmat ovat vissiin hieman käyneet kokeilemassa, mutta en enää välitä. Olen tullut siihen tulokseen, että on mahdollista silti rakastaa toista. Kunhan se kumi on ehdottomasti aina mukana!
Mitään ihastusta, rakastumista tai sivusuhdetta en kuitenkaan aio sietää, en itselläni enkä miehelläni.
Elämä on paljon helpompaa, kun ei koko ajan vahtaa miestään hysteerisesti. Tiedän itsekin, että minulla on mahdollisuus mennä nussimaan, jos haluan. Mutta yleensä en halua. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa aina.