Mitäs pidät?
Kertokaahan mitä pidätte nimistä Pyry, Luka ja Miro. Mitä mielleyhtymiä nimistä tulee? Pojan nimen keksiminen on niiiin vaikeaa ja pikkuihmisen pitäisi sen kanssa elellä koko elämänsä.
Pitäisikö kaikkien kastaa lapsensa Maijaksi ja Villeksi, sittenkö olisi teidän "normaalien" nimien kannattajien mielestä hyvä! Minusta on ainakin hyvä että koska maailma muuttuu koko ajan niin myös nimet voivat uudistua, jos kaikki olisivat aina Kalleja ja Ainoja niin olisi se aika tylsää...Alkuperäinen kirjoittaja äiti myöskin:Itse en valitsisi yhtään nimeä noista. Kamalia kaikki. Joku jo aiemmin totesikin, että nämä on just sellaisia mikä halutaan, kun mikään normaali ns.tavallinen nimi ei enää kelpaa.
Luka tuli varsin suosituksi Teho-osaston myötä, Miro Kotikadun, ja Pyry on luonnonilmiö.
Jos näistä joku olisi pakko valita niin se olisi Pyry, vaikken periaatteessa tämän tyyppisistä nimistä pidäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vähän mietin..:Pitäisikö kaikkien kastaa lapsensa Maijaksi ja Villeksi, sittenkö olisi teidän "normaalien" nimien kannattajien mielestä hyvä! Minusta on ainakin hyvä että koska maailma muuttuu koko ajan niin myös nimet voivat uudistua, jos kaikki olisivat aina Kalleja ja Ainoja niin olisi se aika tylsää...Alkuperäinen kirjoittaja äiti myöskin:Itse en valitsisi yhtään nimeä noista. Kamalia kaikki. Joku jo aiemmin totesikin, että nämä on just sellaisia mikä halutaan, kun mikään normaali ns.tavallinen nimi ei enää kelpaa.
Luka tuli varsin suosituksi Teho-osaston myötä, Miro Kotikadun, ja Pyry on luonnonilmiö.
Jos näistä joku olisi pakko valita niin se olisi Pyry, vaikken periaatteessa tämän tyyppisistä nimistä pidäkään.
Luka hyvä, Miro myös, Pyry on kyllä kauhea kuten muutkin nimet jotka tarkoittavat jotain ilmiötä (esim. Lumi, Säde yms.)!
Heh, alkoi naurattaa tuo luonnehdinta vanhojen ja lihavien ihmisten nimistä. =D Nuo kaikki nimethän on nykyään lapsilla tosi suosittuja. Yhtään Helmi- tai Eino -nimistä koiraa en ole koskaan tavannut...Alkuperäinen kirjoittaja nimellinen:Mutta hällä väliä, eihän kukaan ole enää antanut em. nimiä koirille viimeiseen kymmeneen vuoteen, vaan koirille annetaan perinteikkäitä vanhojen ja lihavien ihmisten nimiä (siis mielleyhtymä lihavista mammoista ja taatoista), kuten Alma, Saimi, Helmi, Eino, Vilhelmi jne.