Lauri 16v
moi , mulla on esinahan alle tullut jotain valkosta töhnää , onks se vaarallista , pitääks mennä lääkäriin , sen huomaan yleensä ku runkkaan tai jotain ..lauri
Ne on pieniä syöpäpesäkkeitä. Eloonjäämisestä ei toivoakaan paitsi jos koko kulli leikataan pois.Alkuperäinen kirjoittaja Lauri 16v:moi , mulla on esinahan alle tullut jotain valkosta töhnää , onks se vaarallista , pitääks mennä lääkäriin , sen huomaan yleensä ku runkkaan tai jotain ..lauri
Kuule Lauri 16v, ota keittiön kaapista raastinrauta, sellainen, millä äitisi raastii porkkanoita. Sillä raudalla kun kovasti vetelet, niin töhnä lähtee pois.Alkuperäinen kirjoittaja Lauri 16v:moi , mulla on esinahan alle tullut jotain valkosta töhnää , onks se vaarallista , pitääks mennä lääkäriin , sen huomaan yleensä ku runkkaan tai jotain ..lauri
Tottakai munan voi saippualla pestä. Samaa nahkaa se on nenänpäässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi:Sitä töhkää tulee aina, ja runkatessa jopa enemmän kun osa mälleistä saattaa mennä esinaha alle ja jäädä sinne.
Hoito on yksinkertainen: vedä esinahka aina suihkussa aivan taakse ja pese se pois puhtaalla vedellä, ei saippuaa, ei tarvitse rapsutella eikä muutenkaan.
ei ole yöllä tulee kun uni tms. minulta on esinahka leikattu pois kun ei ole tilaa liikkua. eli ei sitä huolta.moi , mulla on esinahan alle tullut jotain valkosta töhnää , onks se vaarallista , pitääks mennä lääkäriin , sen huomaan yleensä ku runkkaan tai jotain ..lauri