kiihottuminen tanssiessa

• Viestiketjun aloittaja mies31
  • Ensimmäinen viesti
temppa
Loistava tapa saada nainen kuumaksi on tanssi hitaita tai puolinopeita niin, että joka askeleella miehen jalka kuin huomaamatta hivelee reiden sisäpintaa (yksi naisen eroottisimmista aluesista. Opetelkaa pojat tanssimaan hyvin, niin tämä ei näytä/tunnu härskiltä.

Mari Rva
Alkuperäinen kirjoittaja Seppo:
On se ihanaa tanssia oikein tiiviisti ja tuntea miten nainen painautuu kiinni. Hän huomaa että kulli on kovaa ja siitä hän kiihottuu lisää.
Pakko kertoo tuohon kokemukseni.Olin sulhaseni kanssa paviljongilla tanssimassa.Hänen piti lähteä aikasemmin pois,koska oli kerettävä aamuksi työmatkalle.Lupasin tulla tyttöystävän kyydissä kotimökillemme. Minua tanssitteli tuntemani mieshenkilö (naimisissa kesäleski")Ohut kesämekkoni,vielä edestä napitettu ei estänyt tuntoherkkyyttä.Hidas tanssi kiihotti molempia.Tunsin kookasta kovaa vatsaani vasten.Kiihotuin,mutta niin hänkin.Muutaman tanssin jälkeen lähdimme yhdessä tanssista pois.Menimme hänen mökilleen.Voi taivas,MIKÄ MIES" Unohtumaton aamuyö" En katunut sulhaseni poistumista komennukselleen.IHANA TASSI ja jälkitouhut!! Masu pyöreenä vihitty"

kesis
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Rva:
On se ihanaa tanssia oikein tiiviisti ja tuntea miten nainen painautuu kiinni. Hän huomaa että kulli on kovaa ja siitä hän kiihottuu lisää.
Pakko kertoo tuohon kokemukseni.Olin sulhaseni kanssa paviljongilla tanssimassa.Hänen piti lähteä aikasemmin pois,koska oli kerettävä aamuksi työmatkalle.Lupasin tulla tyttöystävän kyydissä kotimökillemme. Minua tanssitteli tuntemani mieshenkilö (naimisissa kesäleski")Ohut kesämekkoni,vielä edestä napitettu ei estänyt tuntoherkkyyttä.Hidas tanssi kiihotti molempia.Tunsin kookasta kovaa vatsaani vasten.Kiihotuin,mutta niin hänkin.Muutaman tanssin jälkeen lähdimme yhdessä tanssista pois.Menimme hänen mökilleen.Voi taivas,MIKÄ MIES" Unohtumaton aamuyö" En katunut sulhaseni poistumista komennukselleen.IHANA TASSI ja jälkitouhut!! Masu pyöreenä vihitty"
Kummalle baby oli? Veikkaan että sille vieraalle xD

Mari Rva
Alkuperäinen kirjoittaja kesis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Rva:
Kummalle baby oli? Veikkaan että sille vieraalle xD

Kesis" Olet utelias,ja selvänäkijäkin(ehkä) Tapasin sulhaseni seuraavana viikonloppuna silleen"oli vaikee tehdä muiden diaknoosi.Tanssikaveri oli jo naimisissa ja lapsikin.Joten salaisuutta asiassa.Ihana tanssireissu kuiteskin."MOLEMMILLE" (yksi Elli kurkisti vaunuun,Ihan isänsä näköinen,ehkä hän tiesi jotain.Paikkakunnan "tietäjä" Siis "naiset" VAROKAA LÄHIKONTAKTIA TANSSEISSA!

rumpali
No niin, hoplaa, tulipahan taas todistettua tosiasia josta olen ollut eri mieltä useiden naisten kanssa. Väittävät että mennään vaan "tanssimaan", hakemaan "liikuntaa".
Kaksnaamaista touhua sanon minä :)

rumpali
Alkuperäinen kirjoittaja Pupu:
Tanssi ON seksiä. Yksinkertaista.
totahan olen sanonutkin, koko tanssi on esileikkiä, seisaaltaan tapahtuvaa rakastelua ennenkuin siirrytään vaakasuoraan.
Se kaksinaamaisuus tulee siitä, kun aikuiset ihmiset ei pysty myöntämään että siitä saa seksuaalista nautintoa.

tangotyttö
Alkuperäinen kirjoittaja rumpali:
Alkuperäinen kirjoittaja Pupu:
Tanssi ON seksiä. Yksinkertaista.
totahan olen sanonutkin, koko tanssi on esileikkiä, seisaaltaan tapahtuvaa rakastelua ennenkuin siirrytään vaakasuoraan.
Se kaksinaamaisuus tulee siitä, kun aikuiset ihmiset ei pysty myöntämään että siitä saa seksuaalista nautintoa.
Kuuleppa rumpali: täytyy myös olla kemiaa ihmisten välillä, ei pelkkä tanssi (lähekkäin olo) tuo mitään esileikkitunnetta, jos toinen ei miellytä eikä kemiat pelaa. Voin tanssia vaikka kuinka monen miehen kanssa, ja mitään ei tunnu eikä tapahdu. Kyllä tanssikin voi olla pelkkää tanssia ja tuoda puhdasta liikunnan iloa !!!!

heippa lapsoset
Tanssiminen on tanssia ja seksi seksiä. Jos sinne varta vasten elämänkumppania mennään etsimään, niin seksi tulee sen jälkeen, kun on jo vähän tutustuttu. Jos taas halutaan yhden illan seikkailua, niin sekin onnistuu. Tässä ne erot!

Mies Kotkasta
Olen 54v Mies ja tykkään käydä tanssimassa,mut aina ei kehtaa hakea naista tanssimaan kun tiedän kiihottuvani helposti. Pelkään mitä nainen ajattelee jos huomaa hitaita tanssiessamme kiihottumiseni..Kesällä käyn usein tampsalla tanssimassa mutta monasti jätän hitaat väliin.. Onko teillä ikäisilläni naisilla millaisia kokemuksia tanssipartneristanne tällaisista kiihottumisista ja tykkäättekö pahaa? Uskallanko vielä hakea naisia hitaisiin tansseihin..??

Ou jeees
Olisi ihanaa kokea tuollainen kihelmöivä hetki julkisella paikalla!!! Kun saisi nauttia itse ja samalla vielä vähän härnätä miestä.
Mietityttämään kuitenkin jäi, eikö hengityksenne kiihdy noin kiihottavassa tilanteessa?
Lisäksi eikö erektio näy, kun tanssi loppuu ja on lähdettävä parketilta. Teltta-ilmiö?

mixa
Olen 54v Mies ja tykkään käydä tanssimassa,mut aina ei kehtaa hakea naista tanssimaan kun tiedän kiihottuvani helposti. Pelkään mitä nainen ajattelee jos huomaa hitaita tanssiessamme kiihottumiseni..Kesällä käyn usein tampsalla tanssimassa mutta monasti jätän hitaat väliin.. Onko teillä ikäisilläni naisilla millaisia kokemuksia tanssipartneristanne tällaisista kiihottumisista ja tykkäättekö pahaa? Uskallanko vielä hakea naisia hitaisiin tansseihin..??

vieläkös Tampsalla tanssitaan?. onkos siellä nuorille vielä perjantaisin omat juhlat niin kuin oli joskus ennen muinoon.

Viimeksi muokattu:
Mies 54
Olisi ihanaa kokea tuollainen kihelmöivä hetki julkisella paikalla!!! Kun saisi nauttia itse ja samalla vielä vähän härnätä miestä.
Mietityttämään kuitenkin jäi, eikö hengityksenne kiihdy noin kiihottavassa tilanteessa?
Lisäksi eikö erektio näy, kun tanssi loppuu ja on lähdettävä parketilta. Teltta-ilmiö?

Kyllä hengitys molemmilla välillä on kiihtynyt,varsinkin naisella kun hän tuntee housujeni pullotuksen reisiään vasten.. Joskus nainen alkanu siinä vaiheessa näykkimään korvaani ja kädellä kokeillut etumustani.. Kyllä siinä tanssin jälkeen on teltta-ilmiö,mutta on vain yritettävä peitellä sitä.. Kerran kävi niin että tanssitin 63v naista..Kävi ihan kuumana tanssilattialla kun huomasi ja tunsi miten minulla seisoi..Hankasi oikein itseään minua vasten tanssin aikana.. Olin kyllä silloin tosi kovana kun tanssi päättyi ja menimme tanssilavan nurkan taakse hieman syrjään ja hän hieroi kunnolla housujeni etumusta ja minä vein käteni hänen hameensa alle.. Olin kyllä silloin hieman nauttinut alkoholia. En tiedä tekisinkö samaa enää uudestaan ja varsinkaan selvinpäin..On vähän jälkeempäin hävettänyt se miten pitkälle tanssi eteni.. Mutta nainen sai orgasmin kun hieroin hameen alta..Onneksi kukaan ei nähnyt

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä