Itse olen dominoiva nainen ja parisuhteessa sub/maso miehen kanssa ja en todellakaan pidä alistuvaa miestä säälittävänä! Ymmärrän että itse alistuvat (enemmän tai vähemmän) naiset kokevat asian näin ja haluavat dominoivan seksikumppanin, itse taas en tiedä mitään niin seksikästä kun piiskattu mies anelemassa armoa.
Toisen tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, niin se vaan menee, eikä siinä ole mitään väärää.
Peniksen ja kivesten kanssa kannattaa käyttää äärimmäistä varovaisuutta. Penistä ei saa lyödä yms erektiossa ollessa ettei penis "murru" (=vahinkoja paisuvaiskudokseen), kun taas löysää penistä voi kiduttaa ilman suurimpia huolia. Kiveksiä ei saa lyödä yms ("teräviä" iskuja) vaan puristaa varoen ettei kivekset "luiskahda". Haluathan voida käyttää niitä seuraavallakin kerralla
Itse eksyin sm:n pariin mieheni kautta, joka oli kokenut lapsesta/varhaismurrosikäisestä saakka olevansa seksuaalisesti alistuva maso. Seurustelimme ja harrastimme pelkkää "vanilijaseksiä" ja hetkittäin pientä kinkyilyä (karvakäsirautasettiä) ja se oli iha tyydyttävää molemmista. Parin vuoden jälkeen mies kertoi lopulta suoraan haluistaan ja kokeilin ja alistin häntä ekaa kertaa todenteolla. Session jälkeen mies melkein itki onnesta. Minä taas annoin itselleni luvan haluta sitä. Olin aina pitänyt tarvetta satuttaa ja alistaa pahana asiana. Sellaisena että se teki minusta pahan. Olinhan sadisti. Ja sadistit ovat pahoja. Mutta voiko haluni olla pahoja jos ne tuottavat toiselle niin suurta nautintoa?
Me olemme "vain" makuuhuonekinkyjä, muuten suhteemme on tasa-arvoinen. Ja onnellisia näin. Itse voisin olla jonkun valtiatar koko ajan, mutta miestä ajatus orjuudesta ei viehätä, hänelle se on puhtaasti seksuaalista.